44. O někom vím

9 2 1
                                    

Charlie zmizel z povrchu zemského. Prošli jsme všechna místa, kde by mohl být, až na jedno. Rodinný dům Woodových. Děsila mě představa, že tam půjdeme a budeme se po něm ptát. Pochybovala jsem, že by k nám jeho rodiče byli vstřícní a pomohli nám s hledáním jejich syna.

"Takže, co teď?" zeptala jsem se svého parťáka ve zločinu. 

"Teď budeme muset improvizovat. Nebo snad víš o někom, kdo by nás jen tak pustil k Woodovým?" Oba jsme věděli, že nikdo takový není. Pro nás dva byl ten dům jak nedobytná pevnost. A všichni uvnitř se moc báli pana Wooda, aby šli proti němu.

V tu chvíli mě to napadlo.

"O někom možná vím," řekla jsem rozhodně. Will si mě překvapeně prohlédl.
Vysvětlila jsem mu svůj plán a doufala, že s ním bude souhlasit.

"Takže ty si myslíš, že Charlieho děda nás nechá vloupat se do jejich domu a unést jejich syna, kterého nejspíš sami unesli?" ujišťoval se. Souhlasně jsem pokývla hlavou.

"Jsi blázen," podotkl a já sklopila pohled.

"To se mi líbí," dodal a já věděla, že to může skončit jen dvěma způsoby.

Popravdě jsem ani nečekala, že by se se mnou pan Wood sešel. Zkusila jsem si s ním domluvit schůzku a ku podivu to vyšlo. 

Sešli jsme se v kavárně ve městě. Nervózně jsem vysvětlila náš plán a on poslouchal. Za celou dobu neřekl jediné slovo. Jeho pohled se zdál být přísnější, než kdykoliv před tím. 

"Víte, nikdy bych vás o nic takového nežádala, ale mám o Charlieho strach a vy jste jediný, kdo nám může pomoct," prosila jsem ho.

"Chceš, abych šel proti vlastní rodině? Abych zradil svého syna?" Zeptal se mě. Jasně, takhle to neznělo úplně nejlíp, ale s odstupem se to snad dalo pochopit?

"Vám přece na Charliem taky záleží," podotkla jsem. Starý muž se zamračil. Zdálo se, že přemýšlí. S Willem jsme si vyměnili pohled. Ani jeden z nás nedokázal odhadnout, co pan Wood udělá.

"Pustím vás dovnitř a zajistím, aby jste měli volný průchod domem. Pokud vás chytí, tak všechno popřu," řekl rozhodně. Neudržela jsem se a radostně ho objala. Chvíli váhal, než mě opatrně objal nazpět.

Dal mi naději, že všechno bude zase tak, jak má být.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 31 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Gangsta ParadiseKde žijí příběhy. Začni objevovat