چند روزی گذشته بود و جیمین روز به روز بهتر از قبل میشد .البته اگر حالت تهوع و سرگیجه هاش رو فاکتور بگیریم.
امروز هم قرار بود همراه جین برای چکاب هر دوشون برن بیمارستان.کوک هم از جایی که سرش از نامجون خلوت تر بود همراهشون اومده بود تا تنها نباشن.
امگاها در دوره ی بارداری رایحه قوی تری داشتن و الفاها به راحتی و بدون اختیار بهشون جذب میشدن ؛برای همین همیشه موقع بیرون رفتن باید یک الفا همراهشون میبود .جین هم با رایحه گل رزش مستثنا نبود .
به محض رسیدنشون کوک هر دو امگا رو به سمن صندلی های انتظار هدایت کرد و بعدش خودش برای هماهنگی با منشی پزشک ،به سمت میز منشی رفت .
رابطه ی جیمین با بقیه خیلی بهتر و صمیمانه تر شده بود .هنوز تو اتاق کوک میخوابید .البته که از این موضوع خجالت میکشید اما کابووس های شبانه اش خجالت کشیدن حالیش نمیشد .
٪جیمین ؛یادت باشه به دکتر حتما راجب تهوع و سرگیجه هات بگی .
-چشم هیونگ.......بنظرت وضعیتم بهتر شده؟ممکنه بدتر شده باشه ؟
٪از چیزی نترس عزیزم.دکتر لی یکی از بهترین دکترهای کره تو این زمینه امگاها است .
-ولی وقتی تو بیمارستان بودم دکتر میگفت ممکنه مجبور بشه رحمم رو خارج کنه .
جین که به خوبی حال جیمین رو درک میکرد ،دستای کوچکش رو بین دستان گرمه خودش گرفت .
٪نگران نباش عزیزم.هر چی بشه من و بقیه پشتتیم .با تمام توانمون برات هر کاری بشه انجام میدیم .
کوک به سمتشون اومد و به ارامی لب زد .
+شما همینجا بشینید من برم جواب ازمایشها تون رو بگیرم.
٪کوک....میشه وقتی میخواستی بیای برام ابمیوه بگیری؟
کوک لبخدی تحویل هیونگش داد .
+معلومه که میشه .اصلا از این به بعد تربچه هوس هر چی کرد به خودم بگو.
بعد از دو امگا فاصله گرفت به سمت ازمایشگاه به راه افتاد.دو طبقه باید پایین تر میرفت تا به باجه تحویل جوابها میرسید .
+سلام .من برای گرفتن جواب ازمایش کیم سوکجین و پارک جیمین اومدم .
منشی که یک زن الفا بود با خوش روی سلام کوک رو جواب داد و بعد از چند دقیقه پاکت حاوی جواب ها رو تحویلش داد.
+ببخشید .....جوابشون مورد بدی که نداره ؟
#خیر .هر دو پدر کاملا سالم هستن .فقط یکی از پدرها دچار کمبودهایی که وقتی دکترشون ویزیتشون کنه با دارو کنترلش میکنه .پس نگران نباشید .
کوک متعجب تر از این نمیشد.با لکنت پرسید .
+ببخشید ؛دو پدر؟
VOUS LISEZ
my dandelion(kokmin)
Actionعشق درست مثل یه قاصدک ،زیبا و فریبنده است و نظر هر کسی رو به خودش جلب میکنه .اما متاسفانه به همون اندازه هم اسیب پذیر و شکننده است .باید همیشه حواست بهش باشه و ازش مراقبت کنی تا اسیبی نبینه . +فکر کنم هرزتون نیاز به تربیت داره تا دیگه مزاحم خلوت و ج...