- Elisabeth εισαι σιγουρα καλα ;; μου ειπε η Rania πιάνοντάς με απ το χέρι ενω καθίσαμε τελικα εξω απ το σπίτι μου ( εκει που ειναι τα κεριά και τα καθίσματα ) ειχε σκοτεινιάσει και το κλίμα ηταν παλι υπέροχο .
- ΠΡΟΦΑΝΩΣ ! της απάντησα .
- Rania περα απ την πλακα αλλα ειναι πολυ μαλακας με αυτα που ειπε ο αδελφος σου ! ειπε η Vanessa αφου πριν λίγη ωρα της εξηγήσαμε τι εχει συμβεί .
- Νιωθω ηλιθια ρε πουστη μου !! ειπα και κάλυψα το προσωπο μου με τα μαλλιά μου .
- Δεν εισαι ηλίθια ! Αυτος ειναι ζώον ! ειπα η Rania . Δεν εκπλήσσομαι που μιλαει ετσι γι αυτον η αδελφη του , οπως άλλωστε κι εγω για την Daniela .
- Ισχυει βασικα !! ξανάπε η Vanessa .
- Αχχ ΧΡΙΣΤΕ μου απλως .... Κοριτσια δεν εχω κανει με κανενα αγορι αυτο που εκανα μαζι του ! ειπα και ένιωσα ενα κόμπο στον λεμο μου . Πως μπόρεσε να μου φερθεί ετσι ; Ναι δεν αντιλέγω δεν περασαμε τις τραγικές στιγμες αλλα αυτο που εγινε για μενα ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ !!! συνέχισα και στην φωνη μου φάνηκε πως ημουν ΠΑΛΙ έτοιμη να κλαψω .
- Καταρχάς ηρέμησε ! μου λεει η Vanessa . Και κατα δευτερον ...
- Elisabeth αυτος χάνει ! Να δούνε ποσα θα του δώσει το τσόκαρο η αδελφη σου που δεν την παω καθολου !! διέκοψε η Rania συνεχίζοντας .
- Αυτο τελος παντων ! ειπε η Vanessa και γελάσαμε λιγο .
>> Βλέπουμε την μαύρη Mercedes να φτάνει και τον πατερα μου να βγαίνει απ το αμάξι . Εεε καλα τωρα , στην Daniela αν δεν έβγαινε ο Kevin να της ανοίξει την πορτα θα πέθαινε ας πουμε ...!! ( πόκερ face )
Με ενα απαξιωτικό υφάκι και οι δυο περνάνε απο μπροστά μου !
- Θελω να ξεράσω ! ακουω την Rania να ψυθιριζει και σκάμε στα γελια ομαδικός . Η Daniela χωρις να χασει ευκαιρία έρχεται προς τα μέρος μας με το σπαστικό της υφάκι .
- Εγω γιατι δεν βλεπω κατι αστειο ;;
- Εσυ δεν βλεπεις τιποτα περα απ την μύτη σου κοριτσάρα μου ! πετάγεται η Vanessa .
- Βασικα βλεπω τα φθηνιάρικες ρουχα σου και "ιου" θελω να ξεράσω !
- Αχ Daniela μου κι εγω μοιράζω ιδρώτα σου αυτην την στιγμη αλλα δεν κανω κι ετσι ! ειπα σαν να ηταν το πιο κλασικό πραγμα στον κοσμο και πηρα μια απο τις μεγαλύτερες ευχαριστήσεις της ζωης μου . Η Daniela γύρισε και με κοίταξε σηκώνοντας το φρύδι .
Αχ και τωρα που σε βλεπω απο κοντα , πρεπει να βγάλεις τα φρύδια σου ! με κοίταξε ενω φαινόταν η φρίκη στο προσωπο της .
- Αχχχ ιου , λυπαμαι τον αδελφο μου αληθεια !! πρόσθεσε η Rania .
- Τι εννοεις ;; ειπε ολη νεύρα η Daniela .
- Εε να ο αδελφος μου NOEL αυτην την στιγμη σε περιμενει πανω ανυπόμονώντας για ενα άγριο xxx , ενω εσυ βρόμα ιδρωτίλα , δεν εχεις βγαλει τα φρύδια σου και "μπλιαξ" τι ειναι αυτο στα δόντια σου ;;; ειπε η Rania και η Daniela έβαλε το χερι της μπροστα απ το στωμα της αφου πριν λιγο χαμογελούσε ηρωικά .
- ΑΠΑΞΙΩ !! ειπε και έτρεξε σπίτι ενω εμεις ξεκαρδιστηκαμε στα γέλια .
Ύστερα απο λιγο ηρθε μαζι μας και ο Kevin και λέγοντας του τι συνέβει άρχισε να γελαει κι εκείνος .
Αγαπη μου ειναι αργα και πρεπει να φύγουμε ! ειπε λυπημένα η Rania μετα απο καμια ωρα .
- Πφφ κρίμα ! της απάντησα .
Φίλησα τα κοριτσια και τις αποχαιρέτησα .
>> Θελεις να ανέβεις ; ειπα στον Kevin .
- Δεν ξερω πως θα αντιδράσει ο πατέρας σου ομως !
- Δεν θα σε απολύσει επειδη κάθησες μαζι μου ! προχώρησα και με τράβηξε απ το χερι . ΑΟΥΤΣ ! με άφησε .
- Τι εγινε ;;; ειπε ταραγμένος .
- Τιποτα καλε ! Και δήθεν χαμογέλασα .
- Πηγα να πω οτι δεν με νοιαζει αυτο αλλα ... και βουτάει το χερι μου .
- Αστο !! του λεω και τραβήχτηκα .
- Elisabeth ΟΧΙ ! ... Δεν το εκανες !!!! και ξαναπήρε το χερι μου . το κοίταξε κι ύστερα κοίταξε εμενα .
Το πίστεψα οντως για μερικά δευτερα οτι θα με τραβούσε απ το αφτι .
- Elisabeth γιατι ;; μου ειπε και η φωνη του έτρεμε .
- Παμε να κάτσουμε στο δωμάτιο μου ! Ανεβήκαμε και κάθισα στην καρελκλιτσα που ειχα στην γωνία του δωματίου μου . Εκεινος έσκυψε και κάθησε στο πάτωμα με τα γόνατα ακουμπώντας το σαγόνι του στα δικά μου . Του εξειγησει τι εγινε με τον μπαμπα ... Αντίκρισα μια λύπηση στα ματια του αλλα ΜΙΣΩ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ! Δεν μ αρεσει να με λυπούνται ! Το μισω !!
- Kevin ολα καλα αληθεια !!
- Δεν θα σε ξανααγγίξει κι αν το κανει στο υπόσχομαι οτι θα το μετανιώσει !!
- Θελω απλως να εισαι κοντα μου ! του ειπα και μου φίλησε το γόνατο . Σηκωθήκαμε και με πηρε αγκαλια .
- Άγγελε μου ! Σε κοιτάω στα ματια και απλως αναρωτιέμαι ποσα γινεται να χωρέσει μια ψυχη , αθώα , σαν την δικη σου ! ειχε περάσει τα χερια του στον αφιενα μου λες και θα με φίλαγε , ειδικά οταν ακούμπησε τα μέτωπα μας , ξερω ομως οτι δεν θα το εκανε επειδη μ αγαπάει σαν μικρη του αδελφη !
- Kevin μα το θεο ... Δεν ξερεις ποσο καλυτερα νιωθω με μονάχα ενα σου τέτοιο βλέμμα !
- Μικρη μου ! Ουτε το πιο φωτεινό αστέρι ολου του γαλαξία δεν εχει αυτην την λάμψη που εχεις εσυ στα ματάκια σου ! κατι τετοια ελεγε και βουκωνα απο συγκίνηση .
- Ειμαι τυχερή που σε βρηκα ! Αν μια μερα πω για κατι ευχαριστω στον πατερα μου , ειναι που επέλεξε εσενα για οδηγό και εγινες ο καλλητερος μου φιλος !
- Αγαπη μου , λεω ευχαριστω στον θεο που σε έπλασε σε αυτον τον κόσμο !!
Θα ειμαι παντα εδω για σενα !! Παντα !! Και το παντα ειναι μεγαλη λέξη !! ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ !!
- Αχ Kevin θελεις να με παντρευτείς ;;; και τον έσφιξα στην αγκαλιά μου .
Εκεινος χάιδευε τα μαλλιά μου !
- Elisabeth εισαι ενας απ τους μόνους λογους που χαμογελάω ... Δεν εχω ζωη και το ξερεις ! τον κοίταξα στα ματια .
- Τι εννοεις ;;;
- Ξερεις σε τι κατάσταση ειναι οι γονεις μου ! Και ουσιαστικα ολη μου η καθημερινότητα ειναι δουλειά , δουλειά , δουλειά , δουλειά ...! Απο μικρός , ποσο ημουν δεκαοχτώ οταν πηρα το δίπλωμα άσχετα που οδηγούσα απ τα δεκατέσσερα και ηρθα σε σας για δουλειά , ησουν τα παντα ! Η καλυτερη μου φιλη , η οικογένεια μου , η αδελφη μου τα παντα ! Μεχρι και το πρωτο σου φιλι σου εδωσα (χασκογελασε) ! Εισαι ολη μου η ζωη κι αν πάθεις κατι θα πεθάνω ! Οταν με στέλνει ο πατέρας σου να σε προσέχω ειναι χαρη οχι εντολή !
- Kevin !!! Θα αρχίσω να κλαίω πάλι !! Εισαι ..... Εισαι ..... Αχ , σαγαπαω !!!
Με έσφιξε στην αγκαλια του .
- Μην μ αφήσεις ποτε ! του ειπα .
- Δεν θα αντέξω να το κανω ! Θα μείνω μισός ! με κοίταξε στα ματια και με φίλησε στο μέτωπο .
VOCÊ ESTÁ LENDO
forbidden love
Ficção AdolescenteΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...