Avşin'den
Mervanı öpmem'in ardından, haftalar geçmişti. Yaptığım hata, günden güne üstüme ağırlık gibi çöküyordu.
Salak kafam, ne diye dudaklarına yapıştıysam...
Bugün, bebeğimizin cinsiyetini öğrenmek için hastaneye gidecektik, Mervan'ın gelmesini istemesemde gelmek için diretmişti.
Üzerimi giyinip, pencereden dışarı baktım. Mervan Ağa'nın gelip gelmediğini kontrol ediyordum. Gördüğüm araba Mervan Ağa'nın arabasıydı. Onunla nasıl yüzleşeceğimi bilmiyordum. Yol boyu birşeyler imâ edip duracaktı. Bu, onun hiç sevmediğim huyuydu.
Sakin adımlarla aşağıya inip, konaktan çıktım. Kazım abi kapımı açarak bana yardımcı oldu. Tam da beklediğim gibi, bana bakıp sırıtıyordu.
"Öpücük yok mu?"
Yanaklarım iyice kızarmıştı. Utancımdan yerin dibine girmek istiyordum. Ama Böyle birşey mümkün değildi, tâbi.
Hayır, öpücük falan yok! Sende yüzüme vurup durma. " Bunu sana karşı kullanmak için, bâyâ bekledim ama.
Evet, görebiliyorum.
"Öpücük"
"Mervan!" Dedim, rahat dur! Yoksa inerim. Tek başına gidersin.
Tamam sustum. Kontrolden sonra ne
yapacaksın, bir planın var mı?" Diye sordu.Neden sordun?"
Belki bir yerlere gider, yemek yeriz.
Olmaz, akşam kına var. Öncesinde Dila'yı görmeye gideceğim.
Annemde o tarafa geçecek, istersen seni
konağa bırakayım,seyranı, helini ve Fadimeyi de görmüş olursun. Sürekli seni soruyorlardı.Tamam, cinsiyetini yüz yüze söylemiş olurum. Dicle anne her aradığında soruyor zaten, daha fazla merakta kalmasın.
Sence, cinsiyeti nedir Mervan?" Merakıma yenik düşerek sormuştum.
"Bilmiyorum, bilseydim kontrole gitmezdik değil mi?
Ne öküz bir adamsın!" tahmin'in ne" olarak soruyorum." öküz dediğim için biraz sinirlenmişti. Ama belli etmemeye çalışıyordu, keşke halini bir görseydi (!)
"Kız" dedi, bana bakarak, doğruyu söylemek gerekirse bunu beklemiyordum. Ters köşe olmuştum...
"Kız mı?"
"Evet, kız hissediyorum. Neden bu kadar şaşırdın?
"Bir varisin olmasını istediğini düşünmüştüm."
"Zamanla o da olur." Dediğinde, kaşlarımı çatarak ona bakıyordum. İlkini doğurmadan ikinciyi bile düşünmüştü.
Bana bakarak imali bakışlar atıyordu!"Sana, ikinci çocuğu kim doğuracak peki?
"Attığı kısa bir bakışın ardından..."
"Sen, tâbi ki!" Demişti. Benim isteyip istemediğimi sormadan benden ikinci çocuğu yapmayı düşünüyordu!
Rüyanda görürsün...
Göz devirerek cevap verme gereği duymadan yola bakıyordum, çok geçmeden hastaneye varmıştık Mervan'la birlikte koridorda sıra bekliyorduk.
"Avşin Yılmaz"
Hemşire çıkıp adımı söyleyince, Mervana attığım kısa bir bakışın ardından, içeri girmemiz gerektiğini işaret ettim. Ben kalkınca, o da ayağa kalkarak peşimden odaya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL+18
Fiction généraleMervan ağa vakit kaybetmeden yatakta uzanan Avşin'in karşısına geçti. "Bacaklarını aç."Avşin, zorda olsa kendini sakinleştirerek, ağlama duygusunu bastırıp bacaklarını araladı. "Mervan ağa eline aldığı erkekliğini okşayarak, sertleşmeye çalışıyordu...