Elle
Ležela jsem ve velké posteli a převalovala se za strany na stranu. Na sobě jsem měla Charlieho tričko, které mi půjčil na spaní. Muselo být už dost pozdě a já stejně nedokázala usnout.
Stále jsem myslela na ten polibek. Harry ve mně vzbuzoval něco, co nikdo před ním. Tak proč jsem jen nedokázala přestat vnímat to, že Charlie leží ve vedlejší místnosti? Jakoby mě k němu něco táhlo. Nechápala jsem to. Charles Wood byl přece vždycky nutné zlo.
Frustrovaně jsem si odfrkla a odtáhla ze sebe deku. Vstala jsem a začala se procházet po místnosti. Musela jsem se dostat z těchto mých pocitů, ať už znamenaly cokoliv.
Harry a Charlie, Harry a Charlie, Harry a Charlie. Proč jen já tohle musím řešit?!
A do toho všeho trable s mojí rodinou. Rodina... Charlie mi do hlavy nasadil pořádného brouka. Mohl by být on moje rodina? Z té myšlenky mi přeběhl mráz po zádech.
Byla jsem vyděšená. Bála jsem se své budoucnosti a měla jsem strach z mého otce. Nejšílenější na tom všem bylo, že jsem teď opravdu potřebovala někoho blízkého. Někoho, jako rodinu...
Zhluboka jsem se nadechla a vydala jsem se do obýváku. Musela jsem se vážně zbláznit. Nechápala jsem sama sebe.
Ležel tam a pod tenkou dekou se rýsovalo jeho pevné tělo. Ve spánku vypadal úplně jinak. Bezstarostně. Měla jsem hrozné nutkání se ho dotknout. Co se to semnou jen děje?
Popošla jsem blíže k němu. Natáhla jsem roztřesenou ruku a odtáhla jeho deku, abych si mohla lehnout k němu. Lehla jsem si zády k jeho hrudi. Pohnul se. A sakra!
"Shelly?" řekl zmateně a rozespale. Proč jsem to jen udělala?!
"Jen nechci být sama," řekla jsem nejistě. Doufala jsem, že to nebude chtít dál rozebírat.
Nic neřekl, jen přese mě přehodil deku, objal mě paží a přitáhl si mě k sobě ještě blíž. Úlevně jsem si oddychla a přivřela oči. Konečně se mi ulevilo a spadla ze mě tíha toho všeho, co mě trápilo.
Po dlouhé době jsem se cítila, jako doma. Tahle myšlenka mě vyděsila a zároveň uklidnila. Nadechla jsem se, abych nasákla jeho vůni. Voní takhle domov? Opravdu jsem se musela zbláznit...
Ahoj lidičky,
jsem tu s novou kapitolou. Jak se vám líbí? Budu ráda za každou vaší zpětnou vazbu.
S láskou...Vaše kávičková Kirké..
ČTEŠ
Gangsta Paradise
RomanceElle se stala loutkou dvou mafiánských rodin. Už od dětství má určeno koho má milovat a koho si jednoho dne bude muset vzít. Přesto se v jejím životě objeví někdo, kdo by ji mohl dostat daleko od všech pravidel. Má šanci na šťastný život? A získá lá...