"بَهرِ چِهاردَهُم"

102 17 252
                                    

تصویر کاور: گل های اسپیره》

*********

خب سلام دلبندای من... روزتون خوش باشه 🤗

حالا که به عمارت رسیدیم وقتشه راجب نشان ها و رتبه ها توضیح بدم...

اولش خواستم ی بهر جدا آپ کنم و راجبش توضیح بدم ولی بعدش فکر کردم چون ممکنه گیج بشید و بخواید دوباره ی نگاهی به توضیحات بندازید بهتره اول بهر بنویسمش تا راحت تر باشید.
این توضیحات رو به بهر معارفه هم اضافه میکنم.

راهنمای نشان ها:

نشان ها قطعه‌هایی از سنگ ها یا فلزات ارزشمند هستن که اهالی عمارت هر جا برن با خودشون حمل میکنن تا بقیه متوجه مقام اونها بشن!

تو عمارت ها، شاگرد ها از سن ۷ یا ۸ سالگی که جادوشون شروع به نمایان شدن میکنه آموزش میبینن و به نیروی نور مسلط میشن.
(به جز جونگکوک که طی ماجرایی که بعدن میخونیم تو ۵ سالگی یادگیری رو شروع کرد)

اونا اول یاد میگیرن:
۱ چطور نیروشون رو بیدار کنن
۲ چطور این نیرو رو کنترل کنن
۳ چطور از این نیرو در مبارزه استفاده کنن.

تا اینجای کار که تا همون حدود ۱۷ ۱۸ سالگیشون طول میکشه اونا فقط شاگرد عادی هستن با نشان کهربا...

بعد از اینکه کامل به این موارد مسلط شدن تو نشان‌های مختلف به‌عنوان شاگرد آموزش میبینن و رتبه اشون به مراتب تلاش و استعدادشون بالا میره و در نهایت برای مقام جانشینی اساتید باهم رقابت میکنن...
(که البته جونگکوک بخاطر وارد نشدن به همین رقابت از عمارت اصلی رفت)

و اینکه جادوآموزا هانبوک های کوتاه و مناسب مبارزه میپوشن که هر گروه رنگ پوشش مخصوص خودشو داره.... رنگ لباس هارو تو روند داستان میخونید و آشنا میشید پس از الان با توضیح اضافه اذیتتون نمیکنم.

ترتیب و معنی نشان ها اینطوریه:

نشان کهربا: برای جادوآموز های مبتدی که استفاده از جادو رو یاد میگیرن.

نشان یشمی: سوارکارهای مبارز هستن... اونا یاد میگیرن سوارکار های ماهری باشن و در مواقع بحرانی حتا سوار بر اسب از جادوی نور استفاده کنن.

نشان عقیق: برای مبارز های عمارت هست... اونا کار کردن با سلاح های متفاوت رو یاد میگیرن و برای مبارزه های سخت و تن به تن آماده میشن.. کار کردن با تمام سلاح هارو یاد میگیرن و در نهایت ی سلاح رو به عنوان سلاح خودشون انتخاب میکنن
(تنها سلاح کوساری کامای مهرگان متعلق به جونگکوکه و تاحالا کس دیگه ای ازش استفاده نکرده)

نشان برنز: متعلق به بالارتبه ها هست که تونستن تو مهارت خودشون، آزمون نهایی فرمانده رو پشت سر بزارن و به عنوان ی فرد کامل آموزش دیده منصوب بشن... نشان برنز ها مسئول آموزش به بقیه‌ی کارآموز ها هستن.

𝔹𝕝𝕒𝕔𝕜 𝕎𝕙𝕚𝕥𝕖  ₖₒₒₖᵥDonde viven las historias. Descúbrelo ahora