Elle
Procházela jsem školní chodbou a nechala lidí, ať mi uhýbají z cesty. Báli se mě. Nevěděli proč, ale věděli, že k tomu mají důvod. Na tohle jsem byla zvyklá. Neměla jsem žádné opravdové kamarády, jen děti ze stejných rodin, jako byla ta moje. Nikomu z nich jsem nikdy opravdu věřit nemohla.
Ze svojí skříňky jsem si vzala svoje věci a šla do třídy. Hned jsem poznala, že je něco jinak. Moje lavice nebyla prázdná, tak jako vždy, někdo v ní seděl. Byl to kluk, kterého jsem tu ještě nikdy neviděla. Musel být nový.
Měl kaštanové vlasy, které se mírně vlnily. Hnědé oči, které vypadaly moc laskavě. Vypadal, jako dobrý člověk, což v tomhle světě mohla být jeho velké smůla.
"Sedíš mi na místě," podotkla jsem, když jsem stanula před svojí lavicí. "Je tu místo pro dva," řekl na proti tomu on. Zamračila jsem se. Na tohle jsem nebyla zvyklá. Většina lidí tady se mě stranila. "Ale já tady sedím jen sama," nedala jsem se jen tak odbýt. "Omyl, do teď jsi tu seděla sama," řekl se škádlivým úsměvem.
Zazvonilo na hodinu a já tak neměla na výběr. Musela jsem svůj boj na chvíli odložit a sednout si vedle toho dle zabírače mého území.
Vítězně se na mě usmál a já si jen odfrkla.
"Jsem Harry," představil se. "Ne, že by to někoho zajímalo," podotkla jsem suše. "Taky mě těší," uchechtl se.
Snažila jsem se ho ignorovat, ale nebylo to moc lehké. Celou dobu na mě nepřestal koukat a pořád se se mnou snažil navázat kontakt. Různě do mě šťouchal a snažil se o to, abych s ním promluvila, ale to měl smůlu.
Podal mi složený papírek se vzkazem. Chtěla jsem to nechat být, ale byla jsem zvědavá. Rozložila jsem ho na svém sešitě.
'Jak se jmenuješ, slečno naštvaná?' stálo na lístku. Podívala jsem se na něj a on povytáhl obočí v otázce. Zamyslela jsem se. Je dobrý nápad se s ním bavit?
'Elle' napsala jsem pod jeho vzkaz a lístek mu vrátila. 'Těší mě Elle.' Pousmála jsem se a do tváří se mi nahrnula horkost.
Ahoj děcka!
Jsem tu s novou kapitolou! Jak se vám tento příběh líbí? Budu ráda za každý váš komentář i hlasování.
S láskou...Vaše oteklá Kirké..
ČTEŠ
Gangsta Paradise
RomanceElle se stala loutkou dvou mafiánských rodin. Už od dětství má určeno koho má milovat a koho si jednoho dne bude muset vzít. Přesto se v jejím životě objeví někdo, kdo by ji mohl dostat daleko od všech pravidel. Má šanci na šťastný život? A získá lá...