17. Sen

40 3 3
                                    

Elle

Jeho ruka se sunula po mém stehně víš a víš. Hlava se mi motala a připadala jsem si jako omámená. Chtěla jsem ho každou vteřinou víc a víc.

"Harry," vydechla jsem toužebně jeho jméno. Zajela jsem rukama do jeho kaštanových vlasů a přitáhla si ho blíž k polibku. Popadl mě za boky a vysadil si mě do svého klína. Přesně takhle jsem o tom vždycky snila. Chtěla jsem, aby to bylo s někým, koho miluju a on byl ten pravý.

Jeho rty se přesunuly k mému krku a pokračoval níž. Přivřela jsem oči a nechala se unášet jeho polibky. 

"Jsi moje, Shelly." 

"Jenom tvoje," řekla jsem souhlasně. 

Tak počkat! Jen jediný člověk na světě mi říká Shelly. Shlédla jsem a pohlédla do zelených očí.

Otevřela jsem oči a prudce vyletěla do sedu. Co to sakra bylo?! 

"Co blbneš?" ozval se ten prokletý hlas vedle mě. Shlédla jsem k němu. Napůl ještě spal.

"Promiň, jen zlý sen," řekla jsem a lehla si zpět na své místo. Opravdu to byl zlý sen, nebo se mi to líbilo? A jestli ano, tak která ta část? Harry nebo Charlie?

"Co se ti zdálo?" zeptal se a přitáhl si mě blíž do své hřejivé náruče. Překvapeně jsem zamrkala. 

"Už ani nevím," zalhala jsem. Pomalu jsem se přetočila, abych byla čelem k němu. Moje oči si pomalu přivykaly tmě a já si začala prohlížet rysy jeho tváře.

"Co to děláš?" zeptal se mě a jeho oči zůstávaly zavřené. 

"Nevím, o čem to mluvíš," podotkla jsem a musela se uculit. Jeho ruka přejela po délce mého těla a zastavila se až pod kolenem. Zachytil mě a jemně mojí nohu položil přes jeho tělo, čímž si mě přitáhl ještě blíž. Už nás nedělil téměř žádný prostor. 

"Charlie," vydechla jsem omámeně. 

"Shelly, je ještě noc, tak spi," řekl unaveně a zabořil svůj obličej do mého ramene. 

Napadlo mě, jestli je tohle vůbec správné, ale v tu chvíli jsem nedokázala protestovat. Prostě jsem si chtěla užívat jeho blízkost. Aspoň do chvíle, než tenhle sen přejde a já budu hozená zpět do nepříjemné reality.

Ahojky lidičky,

mám tu pro vás novou kapitolu. Jak se vám můj příběh líbí? Budu ráda za každý váš komentář. 

S láskou...Vaše Kirké..

Gangsta ParadiseKde žijí příběhy. Začni objevovat