uyarı

15.8K 392 347
                                    

Sizi buraya toplamam'ın sebebi, bu kitaba başladığımdan bu yana yaptığınız yorumlar, iğneleyici sözler ve daha fazlası da var tâbi, ama bu kadarı sizler için yeterli diye düşünüyorum.

Yazdıklarımı piskolojim kaldırır. ama sizin yaptığınız saçma sapan yorumlarınızı kaldırmıyor." Avşin " katekterini güçlü kadın rolüne sokmam için, yalı çapkını  "seyran " karekterini örnek gösteren, bazı zeki okurlarımız var.

Bu düşünce akla hitap eden birşeymiş  gibi gelse de değil. Seyran kendi yatağında, kocası tarafından aldatılan bir kadın. Babası tarafından şiddet gören, zorla evlendirilen bir karekter olarak karşımıza çıkmış, şu anda çok güçlü bir karekter olarak devam ediyor. Aynı adamla ikinci defa evlenen" güçlü " karekter diye nitelendirdiğiniz kadın. Ve üçüncü defa tekrar yan yana gelecekler, peki benim burada ne suçum var da beni bu kadar hedef tahtası haline getirdiniz!

Şimdi diyeceksiniz ki bu kız ne saçmalıyor, asıl saçmalayan ben değilim, bu yorumu yapan okurlardır. Hikayenin gidişatını anlamadan devam eden okurlar da var tabi. O zaten çok farklı bir konu, en başında söylediğim gibi kimseden vote mote istediğim yok.

Hevesle başladığım bu kitabı, şu anda  bitirmek için yazoyorum, insan'ın hevesini kırmakta üstünüze yok. bende bir kadınım benim de bir hayatım, bir yaşantım var. Var olmayan bir karekter yüzünden yemedigim azar kalmadı.

Bunların farkında olamayan cahil bir insanmışım gibi yorum yapıp, beni yönlendirmeye çalışanlar da var tâbi, benim aklım yok çünkü, sonunu bilmediğim hikaye yaziyorum,
Yönlendirilmeye ihtiyacım var zaten (!)

Not: kadın olarak söylüyorum, bizim düşmana ihtiyacımız yok. Biz birbirimize yeteriz!!!


BERDEL+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin