Chapter 16

242 27 12
                                    

"මොකද කරන්නෙ"

"දෙයියනේ සර්!!"

"බය වුනාද?"

බය වෙන්නැතුවෑ යකෝ එකපාරටම ඔහොම මෙතනට කඩන් පාත් වෙද්දී... මං උන්නේ හදුන්කූරූ පෙට්ටි රාක්ක වලට අහුරන ගමන්... කවුන්ටරේ වැඩ ඉවර වෙලා හර්ෂණ අයියාට උදව් කරන්න කියපු නිසා මාත් ඉතිං ආවා... පැකට් දාහකට වැඩියෙන් තියෙන නිසා අහුරන එකත් ලේසී නෑ...හර්ෂණ අයියා වමේ තියෙන රාක්ක වලට අහුරන කොට මම දකුණේ තියෙන රාක්ක වලට අහුරනවා...මාත් ඉතිං ආතල් එකේ සින්දුවකුත් කිය කියා වැඩේ කරන් යද්දි කොහෙන්දෝ මේ හෝතම්බුවාත් කඩන් පාත් වෙලා...ම්.... සතිඅන්තේ එනවා කිව්ව මනුස්සයා අද මොකද මෙහෙ....

"ඔ.. ඔව් සර්"

ඔන්න ඉතිං මං ආස නැතිම වැඩේ කරනවා..වෙන මොකක්ද ඉතිං අර බොර පාට ඇස් වලින් හිනා වෙවී මගේ කොන්ඩෙ අවුස්සන එක...මෙයාට මගේ කොන්ඩෙ එක්ක සෑහෙන ඊරිසියාවක් තියෙනවා ඒකනේ අනේ මෙහෙම.....

"සර් අද මෙහෙ? අද බදාදා නේ"

"ඇයි මට එන්න හොද නැද්ද"

"න් නෑ නෑ ඉතිං නිකං ඇහුවේ"

"මට කෙනෙක්ව මතක් වෙනවා නේ... නොබලා ඉන්න බැරි තැන ආවේ "

අමෝර් අමෝර් මෙන්න එක්කෙනෙක්ට තිලිණි ව මතක් වෙන නිසා කැම්පස් නොයා මෙහෙ ඇවිත්..මල සමයන්...පුහ්... ඉතිං තවත් මෙතන ඉදන් මක් කරනවද ගිහින් ඒකිව බලහන්කො මට වද දෙන්නේ...

"ආ.. හූම්.."

"මොකෝ "

"තිලි- - -

"ගෙහානෝ මේ- - හම්මට සන්ජු අයියා, ක්හ්ම් මං පස්සෙ එන්නං "

"නෑ නෑ සනාෂ් මෙහෙ එනවා"

"ආහ් හා ... මොකෝ අද මෙහෙ?"

"නිකං එන්න හිතුනා"

"ආආ... නිකං ද ඉතිං හා ඈ "

"ඔව් ඔව්  ඒකට තමා "

"අම්මෝ පැණි හිනාව "

ඒ කියන්නෙ සනාෂුත් දන්නවා සර් තිලිණි අක්කාට කැමැති සිද්ධිය..දැන නොගත්තොත්නෙ පුදුමෙ ඔච්චර යාලු ෆිට් එක තිබිලත්... ඒත් ඉතිං මොකක්ද මස්සිනා කේස් එක.... ආහ්...මටත් ඕන්නැති රෙද්දක් නෑනේ බලන් ගියාම...ඕනෙ පුකක් , මට මොකෝ...අර දෙන්නා මොනදෝ කුටු කුටු ගාගා හිනාවෙනවා..විකාර... මං තියෙන හදුන්කූරූ පෙට්ටි ටික දාගෙන දාගෙන ගියා...මේ මගුල් එක උඩ එක හිටින්නෙත් නෑ...මට මල පනින්නේ එතකොට තමා...

අපේ කතන්දරේ | BLWhere stories live. Discover now