همگی تو اتاق مطالعه جمع شده بودن تا راجب وضعیت امگا باهم صحبت کنن.عذاب وجدانی که داشتن اجازه ی رها کردن امگا رو بهشون نمیداد .
ناجون که متوجه شد کسی قصد شکستن اون سکوت سنگین رو نداره ،تصمیم گرفت خودش پایان دهنده باشه .
/با یکی از همکارام تماس گرفتم و قرار شد فردا واسه شکایت و تشکیل پرونده اقدام کنیم .اما قبلش باید اطلاعات کامل جیمین رو ازش بگیریم.
یونگی جواب داد:
×فکر نمیکنم با وضعیتی که داره بتونه خیلی بهمون کمک کنه .
/درسته ؛واسه همین به یکی از بچه ها سپردم تا اطلاعاتش رو واسم در بیاره تا حداقل به خانوادش خبر بدیم .
×کی بهت خبر میده؟
/ادم با نفوذیه .احتمالا تا یکی دو روز دیگه .
جین با صدایی که بخاطر گریه گرفته بود به همسرش نگاه کرد.
٪تا اونموقع چیکار کنیم؟
نامجون که به خوبی حال بد جین رو میدونست ،بهش نزدیکتر شد و تنش رو به اغوش کشید .
/فقط میتونیم صبوری کنیم .همین .
٪فکر میکنی گرگش هم اسیب دیده باشه ؟
/امیدوارم که اسیب شدیدی ندیده باشه و ترکش نکنه .
٪ولی من شنیدم اگر مارک داشته باشی و با یه نفر دیگه رابطه داشته باشی گرگت ولت میکنه.
هوسوک که تا اون موقع سکوت کرده بود و تو اغوش همسرش سعی در ارام کردن خودش داشت جواب داد .
*تا جایی که میدونم اگر بهت تجاوز بشه و جفت حقیقیت یا کسی که مارکت کرده ،میفهمه که به خواست خودت نبوده و گرگت رو وادار به موندن میکنه .
٪ولی ما که نمیدونیم الفای جیمین کجاست؟یعنی اگر نیاد پیشش گرگش ترکش میکنه ؟
/از پزشکش میپرسم.بهتره الان به فکر این باشیم که چطوری جسمش رو درمان کنیم بعدش میتونیم به گرگش هم رسیدگی کنیم .
یونگی که دید جونگ کوک بیش از حد تو خودشه ،پسر رو مخاطب خودش قرار داد .
×کوک،تهیونگ کجاست .از دیشب یهو غیبش زد چرا یهویی؟
+گفت یه خبری از اون امگا پیدا کرده و باید بره بوسان .
×امیدوارم پیداش کنه .واسم سواله که دقیقا میخواد با اون امگا چیکار کنه.
٪احتمالا میخواد بهش پول قرض بده دیگه .و اگرنه که............
*صدای شکستن چی بود؟
همگی از اتاق خارج شدن تا بفهمند که صدای شکستگی از کجا بوده.جونگ کوک میخواست همراه بقیه به سالن بره که چشمشم به امگای هلویی که کنار میزی که نزدیک در ورودی بود افتاده بود ،افتاد .
YOU ARE READING
my dandelion(kokmin)
Actionعشق درست مثل یه قاصدک ،زیبا و فریبنده است و نظر هر کسی رو به خودش جلب میکنه .اما متاسفانه به همون اندازه هم اسیب پذیر و شکننده است .باید همیشه حواست بهش باشه و ازش مراقبت کنی تا اسیبی نبینه . +فکر کنم هرزتون نیاز به تربیت داره تا دیگه مزاحم خلوت و ج...