"İçeride olduğunu biliyorum ufaklık."
Yakalanmış gibi hissediyordum. Kapıyı hafifçe aralayıp başımı eğdim. "Hm? Nasıl anladın?"
"Mavi ayakkabıların kapının altından görünüyordu. Bizi dinliyordun, değil mi?"
Dürüstçe başımı salladım, bununla sessizce güldü. "Bir de şu tipinle kabinde saklanıyordun, tanrım... Ne işin var burada?"
"Bir şeyi halletmem gerekiyor da."
"Neyi? Yardım lazım mı?"
Kollarımın yaralı olduğunu bilmiyordu. Panikle sesimi yükseltip "Boşver!" dedim.
"Hmm, peki."
Dışarı çıkacakmış gibi arkasına dönünce ben de işime bakıyordum ki aniden kapıyı açıp içeri girdi.
"Ya! Neden böyle pat diye giriyorsun? Ya çıplak olsaydım?!"
"Çıplaksın zaten..." derken göğüslerime ve omzuma baktı. Hemen sırtımı dönüp sesimi kıstım.
"Çık hadi..."
Ellerini tenimde hissedince gözlerim kocaman açıldı. Yumuşak yumuşak okşarken o da sessizleşti.
"Yongbok... Bu morluklar ne?"
Pes etmiş bir şekilde iç çekip kremi ona uzattım. "O gün olmuştu ama önemli değil. Evdekiler krem kokusunu fark etmesin diye okulda sürüyorum."
Birkaç saniye bekledikten sonra tüpü açarak kollarıma yedirdi. Arada farkında olmadan sert davranıyordu.
"Ah... Yavaş ol, acıtıyorsun..."
Kremle işi bittiği halde ikimiz de kıpırdamıyorduk. Bu sırada bana ateş basmıştı. Birkaç saniye sessizliğin ardından enseme yaklaştı.
Tenime üflemesiyle tüylerim diken diken olmuştu. Heyecanlandığımı görünce kıkırdayıp saçlarımı karıştırdı.
"Artık çıkmalıyım, mola bitmek üzere."
Başımla onaylayarak teşekkür etmemle o önden gitti. Ben de sıcaklamış yüzümü yıkayıp dışarı çıktım.
Maçın kalanı güzeldi, bizim sınıf gayet iyi oynuyordu. Sıradaki molada uzaktan birbirimize bakarken ikimizin de keyfi yerindeydi.
"Son zamanlarda yakınlaştınız mı siz?"
Minji'nin sorusuyla gülüşüm silindi, bakışlarımı Hyunjin'den hemen ayırdım. "Yoo. Her zamanki ben ve o işte."
"Hmm, sen öyle diyorsan öyledir." dedi. "Hyunjin kesinlikle hetero zaten, tipinden belli."
Başımla onaylayarak sınıftaki kızların tezahüratıyla dans edişini izledim. Böyle ortamlarda hemen gaza geliyordu.
"Sanırım haklısın..."
🪷🪷🪷
"Hyung!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Next Door | Hyunlix
Fiksi PenggemarGeçmişin masumiyetiyle fark edilemeyen duygular... Komşu olarak yan yana bir ömür geçirmiş iki ailenin oğulları arasında yaşanan saf aşk. Yongbok, ergenliğinden sonra başına bela olan "farklı" hisler yüzünden çocukluk arkadaşı Hyunjin'le arasına me...