Part 24 ❤️

1.5K 126 0
                                    

Ειχαμε αποφασίσει με τον Noel να κανουμε στέκι μας εκείνο το μέρος ! Ηταν οντως απ τις πιο υπεροχες μερες της ζωης μου !! Με πηγε σπίτι νωρις (λιγο πριν το σπίτι βασικα) και αφου του εξήγησα πως εχει με τον Kevin αφήνοντας με έκπληκτη συμφώνησε ! Έφτασα σπίτι στις οχτώ το απόγευμα και προφανώς το πρωτο που εκανα ηταν να παω στον Kevin . Πλησιάζοντας το σπίτι του τον ειδα να βγαζει τις βαλίτσες του .
- KEVIN !!! Φώναξα τρέχοντας προς αυτον . εκεινος με κοίταξε και με αγνόησε .
Μπορεις να μου πεις τι ακριβως κανεις ;;;;;
- Φευγω ! ειπε με απόλυτο τονο .
- Αφου θα έφευγες μεθαυριο !! του ειπα με πισμα , δεν ηθελα να φύγει .
- Ειναι στο νοσοκομείο !!! ειπε αφήνοντας οτι κανει και καρφώνοντας τα ματια του πανω στα δικα μου ... καταλαβα πως ηταν έτοιμος να κλάψει .
Τον βούτηξα και τον αγκάλιασα ! Οχι δεν ειναι κλαψομουνης ή οτιδήποτε τέτοιο !! Ειναι η μητέρα του και κόντευε να την χασει !!
- Ερχομαι μαζι σου !! ειπα με σιγουριά .
- Τι λες !;; μου λεει και πλεον δεν ημασταν αγκαλια .
- Ειπα παω να μαζέψω την βαλίτσα μου !!! και εκανα να φύγω .
- Elisabeth ακούς τι λες ;; Δεν θα σε αφησουν !!
- Θα το δουμε αυτο !!!! ειπα πεισμωμένα και έτρεξα προς το σπίτι .
Δεν θα τον άφηνα να φύγει μονος του !! Ο πατέρας του ηταν ενας τοσο σκληρός άνθρωπος ... Ή τουλαχιστον ειχα σχηματίσει εγω αυτην την γνωμη απ την στιγμη που τον άφησε να δουλεύει απο μια τοσο μικρη ηλικία !!
>> Μαμα , Μαμα !!! φωνάζω για την παρακαλέσω να με αφήσει.
- Στην κουζινα ειμαι ! μου αναφωνεί και πηγαίνω οσο πιο γρηγορα γινεται .
- Μαμα πες στην Zoey να μου ετοιμάσει βαλίτσες ! ειπα λαχανιασμένη .
- Τι εννοεις ;;; με ρωτάει απορημένη .
- Πρεπει να φύγω με τον Kevin !!
- Να πας που ;;;;;
- Η μητέρα του ειναι στο νοσοκομείο ....!! Μαμα σε ικετεύω πείσε τον μπαμπα σε παρακαλω !!
- Καλώς ... πηγαινε στο δωμάτιό σου , εγω παω να του μιλησω ..!! μου ειπε με αυστηρό ύφος .... Ηξερε ποσο σημαντικό ηταν για μενα .
Έτρεξα γρηγορα ανεβαίνοντας τα σκαλιά και ζήτησα την Zoey ( την υπηρέτριά μας ) να μου φτιάξει την βαλίτσα μου . Θα πήγαινα ! Ακομη κι αν δεν με αφηνε ..!!!
>> Κατέβηκα τα σκαλιά και προχώρησα προς το γραφείο του μπαμπα . Η μητέρα μου στεκόταν ακριβως απέναντι απ τον μπαμπα μου και συζητούσαν σε ήρεμους τόνους .
- Μαμα .... Μπαμπα ....! ειπα σιγανά .
Ο πατέρας μου έστρεψε το βλέμμα του πανω μου .
- Τον τελευταίο καιρο εχεις παρει ΠΑΡΑ πολυ αέρα ! Μια γυρνάς αργα , την αλλη βγαίνεις καθε μερα , την αλλη μου κανεις σκηνές και τωρα οχι απλα μου ζητάς να πας ταξίδι , θελεις το ταξίδι να ειναι με τον Kevin ! ειπε σε εξίσου ήρεμο τονο .
- Μπαμπα ξερεις πως εχει η κατάσταση !! Δεν μπορω να τον αφήσω να φύγει μονος ! Να μην εχει κανεναν !! εκείνος έγνεψε .
- Isabelle , σε παρακαλω πες στην Zooey να κατεβάσει την βαλίτσα που ειμαι σίγουρος πως ειναι ήδη έτοιμη ! λεει ο μπαμπας στην μητέρα μου και βγαίνει αναίσθητος απ το γραφείο . Προφανώς πήδηξα πανω στην μητέρα μου .
- Μανούλα ευχαριστω !!!!! της ειπα φιλώντας την .
- Αγαπη μου σε παρακαλω να προσεχεις !! λεει σφίγγοντάς με στην αγκαλια της .
- Μανούλα .....! Σαγαπαω ....! Σε παρακαλάω μην μ αφήσεις ποτε !! Σε παρακαλω ! Μην αφήσεις τιποτα να σε παρει απο κοντα μου !! της ειπα και την έσφιξα ενω δεν ειχα με τι να αναπνεύσω απ τον κόμπο στο λεμο μου . Η μητέρα μου ομως δάκρυσε .
>> Σύντομα πηγα προς το αμαξι να πω στον Kevin πως θα ερθω μαζι του , ομως ....
- Noel ;;; αναφωνω και τρέχω προς τα μέρος τους , ηταν και οι δυο σοβαροί και παράλληλα έτοιμοι να πλακωθούν .
- Elisabeth δεν καταλαβα , που πας ;; με ρωτάει με θυμό ο Noel .
- Εμμ , αμμμ ... ειχα χασει τα λογια μου.
- Και γιατι το μαθαίνω τωρα ;; συνεχίζει .
- Άδεια πρεπει να σου ζητήσει ;; παρεμβαίνει ο Kevin .
- Μιλαω με την κοπελα μου !! λεει με υφάκι ο Noel . Για μισό , τι ειπε ;;;.
- (ο Kevin γελαει ειρωνικά) Την ποια σου ;; Την αδελφη της αρραβωνιαστικιάς σου θελεις να πεις !!! ειπε και σοβάρεψε το βλέμμα του .
- Ρε βούλωσε το !! και πλησίασαν παρα πολυ κοντα . Το γάλα της μάνας σου θα φτύσεις αν δεν το κλείσεις !!!
- NOEL ! φώναξα . Ο Kevin μου έριξε ενα βλέμμα και απομακρύνθηκε .
- Ειχα άδικο ;; ειπε χαμηλόφωνα με ένταση .
- Noel η Μαμα του εχει καρκίνο ! Και ο λογος που φεύγουμε ειναι επειδη ειναι στο στο νοσοκομείο !! το προσωπο του χαλάρωσε .
- Θεε μου ....! και λέγοντας αυτην του τη φραση εκανε να παει προς τα μέρος του Kevin .
Έμεινα εκει που ημουν , ηταν η στιγμη τους . Ο Noel εβαλε το χερι του στον ώμο του Kevin και γύρισε προς τα μέρος του . Μουρμούρισαν κατι και ύστερα αγκαλιάστηκαν . Παράλογο ... Αλλα συγκινήθηκα τοσο πολυ ...!
Προφανώς και μας χάλασε την στιγμη η Daniela .
- Μωρο μου τι κανεις εκει;;; αχ θα την δείρω καμια μερα .

***

Εγω και ο Kevin ημασταν ήδη στο αμάξι ! Ειχαμε χαιρετηθεί με ολους και ηταν έτοιμος να βαλει μπρος . Ειχα ανοιχτό το παράθυρο και ολοι στεκόντουσαν απ εξω . Παρατήρησα πως ο Noel πληκτρολόγησε κατι στο κινητό του κι ύστερα απο ενα λεπτο μου ηρθε μήνυμα : " Μωρο μου να ξερεις οτι αν αργήσεις να ερθεις εσυ εδω , θα ερθω εγω εκει ! Να προσέχεις !! "
Τον κοίταξα και χαμογέλασα ενω το βλέμμα της Daniela's με κάρφωσε με μίσος .
- Φιλακια , σας αγαπαω !!! αναφώνησα και ο Kevin έβαλε μπρος (ο μπαμπας του δάνεισε το αμαξι για όσες μερες βρισκόμαστε εκει) ..!

" Καλο μας ταξίδι "

forbidden loveWhere stories live. Discover now