Bölüm 6

14.7K 396 53
                                    

(Afşin'den)

Rozerin'in söylediklerinden sonra hızlıca odama geri dönmüştüm,bu düğüne gitmek istemiyordum,biraz olan hevesim de duyduklarım karşısında yok olup gitmişti,

"Avşin neden tekrar odana çıktın birşey mi unuttun?"Duyduğum sesle arkamı döndüğümde Selma abla'nın geldiğini gördüm,kapı pervazın da durmuş öylece bana bakıyordu,"Hayır Selma abla ben gitmek istemiyorum,gitmeyecektim zaten sen zorladın git diye görüyorsun işte gitmeden başladı yine,
düğüne gidince yapacaklarını düşünemiyorum bile unuttuysan hatırlatim en son gittiğimiz düğünde herkesin önünde içtiği içeceği üstüme dökmüştü,bugünü ağzımdan getirmek için ne yapacak Allah bilir!

Bu söylediklerini duymamış olayım Avşin!sen koskoca Tahsin Ağaya karşı dik durabiliyorsun da şu kendini beğenmiş ucubeden mi korkuyorsun,"Bu söyledikleri karşısında gülmemek için dudaklarını bastırmıştı Avşin ama kendine hâkim olamayıp gülmüştü,onun güldüğünü gören Selma da ona bakarak gülmüştü,"haa şöyle gül işte seni böyle görmek istiyorum,ben seni sen ağla diye hazırlamadım şu düğüne gidelimde elâlem biraz güzellik görsün bacım.

Tamam gelirim ama birkaç saat kalırım, sonra konağa geri dönücem sen istersen kalabilrsin.

"Peki senin dediğin gibi olsun ama bende seninle birlikte dönerim kalmam düğünde.

Avşin ve Selma anlaştıkları gibi odadan çıkıp avluya inmişlerdi rahmet amcası eşi ve çocuklarıyla tek tek arabaya biniyorlardı Avşin ise babası,Annesi ve abisi diyarla gidecekti onlara eşlik eden Selma da tabi.

Yarım saat sonra düğün salonuna varmışlardı Rasim ağa sağa dönerek otoparka doğru ilerledi lüks ve çok pahalı araçlar vardı Rasim Ağa'nın arabası bile onların yanında bir hiçti, anlaşılan en varlıklı aşiret ağaları bile gelmişti ama hiçbiri Âgit ağa kadar zengin değildi tabi,ne de olsa Mardin'de ki çoğu otel onlara aitti.Hatta Tapuların çoğu da Mervan Nezirxan'ın üstüneydi.

"Siz inin ben arabayı yerleştirim!Dedi Rasim ağa.

"Arabadan teker teker inip beklemeye başladılar çok geçmeden Rasim ağa da arabadan inip yanlarına gelmişti.

Arabaların güzelliğine kapılan diyar kendi kendine konuşuyordu,"o kadar zenginiz daha böyle arabalara binemedik diyordu,tam o sırada arabadan inen Mervan ağayla göz göze gelmişlerdi, diyar ne diyeceğini bilemedi.Allah'tan Babası hemen arkasındayıdı yoksa kesin kekeme gibi konuşurdu.Rasim ağa da bunu anladığı için Diyara fırsat vermeden ilk selamı o verdi!

"Nasılsın Mervan ağa!

"İyiyim sağol Rasim ağa Hoşgeldiniz!

Mervan Ağa'nın hiç selam vermek gibi bir niyeti yoktu aslında,Rasim ağa ilk davranmasaydı belkide yanlarından geçip giderdi Mervan ağa, yaşadıkları tatsızlık yüzünden hâlâ çok kızgındı herkesin de bildiği gibi kini ve nefreti herşeyin önüne geçiyordu Mervan Ağa'nın,kolay kolay da geçmeyecekti çünkü bu Fırat Nezirxanı Geri getirmeyecekti.

Rasim ağa ve diyarla selamlaştıktan sonra,gözü arkada duran kıza çarpmıştı mervan Ağa'nın şirkette gördüğü kızdı bu Rasim Ağa'nın kızı,sanki ona baktığını anlamış gibi Avşin de kafasını kaldırmıştı o an şirkette olduğu gibi yine göz göze gelmişlerdi,bu sefer gözlerini kaçırmak yerine gözlerinin içine içine bakıyordu Avşin,hiç bu kadar dikattli bakmamıştı Mervan ağaya,"Gerçekten çok yakışıklıydı,"kuzeni berivan'ın da dediği gibi kaslıydı giydiği siyah takım elbisesinden de belli oluyordu,onu tanımayan biri görse Mardin'nin ağası değil de tam bir İstanbul beyefendisi derdi,taktığı saati bile ayrı parlıyordu abimin de pahalı saatleri vardı ama bu çok başkaydı.

BERDEL+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin