Ειχα ξυπνήσει απο νωρις .
Ειχα κανει μπανιο και ειχα ήδη αρχίσει να φτιαχνω τα μαλλιά μου . Το φορεμα που ειχα επιλέξει να βαλω δεν θα ηταν κι απ τα αγαπημένα του πατερα μου ομως θα με βοηθούσε η Μαμα σ αυτο ... Ο William ηταν το αγορι των ονείρων μου απο τοτε που με θυμάμαι .. Δεν θα έχανα την ευκαιρία να τον κανω να μείνει λιγο άφωνος ..
Ακούστηκα επιπόλαια , το ξερω ! Αλλα ποιος μπορει να συγκρίνει τον εαυτο του στα 18 με αυτον στα 14 ! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ !
Η ωρα περνούσε πολυ γρηγορα μεσα στις ετοιμασίες μου και ναι το παραδεχομαι δεν ειχα παρει ουτε ενα τηλέφωνο τον Noel αλλα ηξερα πως θα ειναι σημερα με την Daniela ... Παρόλο που ειναι υποχρεωμένος να το κανει , δεν τον αναγκάζει κανεις να παιζει τοσο καλα τον ρολο του ...!
>> Elisabeth !!!! αναφωνεί η Cleo απ το δίπλα δωμάτιο .
- Έλα μου !!! της φωνάζω την στιγμη που έβαζα μολύβι .
- Τι θα βαλεις ;; με ρωτάει ενω μπαινει στο δωμάτιο .
- Ενα κόκκινο φορεμα ...! λεω ενω παλεύω να κανω σωστα την γραμμή του αιλαινερ .
- Πλακα μου κανεις ;; λεει χασκογελωντας .
- Για ποιο πραγμα ;; την κοιτάω μια στα γρηγορα και συνεχίζω να βάφομαι .
- Αυτο το φορεμα ειναι κατα κόκκινο σαν την κόλαση , που βασικα ειναι κολαση αφου ειναι στενό με ανοιχτό μπούστο !!
- Ελα μωρε σιγα !! φτάνω μια μπατονέτα .
- Μαλιστα ... Ο μπαμπας το εχει δει αυτο το φορεμα ;;
- Θα το δει μια και καλη φορεμένο .
- Ααα τοσο καλα , μαλιστα εγω παω να ετοιμαστώ .!
- Ναι , ναι , πηγαινε !! κι λιγο πριν βγει απ το δωμάτιο επιστρέφει .
- Σαν πολυ δεν ετοιμάζεσαι για τον William ;; λεει ολη νοημα .
- Εγω ;;; Ουτε καν !!! Ααα ναι , τι γλυκο ζευγαράκι ο Noel με την Daniela ! λεω ειρωνικά και επιστρέφω στο βάψιμο .
- Ααα τοσο καλα ! γελαει και βγαίνει απ δωμάτιο .***
Μου ειχε μείνει μονάχα μια πινελιά
" το κατακόκκινο κραγιόν "
Αυτη ηταν παντα η πινελιά μου , το χαρακτηριστηκό μου , αυτο που με αντιπροσωπεύει σε κατι τέτοιες περιστάσεις .!!
Ειχα αγχωθει λιγο ...
" Elisabeth .... Σημερα δεν θα αφησεις κανεναν να σου κατεβάσει το ηθικό ! " ειπα απο μεσα μου .
Πηρα μια βαθια ανάσα και καποιος χτύπησε την πορτα .
>> Elisabeth ;; λεει η μητέρα μου μπαίνοντας στο δωμάτιο .
Γουρλωσε τα ματια της αλλα φανηκε πως ηταν απο ενθουσιασμό . Τα μαλλιά μου τωρα ολόισια ,βαμμένη και να φοράω το φορεμα .
- Μαμα πες κατι , μην εισαι αμίλητη !!! λεω παραπονιαρηκα , ηθελα τοσο να της αρεσει .
- Δεν ξερω τι να πω ! πηρε το χερι μου και με στριφογύρισε .
Εισαι πανεμορφη αγαπη μου .. Δεν ξερω ποτε πρόλαβες να γινεις μια τοσο υπεροχη και πανεμορφη δεσποινίδα ! ειπε και μου χαρησε ενα υπεροχο χαμόγελο .
- Σ αρέσω ;; Στην φωνη μου φαινεται ακομη αγωνία αν και ξερω την απαντηση .
- Ειμαι περιφανη για το οτι εισαι η κορη μου !! ποσο υπεροχα λογια ;..
Χτύπησε κουδούνι και αυτο διέκοψε την στιγμη μας .
- Λοιπόν σου επιτρέπω να καθυστερήσεις ! μου λεει η μαμά και μου κλίνει μάτι ενω εγω δεν μπορούσα παρα να γελάσω .
ВЫ ЧИТАЕТЕ
forbidden love
Подростковая литератураΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...