Part 42 ❤️

1K 105 10
                                    

Η νυχτα περνούσε αργα και βασανίστηκα , παρακάλεσα την Rania να πέσει για υπνο ... Αρκετα την βασάνισα ! Καθόμουν και έβλεπα μια απ τις αγαπημένες μου σειρές "teen wolf" σε επανάληψη .... Ηταν η σκηνή που πέθαινε η Alison ... Για να πω την αληθεια δεν ημουν ποτε μεγαλη φαν της , την λάτρευα ως ηθοποιό αλλα δεν ημουν ποτε λάτρης του χαρακτηρα που έπαιζε ... Παρ ολα αυτα όσες φορες κι αν έβλεπα εκεινη την σκηνη πλανταζα ! Οταν τους έβλεπα με τον Σκοτ συγκηνουμουν άπειρα ... Ειχαν βρει τι παει να πει αγαπη .... Την αγαπουσε τοσο πολυ κι εκεινη εκεινον .... Αλλα χώρισαν , ηταν η πρωτη τους αγαπη και ενω υπήρχε ακομα παρέμειναν χωρια μεχρι που ηταν πολυ αργα για να την χορτάσουν ...! Ουτε εγω τον χόρτασα ... Και ηξερα πως οσο περνούσε ο καιρος τοσο λιγότερο μας εμενα ....!

***

Στην τελική ξημέρωσε ! Καταφερα να κλείσω τα ματια μου 5 λεπτα πριν με ξυπνήσει η Rania ...
- Elisabeth ξυπνά !!! με σκουντηξε .
- Ασε με ...!! μουγκρίσα .
- Elisabeth θα παρεις απουσία ..! μου ειπε και με ξανασκουντηξε .
- Τι λες μωρή , τελειωσα το λυκειο !! μουγκρίσα ξανα και χώθηκα μεσα απ το πάπλωμα .
- Και ποιος μιλησε για λυκειο ;;; ειπε ολη ενθουσιασμό αλλα δεν έλαβε καμια απαντηση .
Αρα να πω στον professor Salvatore οτι η μεγαλειοβαριοκωλιοτητα σου βαριέται να τσακιστεί να παει για performance στη NYADA ??!!!!
και καπου εκει πετάχτηκα ολοκλυρη ..!
- Αν μου κανεις πλακα , σου το ορκίζομαι οτι θα καταλαβεις ποσο παει το μοβ στα ματια σου (!)
- Συγγνωμη ....... Αλλα νομιζω θα σου στερήσω την ευχαρίστηση του να μου ρίξεις μπουνιά !! άρχισα να τσιρίζω και αυτομάτως πήδηξα στην αγκαλια της τσιρίζοντας !!
- Κοριτσια τι εγινε ;; Μπαινει αναστατωμένη η μητέρα μου στο δωμάτιο !
- ΜΑΝΤΕΨΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΟΝΤΙΣΙΟΝ ΣΤΗ ΝΑΥΑDΑ ;;!!! η μητέρα μου γουρλωσε τα ματια της και με αγκάλιασε !!!
- Ποτε !;; ειπε ολη άγχος και γυρίσαμε ταυτοχρονα να κοιτάξουμε την Rania .
- Μεθαυριο το πρωι !!
Η καρδια μου ηταν έτοιμη να σπασει απο αγωνία .
- Μα δεν εχω ετοιμάσει καν τραγουδι !!!
- Νομιζω πρεπει να κανεις μια αρχη ... Τωρα !
- Ας αρχίσουνε απ το οτι θα πλύνετε τα δόντια σας και θα κατεβείτε να φάτε !! λεει η μαμά και βγαίνει με ενα χαμογελο ως τα αυτιά απ το δωμάτιο .
Αλλος ενας πανηγυρισμός και τρέξαμε στο μπανιο .

***

Σύντομα κατεβήκαμε κατω . Πριν ομως προλάβω να κάθησε η μαμά με φώναξε στην κουζινα .
>> τι ειναι καλε ;;!
- σσσσς ! Ο William σε ζητάει στο τηλέφωνο ;! λεει ψυθιριστα .
- Τι εννοεις ;;; ψυθιριζω πισω .
- Τι , τι εννοω , σε πηρε τηλέφωνο !
- Facebook δεν εχει ;! Ξαναψυθιρισα και απάντησα στο σταθερο .
>> Παρακλαω ;! λεω με σταθερο τονο .
- Χαιρομαι που παρακαλάς ...! Χασκογελασα ομως δεν ηταν και πολυ ευγενική ατάκα .
- Μαλιστα ... Κι εγω χαιρομαι που με παρακαλάτε στο τηλέφωνο ... ειπα ειρωνικά .
- Αν σας παρακαλεσω να παμε για ποτό θα ενδώσετε και σε αυτο ;!
- Οταν λες και σε αυτο ;!!
- εε στο τηλέφωνο ενεδωσες , απάντησες ..
- Δεν ειμαι δα και τοσο εύκολη !
- Και ποιος ειπε οτι εγω ψάχνω το εύκολο ;;
- Βρες κατι πιο πειστηκό απο ενα τηλεφώνημα και ίσως συμφωνήσω ..!
- Αρα ειναι οχι ... Για τωρα ;!
- Πολυ σωστα .
- Καλώς Elisabeth Marynson , αλλα να διαλέξεις απο τωρα το φορεμα που θα βαλεις το βραδυ , που θα βγεις μαζι μου ..
Ίσα που γέλασα και του το έκλεισα .
Προσπαθούσα να βασιστώ στα θετικά που συνέβαιναν ... Η Nayada ! Ο William ! .... Αλλα , εξακολουθούσε να με σκοτωνει η σκηνη του Noel και της Daniela ...
- Παιδια η Elisabeth εχει μια ανακοινωση ! λεει η μητέρα μου ολη περηφάνια .
- Τι ειναι καλε ;; λεει ολη περιέργεια η Cleo .
- Εεεμ , να ... Με πήραν τηλέφωνο απ την Nayada .... Μεθαυριο το πρωι εχω performance (!)
Ο ενθουσιασμός φανηκε και στα βλέμματα αλλα και στις αντιδράσεις , ο Noel ομως ηταν σφιγμένος ...
- Εχουμε κι εμεις μια ανακοίνωση !! λεει με πονηρά η Daniela κοιτάζοντας τον Noel . Ηταν φανερό οτι του πηρε το χερι .
Noel .... Πες το ...!
- Εμ , αποφασίσαμε ... Να παντρευτούμε (!)
Το βλεμμα του έπεσε πανω μου ... Κόπηκαν τα ποδια μου ....
Επρεπε ομως να κρατήσω τα δάκρυα μου ! Επρεπε να δειξω χαρούμενη .... Και ετσι εκανα ... Χαμογέλασα ... Και ύστερα σηκώθηκα απ το τραπέζι και έτρεξα στο δωμάτιο μου .

forbidden loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang