Part 47 ❤️ Daniela

1K 99 4
                                    

Συνέχεια

Ειχαν περάσει 1 μηνα απο οταν μιλήσαμε με τον Kevin τελευταια φορα . Δεν ειχε το θάρρος να με αντικρίσει στα ματια κι ουτε εγω αυτον . Ή μαλλον , ποσο πολυ φοβόμουν να τον ανακτήσω στα ματια ... Ντρεπόμουν για τον εαυτο μου και απ το άγχος μου ειχα καθυστέρηση . Απο την μερα που εγινε η πράξη , τα συναισθήματα αυτα με εχουν καταπλήξει ...!
- Daniela .. πολυ φοβάμαι πως δεν φταιει μονο το άγχος για την καθυστέρηση της περιόδου σου . μου ειπε ολη δισταγμό η Doctor Roberts ( η γυναικολόγος μου ) .
- Τι εννοείτε γιατρέ ;;
- Δεν ειναι μονο τι θελω να πω , ειναι και το τι θελω να ρωτησω ...!
Ο Noel σιγουρα παίρνει  προφυλάξεις ..;;;
- Μα εννοείται !
- Σιγουρα δεν του ξέφυγε καμια απ τις φορες ή εγινε καποιο ατύχημα ;;
- Προφανως αν γινόταν αυτο θα μου το ελεγε ...!
- Μα , καλη μου .... Εισαι έγκυος !!
γουρλωσα τα ματια μου και έμεινα να την κοιτάω για 1 λεπτο .
- Τι εννοείτε ;;;;; φώναξα .
- Δεν νομιζω να θελει ειδική ανάλυση αυτο που ειπα !!
Χριστε μου οχι ! Δεν μπορει ! Δεν υπαρχει περίπτωση .... Μα , Θεέ μου ... η μονη φορα που δεν χρησιμοποίησα προφύλαξη με τον Noel ηταν η ιδια που ηταν και με τον Kevin , που επίσης δεν ειχαμε προφυλάξεις ........!
- Καποιο λαθος εχει γινει , ειναι αδύνατον !!
- Κοιτα , την προηγούμενη εβδομάδα ξανακαναμε ολες τις εξετάσεις συν την υπέρηχο .. Και εκει δείχνει πως εισαι έγκυος ! Αλλα ειναι λιγότερο απο ενα μηνα  οπωτε πρεπει να δοκιμάσεις να κανεις ενα καλο τεστ ...!
ξεσπασα σε κλάμματα , δεν ηξερα τι να κανω , τι να σκεφτώ , πως να αντιδράσω ...(!) Ένιωσα πιο πουτανα απο ποτε ... Οχι επειδη θα γινόμουν μανα , αλλα επειδη οσο πηγαινε συνειδητοποιούσα το μεγάλο αυτο αμάρτημα μου !

>>Δεν έμεινα ομως για πολυ ακομη στο ιατρείο , ηθελα να ηρεμήσω , να τα βαλω ολα σε μια σειρα ! Πως θα μπορουσα να ξερω ποιος ειναι του πατέρας του παιδιού ...!
Τι ντροπή ηταν αυτη ;; Ενα εξώγαμο στην οικογένεια Marynson .. Και δεν ειμαι καν σιγουρη αν ειναι του αρραβωνιαστικού μου !!
Δεν ηθελα να τα φορτώσω άδικα στον Noel .. επρεπε να βρω τροπο να μαθω , να μαθω ποιανού ειναι αυτο το παιδι ... Μεχρι τοτε δεν θα το ηξερε κανένας ....!
***

Μεσα στις σκέψεις μου περπατούσα αδιάκοπα στον δρομο . Πηγα στο πλησιέστερο περίπτερο και πηρα ενα τεστ εγκυμοσύνης . Γρηγορα έπιασα ταξί και έτρεξα σπίτι . Ευτυχώς δεν ηταν κανεις στο σπίτι εκτος της Zoey . Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και προφανώς μπηκα στην τουαλετα για να κανω το τεστ . Η αναμονή ειναι 3,5 λεπτα και μεσα σ αυτα καποιος χτύπησε την πορτα μου .
- Ποιος ειναι ;;; αναφώνησα κι ύστερα μουρμούρισα πως δεν πρεπει να ξανακανω τοσο γλυκια την φωνη μου ποτε .
- Daniela εγω ειμαι ..! ειπε ο Noel σε αυστηρό τονο .
Του άνοιξα την πορτα και πριν προλάβω να τον χαιρετήσω με φώναξε η Zoey . (Τι ηθελε τωρα ;;)
>> Daniela !!!! ακουω τον Noel να με φωνάζει υστερικά και τσακίστηκε να τρέξω πανω .
Τον ειδα να κρατάει το τεστ ..(μαλλον δεν ηξερε πως χρησιμοποιείται) δεν ηταν ομως ωρα για αστεία ....
Γουρλωσα τα ματια μου ....... Οχι δεν επρεπε , δεν επρεπε να το μαθει ! Εγω δεν ηξερα ποιος ειναι ο πατέρας , δεν ηθελα να του φορτώσω μια τετοια ευθύνη αν δεν ηταν εκεινος ο μπαμπας του μωρού !
- Noel ... ψυθίρισα κι εκεινος λύγισε τα γόνατα του και έπεσε κατω ...
- Μα ... ! προσπαθούσε να ανταπεξέλθει . Κατέβηκα στο ύψος του και έμεινα να τον κοιτάω , εκεινος σήκωσε το βλεμμα του και με κοίταξε στα ματια .
- Daniela τι ειναι αυτο ...;;;;
- Ειναι ... Ειναι αυτο , που κατάλαβες ...! δεν ηθελα να του πω ψέματα , αν με ρωτούσε θα του έλεγα την αληθεια για τον Kevin . Σύντομα ειδα ενα δάκρυ να κυλάει στο μάγουλο του , Θεέ μου , δεν τον ειχα δει ποτε ετσι ....
- Daniela αν κανεις εξώγαμο ο πατέρας σου θα σε σκοτωσει ..!
- Το ξερω ! ειπα και ενας κόμπος έσφιξε το λεμο μου .
- Daniela τον εχω ικανό να κανει τα παντα , μεχρι και να σε δείρει .!!!
- Το ξερω ! αποκρίθηκα έτοιμη να κλαψω ...
- Daniela ... ειπε και εκανε μια μεγαλη παύση μέχρι να τον κοιταξω στα ματια . Θα , Θα γινεις ..; πρεπει να ...; θα γινεις γυναικα μου ...;;;

forbidden loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin