~Sarah Monteiro~
Damon kezei mindenhol érintenek ahol érnek. Kár is lenne tagadni, fantasztikus érzés. Ez az első alkalom, hogy meztelenül látom és teljesen elbűvöl a látvány. A külseje igazi álom. Kíváncsi vagyok a teljesítményére is.- Szólj ha valami nem oké. - sóhajtja halkan a fülembe, majd fogaival kínozni kezdi a nyakam puha bőrét. Lehunyom a szemem és a hajába markolva élvezem szájának játékát.
- Aha. - egy pillanatra elhúzódik, mert a szemembe akar nézni, de ahogy az arcunk egy vonalba kerül újra megcsókolom.
Nem érzek bűntudatot amiért készülök lefeküdni egy zsaruval. Igaz, hogy Damon egy seggfej de akárhogy is cukkoltam az ellenkezőjével biztos vagyok benne, hogy tényleg egy állat az ágyban. És erre van most szükségem, szórakozásra, figyelemelterelésre. Amíg el kell viselnem, hogy itt van akár így is tölthetjük az időt.
Nem kell tartanom attól, hogy Damon esetleg a szexen túl is akarna tőlem valamit mert teljesen kizárt, de szeretem az ilyesmit előre tisztázni. Mert én nem akarok tőle semmit, és ez soha nem is fog változni. Csak szex és kész. Semmi kedvem a felesleges drámához.
- Sarah.. - szólít meg halkan. Csak hümmögve jelzem neki, hogy figyelek. - Ideges vagyok.
- Ideges? Miért? - támaszkodok a könyökeimre, hogy közelebb legyek hozzá. Ahogy a szemébe nézek egyből megértem mi a baja. Ne, csak ezt ne. Nem akarom, hogy úgy nézzen rám mint a lányra akit megerőszakoltak. Világosan megmondtam neki, hogy nem akarok hallani erről, és már rég túlléptem ezen. - Figyelj Damon. Felejtsd el az apámat, és azt amit a levélben olvastál. Épp elégszer volt benne részem, hogy ne érdekeljen. Túl vagyok rajta, komolyan mondom. És azt is, hogy nem szeretem ha eszembe jutattják oké? Azon kívül pedig hidd el, vagyok annyira önző, hogy leállítsalak ha nem élvezem.
- Bocs én csak.. - túr a hajába idegesen.
- Akarsz szexelni vagy nem? Mert nagyon lehangoló ez a hirtelen depis hangulat. - sóhajtok nagyot még mindig a szemébe nézve. - Tudom, hogy akarsz. - hajolok újra a szájára. - Ne gondolkodj semmin, és dugj meg úgy, hogy utána fel se bírjak kelni. - idézem fel a szavait. - Szólok ha nem élvezem. - egy kicsit azért jól esik, hogy figyel rám, de nem akarom, hogy sérültnek tartson mert nem vagyok az. Kemény csaj vagyok.
- Biztos vagy benne? - nem volt egyértelmű?
- Nem mondanám ha nem lennék az. - tényleg így van. Nem tenném ha nem akarnám. - Dugj meg Damon. - motyogom neki újra vigyorogva. - Amilyen durván csak tudsz.
A szemébe nézve meg tudom állapítani, hogy sikerült meggyőznöm. Pár másodpercig még bámul rám, talán próbálja kitalálni komolyan veheti-e amit mondok. De aztán újra lecsap ajkaimra és olyan szenvedélyesen csókol, ahogy még talán senki. Jobban szétnyitom a számat, hogy helyet adjak kutakodó nyelvének ami végre találkozik az enyémmel. Kezeit levezeti a combomhoz, majd felhúzza a derekához és keményem markol a fenekemre. Muszáj felnyögnöm erre a tettre. Nem érzem rajta a tétovázást ahogy az előbb. Tudja mit akar és azt el is veszi. Én pedig ezt imádom.
- Eszméletlenül dögös vagy. - sóhajtja a bőrömre mikor csókjai már a mellemnél járnak. - Kibaszott szexi. - a szavai méginkább feltüzelnek, főleg mikor ujjait levezeti oda, ahol a legjobban vágyom az érintésére. A hajába markolok mikor már a hasamnál jár, majd pimaszul néz a szemembe mikor a lábam közé hajol, és ujjaihoz társítja a nyelvét is. A fejemet hátra hajtom és felé tolom a csípőm amennyire csak tudom. Damon érti a dolgát ehhez kétség sem fér. Úgy járatja rajtam a nyelvét körbe körbe, hogy teljesen elveszi az eszem. - Imádom az ízed.
- Gyorsabban. - nyöszörgök mikor mozdulatai lassulni kezdenek, de nem figyel rám inkább az eddigieknél is lassabban folytatja.
- Nem. Most én kínozlak téged, hogy tudd milyen érzés mikor húzzák az agyad. - vigyorog rám gonoszul. - Kinevettél mikor a veszekedésünk után megmarkoltad a farkam.. aztán ott hagytál. - kezd újra gyorsítani, de mikor elmennék abbahagyja. Baszki. - Kínoztál azzal, hogy széttetted a lábad, és azt mondtad nézzem meg nedves-e a bugyid. Tudtad, hogy nem teszem és ezt élvezted. - simogat lágyan és óvatosan. - Áruld el Sarah.. nedves volt? - ritkán izgatnak fel ennyire a szavak, de Damon nagyon jól használja őket.
YOU ARE READING
A szív azt akarja amit akar
RomanceFELNŐTT TARTALOM! Damon Parker mindig is tudta, ha felnő nyomozó szeretne lenni. És amit Damon Parker akar, azt meg is szerzi. Sarah Monteiro soha nem tervez, a mának él, és nem érdekli mit hoz a holnap. Két különböző világ, két különböző személyi...