~TIZENÖTÖDIK RÉSZ~

181 6 0
                                    

~Damon Parker~
Megint rózsát vett neki, ő pedig láthatóan örült neki. Én sosem kaptam tőle ilyen mosolyt. Őszinte mosolyt. Csak gúnyos és önelégült vigyort. Amikor a fürdőben meztelen teste teljesen az enyémnek simult.

Megőrjít, és fogalmam sincs, hogy miért. Képtelen vagyok kiverni a fejemből, amit egyre nehezebben viselek.

- Ah, Damon. - nyöszörög felettem Heather, miközben meglovagol. A szex mindig isteni vele, de ez most más. Nem tudok rá figyelni, túlságosan lefoglalnak a gondolataim. Mintha nem is érezném ahogy a csípőjét mozgatja.

Tekintetemet vissza vezetem a kéjesen sóhajtozó nőre, és igyekszem a gondolataimat is. De akaratlanul is Sarah arca kúszik be az elmémbe. Ahogy a farkamat markolta.. egyetlen érintés volt. A ruhámon keresztül. Mégis annyira más volt mint bármi amit eddig éreztem. Eszméletlen. A szememet lehunyva képzelem el, hogy ő az aki meglovagol. Szégyellem magam miatta, mert Heather nem ezt érdemli de nem tehetek róla, csak rá tudok gondolni. Meg akarom érinteni, meg akarom csókolni, végignyalni a teste minden porcikáját.

- Azt mondtad, hogy Sarah? - kérdez rá Heather lihegve, abbahagyva mozdulatait.

- Mi? - értetlenkedek. Nem mondtam semmit.

- Sarahnak szólítottál. - csap a mellkaromra idegesen. - Komolyan engem dugsz és rá gondolsz?

- Nem gondoltam rá, és meg sem szólaltam. - próbálok védekezni. Tényleg nem vettem észre, hogy az ő nevét mondtam.

- Most hülyének nézel? - mászik le rólam. - Figyelj nem vagyunk együtt nem zavar ha érdeklődsz utána, de nagyon lehangoló ha szex közben a pasi más nevét mondja ugye tudod?

- Én nem..

- Ismerlek Damon, hiába tagadod. Érzel iránta valamit, egyértelmű. Éz tényleg nem zavar, sőt örülök, hogy végre valamilyen érzelmet látok rajtad. De ha velem kefélsz ne képzeld őt a helyembe, mert ez nagyon megalázó. - bassza meg.

- Nézd sajnálom. Én csak.. nem érzek iránta semmit. Csak.. Sarah nagyon provokatív. Szórakozik velem, ami idegesít. - még, hogy érzem iránta valamit. Jobban mondva igen érzek, haragot, dühöt, megvetést és gyűlöletet.

- Te meg hagyod. - válaszol egyszerűen. - Valami megváltozott, még sosem láttalak ilyennek.

- Milyennek? - nem értem, nem változtam meg.

- Tudod jól, hogy mire gondolok. - forgatja meg a szemeit. - Most Cameronnal van ugye?

- Igen.

- És mit érzel ezzel kapcsolatban? - úgy érzem magam mintha pszichológusnál lennék.

- Semmit? - értetlenkedek tovább. - Mit kellene éreznem?

- Ezt csak te tudhatod. De szerintem féltékeny vagy. - ő is ezzel jön, lehidalok.

- Jól figyelj Heather. Én nem vagyok féltékeny. - hangsúlyozok ki minden szót. - Nem értesz semmit. - morgok rá idegesen.

- Ne támadj egyből. - válaszol nyugodtan. - Hidd el nekem, én jobban értem mint te. Miért nem teszel valamit?

- Hogy érted ezt?

- Miért nem mondod meg neki egyértelműen, hogy mit akarsz? Talán ő is hasonlóan érez mint te. - furcsa ilyesmiről beszélgetni azzal a nővel aki az előbb lovagolt rajtam, most pedig meztelenül fekszik mellettem. Főleg mert ennek a beszélgetésnek nincs semmi értelme.

- Megőrültél? Képtelenség, hogy Sarah érez irántam valamit, ahogy én sem érzek iránta. Oké, vonzónak találom most jobb? Láttam meztelenül bassza meg, és a farkamat markolta, utána pedig azt mondta megnézhetem nedves-e a bugyija. Eszméletlen a teste, ami nyilvánvalóan megmozgatja a fantáziámat, de szó sincs érzésekről. És ami a legjobban idegesít, hogy őt teljesen hidegen hagyom, csak játéknak fogta fel az egészet. - nem is tudom miért mondom el neki ezeket. A nők borzasztóan fárasztóak.

A szív azt akarja amit akarWhere stories live. Discover now