~UTOLSÓ RÉSZ~

149 5 0
                                    

~Damon Parker~
                        Három évvel később

Mosolyogva vezetek hazafele a kapitányságról. Izgulok. Sarah azt mondta van egy meglepetése, de nem volt hajlandó telefonon elmondani miről van szó.

Amint belépek a házba a feleségem mosolyogva vár, csak most épp nem a konyhában hanem közvetlen az ajtó előtt. Egyből szoros ölelésbe von mikor meglát.

- Végre. Már alig vártam, hogy lássalak. - köszönt szenvedélyes csókkal. Imádom az életem.

- Siettem ahogy tudtam. - mosolygok rá vidáman. - Szóval milyen meglepetésről van szó?

- Gyere. - húz maga után a szobánkba. - Ülj le. Egy perc és jövök. - tűnik el a fürdőben. - Csukd be a szemed.

- Becsuktam. - látni ugyan nem látom, de hallom a lépteit ahogy egyre közelebb jön hozzám.

- Kinyithatod. - kíváncsian nyitom ki a szemem, mert fogalmam sincs mire számítsak. Az első dolog amit meglátok egy teszt. Terhességi teszt. Ami pozitív. Pozitív terhességi teszt. Sarah terhes. Gyerekünk lesz. Teljes sokkban, de mégis boldogan pillantok fel rá. - Apa leszel.

- Apa leszek. - ízlelgetem ezeket a szavakat. - Apa leszek. - ismétlem már sokkal hangosabban. Ahogy felfogom mi is történik egyből az ölembe kapom a feleségem.

- Boldog vagy? - néz rám csillogó szemekkel.

- Boldogabb nem is lehetnék. Köszönöm Sarah. Nagyon szeretlek, és a gyerekünket is nagyon fogom szeretni. - vezetem a kezem a hasára. Még semmi sem látszik, pontosan olyan lapos és izmos a hasa mint korábban. - Szülők leszünk.

- Igen, szülők leszünk. - ismétli nagy örömmel, mégis kicsit bizonytalanul. Ez pedig eszembe juttatja egy korábbi beszélgetésünket.

- Szeretnél gyereket Sarah? - kérdezem tőle a hátát simogatva. Szavaimra elkerekednek a szemei.

- Én nem.. nem hiszem, nem tudom. - ráncolja össze a szemöldökét. - Te akarsz gyereket?

- Igen, majd egyszer szeretnék. - suttogom kicsit bizonytalanul. - De ha te nem..

- Nem azt mondom, hogy semmiképp. Mármint igazából még nem gondolkodtam ezen. Én csak.. nem tudom, hogy jó anya lennék-e Damon. Sosem volt előttem szülői példa, fogalmam sincs, hogy kell. És nem tudnám elviselni ha tönkretenném a gyerekünk életét. - hunyja le a szemét fájdalmasan.

- Te lennél a legjobb anya a világon, ezt őszintén mondom. Pontosan azért mert.. nem követnéd el ugyanazokat a hibákat amiket az apád. Türelmes vagy, gondoskodó, odaadó. Csodálatos anya lennél bébi. - simítok végig az arcán.

- Én nem vagyok benne biztos. Abban viszont igen, hogy te remek apa lennél. Térjünk erre vissza később oké? Nem mondom, hogy soha nem szeretném, csak még nem most. Most csak szeretném kiélvezni, hogy minden időmet a férjemmel tölthetem.

- Csodás anya leszel Sarah. - ismétlem meg neki ugyanazokat a szavakat.

- Azt nem tudom, de azt igen, hogy nagyon fogom szeretni. És tudom, hogy te is. - simítja ő is a hasára a kezét. - Még nem voltam ultrahangon, szeretnél velem jönni?

- Persze, hogy veled megyek. Együtt fogunk csinálni mindent. - biztosítom róla, hogy mellette leszek.

Letérdelek elé, hogy csókot nyomjak oda, ahol a közös gyerekünk fejlődik. A következő puszit pedig a D betűre nyomom amit Sarah a hasa alá tetovált. Nekem is van egy S betű pontosan ugyanott ahol neki. Ezek csak egymásnak szólnak. Ez is egy jelképe az összetartozásunknak.

Mindent megkaptam ettől a lánytól amire vágytam. Szerelmet, izgalmat, kalandot, nyugalmat, boldogságot. A feleségem, és a leendő gyerekem anyja.

Megfogva a kezemet húz fel magához, hogy szenvedélyes csókban forrjunk össze. Belemosolygok az érintkezésünkbe, mikor kezei megtalálják a pólóm szegélyét. Gyengéden, vigyázva rá fektetem végig az ágyon, hogy újra felfedezzem teste minden porcikáját.

Minden nap hálát adok neki amiért olyan gyorsan hajtott azon a bizonyos estén. Mert ennek köszönhetem, hogy most az életem része.

A legszebb napokat, heteket, hónapokat, éveket köszönhetem neki. És most egy újabb ajándékot kapok tőle.

A szerelem amit iránta érzek napról napra csak erősebb, és erősebb lesz. És most.. lesz egy kisbabánk. Nem is kívánhatnék mást az élettől.
Család leszünk.

Igazi család.

Sziasztok!❤️
El sem hiszem, hogy ennek is a végére értünk. Elég rövid rész lett, de nem is terveztem hosszúra. Nagyon köszönöm mindenkinek aki most is velem volt, köszönöm a sok támogatást, és a bíztató szavakat. Nagyon nagyon sokat jelentenek.❤️
Ha esetleg kérdésetek van tegyétek fel nyugodtan.

Hatalmas ölelés mindenkinek!❤️❤️

A szív azt akarja amit akarWhere stories live. Discover now