Part 20 ❤️

1.5K 134 0
                                    

Αυτην μας την στιγμη , μας την διέκοψε η Rania με την άφιξη της οταν ηρθε με τoν Mike ! Έτρεξα γρηγορα στο δωμάτιο των καλεσμένων που ηταν προσωρινά το δωμάτιο του Noel αφου δεν ηταν αυτο το σπίτι του . Οπως μου ειχε ξαναπει η Rania  μενει με τον πατερα του ομως θέλησε λογο διακοπών να επισκεφτεί την Αδελφη του , ενω η μητέρα τους θα έλλειπε για ενα μηνα λογο δουλειάς . Ηταν νταντά και οι γονεις του παιδιού ζήτησαν να ερθει κι εκεινη μαζι τους διακοπές ενω ο Noel έμεινε να φροντίζει την Rania !
Οταν πηγα στο δωμάτιο , φόρεσα γρηγορα το παντελόνι μου ομως για μπλουζα εβαλα μια απ τος δικές του . Οταν μπηκε στο δωμάτιο γέλασε με την άνεση μου να παρω ρουχα του χωρις να τον ρωτησω . Σύντομα καθήσαμε στο κρεβάτι ξαπλωμένοι αγκαλιά και μιλουσαμε .!
- Μπορω να σε εχω ετσι καθε μερα στην αγκαλια μου ; μου ειπε ενω έπαιζε με τα μαλλιά μου .
- Δεν εχεις ιδεα ποσο το θελω ! του ειπα και χώθηκα λιγο πιο κοντα του .
- Γίνεται άμα το θελουμε και οι δυο ..! παραμένοντας ξαπλωμένη στο στήθος το έσυρα το κεφαλι μου κοιτάζοντας πανω και αυτος κατω συναντώντας τα βλέμματα μας .
- Noel γιατι δεν της λες να τελειώσετε και το συνεχίζεις ;; του ειπα κι εκεινος κοίταξε το ταβάνι .
- Ειναι περιπλοκή υπόθεση !!
- Και εγω ειμαι έτοιμη να την ακούσω ! ειπα και σήκωσα την πλατη μου . Καθιστή πλεον εγω τον χάιδευα στα μαλλιά και στο προσωπο .
- Ο λογος που φοβάμαι τον πατέρας σου δεν ειναι επειδη εχει πολλα λεφτά ...! Ακολούθησε μια μικρη παύση .
Φοβάμαι τον πατερα σου επειδη εχει πολλα λεφτά και ο δικος μου μεσα στο μπίζνες με μια στραβή εγινε οφειλέτης του ! Αν εγω τωρα παω κόντρα στον πατερα σου , αυτος θα καταστρέψει οχι εμενα αλλα τον δικο μου μπαμπα ..!!
- Θεέ μου !!! δεν ηξερα ποσο καθίκι μπορει να γίνει ο πατέρας μου .
- Με την Daniela άρχισα να βγαίνω απο υποχρέωση ! Αν την αγαπούσα δεν θα την απατούσα με καθα ευκαιρία ..!! Δεν μπορω να εκθέσω ετσι τον πατερα μου ' εχει κανει πολλες ανοησίες στην ζωη του και άφθονα λαθοι ομως εξακολουθώ να τον αγαπαω ! Με μεγάλωσε και με ανέθρεψε δίνοντας μου προσοχή παρα την δουλειά του ..!!
- Noel , δεν το ηξερα !! Αν το ηξερα δεν θα σε πίεζα !! πλεον ειχε και αυτος σηκώσει την πλατη του και με πηρα αγκαλια κάνοντας με να ξαναξαπλωσω πανω του .
- Δεν πειράζει μωρο μου , καποια στιγμη ολα θα μπουν στις θέσεις του ! Θα ειμαι μονο δικος σου με καθε έννοια και δεν θα υπαρχει καμια αλλη !! Στην καρδια μου ομως υπάρχεις ήδη μονο εσυ ! και λέγοντας μου αυτην την φραση δεν μπόρεσα παρα να τον φιλησω . Εκεινος ξάπλωσε απο πανω μου χαρίζοντας μου τρυφερά φιλια .
- Εισαι το μικρο μου διαμάντι που φοβάμαι μην πέσει και σπάσει , εξαιτίας μου !!!
- Μην μιλας ! του ψυθίρισα σιγανά . Παρε με αγκαλια , εγω σου παραδινομαι !! και αυτος δίνοντας μου αλλο ενα φιλι με έσφιξε στην αγκαλια του .

***

Ειχαμε περάσει ενα υπέροχο απογευμα ώσπου αποφάσισα να παω σπίτι μην δημιουργηθούν κι αλλα επεισόδια !
Διέκοψα την Rania με τον Mike απο το παθιασμένο φιλι που μοιραζόντουσαν . Ο Noel με συνόδευσε ως τον κεντρικό δρομο για να μην παω μονη μου και εκει διέκρινα την μαύρη Mercedes παρκαρισμένη . Ο Noel με φίλησε στα χείλι τρυφερά και προχώρησα προς το αμαξι .
>> μπηκα στο αμαξι .
- Τι περιμένεις ;; λεω στο Kevin απόλυτα αφου μου ειχε μιλησει απότομα προηγούμενος .
- Εσενα , να ερθω να σε παρω ! η φωνη του ηταν χαμηλόφωνη αλλα δεν έβγαζε κανενα απόλυτος συναίσθημα .
- Noel τι εχεις παθει ;;; ειπα και συνειδητοποίησα την ανοησία που ειχα μολις πετάξει . Ο Kevin σταμάτησε απότομα το αμαξι .
- Εγω ειμαι ο Kevin , ο παπαρας που ηταν μαζι σου πριν 10 λεπτα ηταν ο Noel .
- Kevin ξερω πως σε λενε δεν χρειαζεται να τσαντίζεσαι για ενα τοσο μικρο λαθάκι .
O Kevin έβαλε στην διαπασόν την μουσικη και πάτησε γκάζι ...
- Kevin πιο σιγα !!!!! Του φωνάζω . Δεν ημουν ποτε λάτρης της ταχύτητας .
>> φτάσαμε σύντομα σπίτι και εγω ακομη δεν ειχα καταλάβει τι στο καλο συμβαίνει και γιατι ηταν ετσι !
Μπαίνοντας σπίτι συνειδητοποίησα οτι ο πατέρας μου ηταν κλειδωμένος στο γραφείο του ενω η μαμα στην κουζινα μαγείρευε . Παρα τις μαγείρισσες που ειχαμε προτιμούσε να μαγειρεύει και μονη της .
- Μανούλα ηρθα !! ειπα μπαίνοντας στην κουζινα και την φίλησα .
- Πως περασες αγαπη μου ;;
- Πολυ ωραια μανούλα !! Μίλησα και με τον Noel !
- Τι εννοεις τι εγινε ;;; ειπε αφήνοντας οτι κανει έτοιμη να ακούσει .
- Να ... [...] και την διηγήθηκα τι συνέβει με τον μπαμπα και τον κυριο Henderson .
- Δεν ειχα ιδεα !!! η μαμα ειχε μείνει έκπληκτη .
Μπορουσα να καταλάβω την αντιδραση της , ακομη και για την σχεση μας με τον Noel αφου οπως κι να χει και η Daniela κόρη της ειναι !! Προσπαθώντας να της δώσω να καταλαβει τα σημερινά της ειπε και για την απότομη αλλαγή διάθεσης του Kevin . Η μητέρα μου κατέβασε το βλέμμα της .
- Elisabeth .... ! μου ειπε λυπημένα .
- Μαμα τι εγινε ;;;
- Ο Kevin θα φύγει στους γονείς του !! γουρλωσα τα ματια μου και βούρκωσα . Άρχισα να τρέχω προς το σπίτι φωνάζοντας τον .
- Kevin !!! KEVIN !!! τον είδα και έτρεξα στην αγκαλια του . Άρχισα να κλαίω ...
- Ποιος σου το ειπε ..;;; ειπε αναίσθητα .
- Γιατι ;;; Ειπες οτι δεν θα με αφήσεις ποτε !!!! συνέχιζα να κλαίω και απο κει που προσπαθούσε να παραμείνει δυνατός σαν να έλιωσε ακούγοντας τον πρωτο λυγμό μου .
- Άγγελε μου σε παρακαλω !! Σε ικετεύω σταματα !! πλεον μου έδειχνε τι ένιωθε ....
- Μα γιατι ;;;;; άρχιζα να ηρεμώ αφου με ειχε σφίξει στην αγκαλια του .
- Ο πατέρας μου με θελει για κατι δουλειές ! και ένωσε τα βλέμματα μας . Θα γυρίσω το συντομότερο σου το ορκίζομαι ..!!
δεν απάντησα ... Έχωσα το προσωπο μου στη στήθος του , ενω αυτος προσπαθούσε να με ηρεμήσει .
- Κρατάω τις υποσχέσεις μου !! Δεν σε αφήνω μονη !
Δεν θα άντεχα να τον χάσω ! Και μονο για ενα λεπτο σκέφτηκα την ζωη μου χωρις τον εναν και μοναδικό αδελφο μου και ημουν έτοιμη να καταρρεύσω ... Καποια πράγματα δεν μπορω ουτε να τα σκεφτώ .... Δεν εχω σκοπώ να τα ζήσω κι ολας !!

forbidden loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang