Kapitola 34.

93 14 3
                                    

Lechtání mezi nohama mě probudilo ze snění.
Pomalu jsem rozlepila oči a spatřila Harryho ve svém klíně.

,, Sakra Harry!" Zaúpěla jsem a přitiskla nohy k sobě.
Harry se začal smát.

,, Tohle není vtipný!" protočila jsem oči, ale i tak se mi koutky úst posunuly vzhůru.

Harry se postavil a já si ho tak mohla prohlédnout.
Měl na sobě uniformu a černé boty. Vypadal naprosto božsky.
Byla jsem si jistá, že jeho pohled na mě opravdu není zdaleka tak pěkný, jako na něj.

,, Dobré ráno, Beth," zašeptal.
,, Dobré ráno, Harry," odpověděla jsem a usmála se na něj.

,, Jak se cítíš?"
,, Tak, jako by se měl velitel Anglie cítit." Pronesl sebevědomě.

,, Nezbývá mi už moc času. Budu muset za nějakou chvíli opustit základnu," vysvětlil a mě tak úsměv rázem opadl.

,, Jak dlouho?"
,, Do večera. Oliver mi posílal vzkaz, že se situace zlepšila. Máme naději vyhrát."

Přikývla jsem, ale do očí jsem se mu nepodívala.
Harry si sundal pokrývku hlavy a sedl si na postel.
Zaklonil hlavu a zhluboka se nadechl.
Pozorovala jsem jeho ohryzek, který při polknutí poskočil.

Prohrábl si vlasy a otočil se mým směrem.
Naklonil se a věnoval mi jemný polibek na rty.
,, Miluju tě."
,, Já tebe, Harry," odpověděla jsem tišše.

,, Můžu... můžu se tě na něco zeptat?"
Harry zněl poněkud  nejistě.
,,Jistě."

,, Nelituješ ničeho, co se včera stalo?"
Jeho hlas zněl velmi křehce a zranitelně. Netrpělivě vyčkával moji odpověď.

Pohladila jsem ho jemně po tváři a usmála se.
,, Nelituju ničeho."
Povšimla jsem si, jak Harry vydechl úlevou.

,, A... líbilo se ti to? Byl jsem dobrej?" ptal se jako malý kluk, který poprvé spatřil nahé tělo ženy.

,, Lepší než jsem doufala," kousla jsem se do rtu a Harry s úsměvem přikývl.

,,  A co já, Harry? Jaká jsem byla já?" zopakovala jsem jeho otázku a pochopila jsem, proč na mě tak nervózně civěl, když jsem mu hned nedala odpověď.

Harry se zamyslel a ponořil se mi hluboko do očí.
,, Nikdy jsem s nikým necítil to, co jsem cítil s tebou, Beth. Nikdy jsem při sexu necítil lásku. Až s tebou. "

,, Děkuju, Harry."

,, Jo a taky jsi božsky sténala," zachraptěl a rozesmál se.
Ze srandy jsem ho bouchla do ramene. Jeho slova mi však způsobila rudou barvu ve tvářích.

,, To není žádná pravda Harolde!" Oponovala jsem.
Harry se však jenom pobaveně smál. Když se on tak náramně bavil, rozhodla jsem se, že mu to oplatím a pobavím se i já. Uvidíme, kdo tady bude sténat.

,, Vypadám hrozně. Musím se jít umýt," řekla jsem a vyskočila jsem z postele.

,, Počkej."
Harry mě chytil za ruku a otočil si mě k sobě.

,, Chtěl bych si dát sprchu s tebou," řekl a lišácky se pousmál.
,,Já myslela, že už ses oblékl," nechápavě jsem se zamračila.

,, To sice ano, ale jenom hlupák by této situace nevyužil. " protočil oči, jako kdyby to byla naprosto jasná věc.

,, Když chceš," odpověděla jsem schválně bez známky zaujatosti.
Svou ruku, kterou mi Harry svíral kolem zápěstí, jsem vymanila z pevného sevření.

Pak jsem mu věnovala lákavý pohled, otočila se na místě a zamířila do koupelny.

Harry z mého neočekávaného sebevědomého jednání zůstal sedět na místě.
Využila jsem situace a po cestě ke dveřím jsem ze sebe svlékla spodní prádlo.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 10 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Scar /FF-Harry Styles/Kde žijí příběhy. Začni objevovat