p 11

331 30 5
                                    

حفره ی زیر سیبک گلوشو با زبون خیس کردم و مک صدا داری زدم...

نیپلاشو بین انگشتام فشاری دادم و به محض سفت شدن شروع به مکیدن کردم با هر مکش عمیقم شاهدِ قوس کمر ظریفش بودم ...

دستاش توی موهام میرقصید و گاهی سرمو فشار میدادم و گاهی موهامو میکشید ...

جسارت به خرج دادم و دستمو پایینتر بردم از روی شلوار نازک خونگیش عضو سخت شده و برجسته اش رو لمس کردم ...

جیمین بی قرار شده بود و دلیلش من بودم!
خوشحال از اینکه تونستم حالشو تغییر بدم به کارم ادامه دادم...

با هر لمس ، جیمین بی طاقت ناله ای میکرد و قوس و پیچ و تابی به اندامش میداد...
تا جایی که دستشو روی دستم گذاشت و برد توی شلوارش...
خوشحال از اینکه باکسری تنش نبود و دسترسی راحتتری به عضوش داشتم فشار بیشتری بهش آوردم و مک های عمیق تری روی تن بلوریش زدم که منجر به خلق هیکی های ارغوانی روی پوست سفیدش شد!

+یونــــ....گــــی..... عاااااح
-جیمینااا ! جونممم
+میخوامــــــ....ت...
-منم میخوامت عزیز من....آروم باش

شلوارشو از تنش پایین کشیدم و با شوق به بدن زیباش نگاه کردم ...
جیمین در یک کلام مثل یک الهه بود ...
موهای بلوندش در کنار چشمای عسلی و پوست بلوریش مصداق یک الهه ی زیبایی بود!

-خیلی خوشگلی ...

پامو بین پاهاش گذاشتم و لباسی که زحمت بازشدن دکمه هاشو جیمین کشیده بود رو از تنم خارج کردم ...

دکمه شلوارمو باز کردم و روی عضوش خم شدم بوسه ای به کلاهک کوچولوی قارچیش زدم و با زبون فشاری به مجراش آوردم ...

هیسی از درد و لذت کشید ، حجم بیشتری وارد دهنم کردم و با ریتم ناله های جیمین سرمو بالا و پایین کردم نمیخواستم اینجوری کام بشه و صرفا دلم میخواست بچشمش!

بخاطر همین دقایقی بیشتر ادامه ندادم و ازش جدا شدم...
به محض اینکه سرمو بلند کردم نیمخیز شد و منو هدایت کرد تا بخوابم

-نیازی نیست جیمینی ....
+بخواب میخوام بخورمش!
-جیمین!!!
+تو دهنم میخوامش یونگی ....

خنده ای به حالت شهوتیش انداختم چشماش خمار و صورتش کمی سرخ شده بود ...
از دستورش اطاعت کردم و دراز کشیدم...
به حالت برعکس اومد روی بدنم ...
شلوار و باکسرمو پایین کشید ،  سرش روی عضوم بود و پایین تنه ی جذابش جلوی صورتم بود ...
انگشتمو کمی روی ورودیش فشار دادم و با ناله ی خفه اش روی عضوم لیسی روی ورودی صورتیِ نبض دارش زدم...

نمیدونستم از کدوم حال لذت ببرم ...

مکیدن عضوم با دهن گرم جیمین
یا
لذت لمس ورودی صورتیش!

بی طاقت سرمو روی تخت فشار دادم و ناله ای کردم... قوس کمرم منجر به برخورد کلاهکم با ته حلق جیمین شد ...
با همون حال نگاهی بهم کرد و نم اشک روی توی چشماش دیدم ...این سکسی ترین صحنه حین سکس بود!

BODYGUARD / VKOOKWhere stories live. Discover now