Ηταν υπεροχα ολα τα ψωνια !! Περασαμε απο πολλα μαγαζιά οπως Bershka , Zara , Stradivarius , pull and bear και αλλα πολλα !! Αγόρασα τόσα πολλα συνολακια αν και ο μπαμπας δεν θα ειναι πολυ ευχαριστημένος μ αυτα !!
Μολις τελειώσαμε την βολτα περασαμε απ τα Michel να πάρουμε καφέ και ύστερα κατεβήκαμε για βολτα στην πλατεια .
- Ειναι υπεροχα εδω !! ειπα ολη ενθουσιασμό έτοιμη να χοροπηδήσω .
- Σημερα λάμπεις ολόκληρη !! Αληθεια ομως πως και τόσα ψωνια ;;
- Εμμ ειναι και τα γενέθλια μου σημερα ! Ειπα με ενα χαμογελο ως τα αφτια .
- ΟΜΓ καλα που μου το πες και το θυμήθηκα ! Ειπε ενθουσιασμένη και εγω την κοίταξα περιμένοντας να συνεχίσει . Σημερα το βραδυ το αγαπημένο μας κλαμπ διοργανώνει παρταρα ! Ελα σε παρακαλωωωω !! Ειπε επίμονα κάνοντας τα γλυκα ματια .
- Αχ θελω τοσο μα ΤΟΣΟ να ερθω , αλλα δεν ξερω αν μ αφήσει ο μπαμπας ! Ειπε μ ενα τόνο απογοήτευσης .
- Μα ειναι τα γενέθλια σου !! Ειπε προσπαθώντας να βρει δικαιολογία .
- Χμμ , θα προσπαθήσω να τον πείσω ! Ειπα και έβγαλα το κινητό απ την τσέπη μου .
>>
- Εμπρός !
- Elisabeth ! Ηρθα να σε παρω .
- Ελα Kevin , γιατι απο τοσο νωρις ;
- Μου ειπε ο πατέρας σου να ερθω να σε παρω απο τωρα .
- ΧΡΙΣΤΕ μου αυτος ο ανθρωπος !! Ειπα ολη θυμό .
- Λοιπον στο ιδιο σημείο με την προηγούμενη φορά .
>>
- Τι εγινε ; μου ειπε η Rania απορημένη αφου φάνηκε στην έκφραση του προσώπου μου οτι ειχα θυμώσει .
- Τίποτα ! Ειπα και αναστέναξα . Θα βγω σημερα ο κόσμος να χαλάσει ! της ειπα με σιγουριά .
- Ετσι σε θελω ! μου ειπε και εβαλε ενα τεράστιο χαμογελο στα χείλη της .
- Αρα που και τι ωρα ;
- Ελα στο μαγαζί στις 12 ! Ειπε χαμογελαστά και ...
- Ουοοου τοσο αργα ;;
- Αφου τετοια ωρα αρχίζουν τα παρτυ ;
- Χμμ καλα , εγω ειπα οτι θα ερθω κι θα ρθω !! ειπα ολη σιγουριά .
Χαιρετηθηκαμε και προχώρησα προς το αμαξι ..! Νταξει θα ειμαι απόλυτα ειλικρινής , ναι κοίταξα προς το μαγαζί για να δω αν ειναι εκει ο Justin ! Το εχω ξεκαθαρίσει μεσα μου οτι δεν θα ηθελα να εχω καποια σχεση μαζι του αλλα απλως μου προκαλεί κατι αλλα τοσο μικρο που δεν εχει μεγαλη σημασία . Έφτασα στο αμαξι και περιέγραψα στον Kevin την βολτα μας με την Rania . Λιγο πριν φτάσουμε σπίτι του έδειχνα τα ρουχα και ειχε μείνει έκπληκτος απο το ποσο διαφέρουν απ το στυλ ρούχων που φοράω συνήθως . Μολις ήρθαμε ανέβηκα διακριτικά τα σκαλιά ετσι ώστε να μην με δει ο μπαμπας . Προφανώς και τα ξαναδοκιμασα ολα ετσι ώστε να διαλέξω τι θα βαλω στην παρταρα !
- ΜΑΜΑ !! Φώναξα , ηθελα μια συμβουλη . Μολις μπηκε η Μαμα στο δωμάτιο ...
- Elisabeth τι ειναι αυτο που φορας ;;; Μου ειπε έκπληκτη ;
- Τα ρουχα που θα βαλω σημερα το βραδυ οταν βγω με την Rania !
- Τι θα κανεις το βραδυ ;; Μου ειπε λιγο θυμωμένη .
- Μαμα μολις έγινα 18 !! Θελω να το γιορτάσω !!
- 18 ελεγες οτι εισαι εδω και 3 μηνες , τωρα θα το γιορτάσεις ; μου ειπε ειρωνικά .
- Μαμα θα σε παρακαλέσω παρα πολυ !! της ειπα κάνοντας το υφάκι της "κάποιας" για πλακα .
- Δεν θα σ αφήσει ο μπαμπας !
- Θα τον παρακαλέσουμε μαζι ! Και μετα θα αλλαξω στο αμαξι ! Ειπα και χαμογέλασα .
- Αχχ θα σε πνίξω ! Μου ειπε και γέλασα .
Κατεβήκαμε προς το γραφείο του μπαμπα και άρχισα τα παρακάλια ..! Και τι μπαμπάκα και τι γλυκουλι μου , ΤΙΠΟΤΑ ! Νευρίασα και ειπα : Ξερεις κατι κουβαλήθηκαμε εδω ολοι για σενα !! Σημερα εγινα 18 χρόνων ! Ξερεις θα μπορουσα να φέρομαι σαν κακομαθημένο , θα μπορουσα .... Καταρχάς θα μπορουσα να φύγω την ωρα που κοιμασαι ... Σεβασου λιγο το γεγονος οτι προσπαθω να ειμαι οσο το δυνατόν καλυτερη μπορω για να μην σε απογοητεύσω ! Ασε με να περασω καλα μια φορα στην ζωη μου !! Εγινα 18 χρόνων !!!!!
εκεινος με κοιτα , σηκώθηκε και ηρθε απο την μπροστινή πλευρά του τραπεζιού που καθόταν , ανακαθησε , σταύρωσε τα χερια του και ειπα : το έθεσες πολυ καπως ... Αλλα σ αφηνω !
προφανώς και όρμησα στην αγκαλια του και έτρεξα να ετοιμαστώ !! Γρηγορα ανέβηκα τις σκάλες και εβαλα σε μια τσάντα τις γόβες με τα ρουχα που θα φορούσα , ενα κοντό μαύρο φόρεμα , παρα πολυ κοντό !! Βασικα ηταν υπερβολικα κοντό αλλα η Rania μου ειπε πως τέτοια ρουχα πρεπει να φοράμε το βραδυ . Εκανα ενα σύντομο μπανιο και εκανα σπαστες μπούκλες , εκανα μια σχετικά έντονη γραμμή αιλαινερ και εβαλα ενα έντονο κατα κόκκινο κραγιόν . Εβαλα ενα φορεμα απ αυτα που φοράω συνήθως και κατέβηκα στο αμάξι . 1 λεπτο πριν φτάσουμε άλλαξα στο πισω κάθισμα και εβαλα τις 16ποντες μαύρες γόβες μου . Βγηκα απ το αμαξι οπως κι ο Kevin , με κοίταξε ...
- Εισαι πανεμορφη !! Μου ειπε και ειδα στα ματια του πόσο το εννοούσε .
- Σιγουρα δεν ειναι πολυ προκλητικό ;; Ρωτησα αγχωμένα .
- Ειναι .. Αλλα ειναι υπέροχο ! Ειμαι περήφανος που εισαι η μικρη sis μου ! Και με τράβηξε .
- Κι εγω περήφανη που εισαι ο bro μου ! Και τον αγκάλιασα .
- Να προσεχεις ! μου ειπε και προχώρησα προς τα tally .
Αφου η Rania έμεινε άφωνη απ την τεράστια αλλαγή μου , μου ειπε πως ειμαι πανεμορφη και με εκανε να συγκινηθώ .
- Φύγαμε ;; μου ειπε έτοιμη με ενα τεράστιο χαμογελο .
- Εννοείται ! Ειπα και με την σειρά μου την έπιασα αγκαζέ . Αν και εχω συνηθίσει τα τακούνια αυτα ηταν λιγο πιο δύσκολο να τα περπατήσεις .
Το πήραμε με τα ποδια και πλησιάζοντας το κλαμπ που ηταν αρκετα κοντα διέκρινα ενα παιδι ... Παιδι δεν τον λες και παιδακι , ηταν τουλαχιστον 24 αλλα Θεέ μου ηταν ... Δεν ξερω πως να το περιγράψω ! Ηταν πανέμορφος ! Οσο πιο πολυ πλησίαζα τοσο πιο πολυ μπορουσα να αντικρίσω τα υπεροχα χαρακτηρίστηκα του προσώπου του ! Χαμογελούσε ... Ηταν τοσο υπεροχο αυτο το χαμογελο ! Ένιωσα την καρδια μου να χτυπάει τοσο δυνατά ..!!! Τα ματια του ηταν καταγάλανα σαν να έβλεπα τον ουρανό λιγο πριν την Δύση του ηλίου αλλα έλαμπαν σαν αστερια ! Τα πιο αστραφτερά αστερια ολου του γαλαξία ! Τα ποδια μου έτρεμαν και ... Η Rania με κατεύθυνε ολο και και πιο κοντα του ! Οσο πιο πολυ πλησίαζα τοσο πιο πολυ ένιωθα οτι η καρδια μου θα πεταχτεί εξω απ το στήθος μου !
- Θελω να σου γνωρίσω καποιον ! μου ειπε η Rania ολη ενθουσιασμό αλλα εγω ημουν απορροφημένη σε εκείνων , δίχως δεν υπήρχε κανεις αλλος . Elisabeth σου μιλαω !!
- Αα ναι , τι ;;
- Που εχεις το μυαλό σου ; μου ειπε και γέλασε !
- Τιποτα καλε ! Ποιον ; την κοίταξα , με τράβηξε και σε μερικά δευτερα βρέθηκα ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ .
- Λοιπόν Elisabeth θελω να σε συστήσω με τον αδελφο μου !
YOU ARE READING
forbidden love
Teen FictionΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...