• Gabriella !
Σε λιγότερο απο μια ωρα η Elisabeth και ο Noel θα ηταν επιτέλους εδω ! Ειχαμε μαζευτεί ολοι στο σπίτι της Ranias και ειχαμε φερει μπιρίτσες . Η Cleo άφησε για λιγο τον Oliver και ηρθε να κατσει μαζι μου . Γενικα ημασταν στα πολυ καλα μας ολη η παρεα !! Η Rania με τον Mike , η Cleo με τον Oliver , η Elisabeth με τον Noel , η Angela κατι παίζονταν με ενα παιδι εκτος παρέας ομως , ο Louis με την Hanna και εγω με την Lisa , μόνα τους ηταν μονο ο Justin , η Vanessa και ο Drake . Το καλο σε μας ηταν οτι ποτε δεν χωριζομασταν σε ζευγαράκια και αυτο ηταν το καλυτερο , οτι ημασταν παρεα !! Προφανώς με ενοχλούσε το γεγονός οτι ας πουμε ο Justin ηταν κολλημένος με την Elisabeth οπωτε ηταν καπως άβολο , αλλα ειναι στην φύση αυτού του παιδιού να την πέφτει σε ολες ...
>> Μπορεις να μου πεις γιατι με μισεί η Vanessa ;; μου παραπονιέται η Cleo .
- Ρε δεν σε μισεί , απλα δεν σε παει .. Ουτε η Lisa τρελαίνεται απο συμπάθεια για την Vanessa !!.
- Ναι καλο μου , ομως μην ξεχνάς οτι η Vanessa ειναι λεσβία και η Lisa μπορει να την ζηλεύει ...!
- Ουτε καν , δεν ειναι αυτο ...! η Lisa ηταν οντως παρα πολυ ζηλιάρα , αλλα ηταν κυριος προς αγορια . Βλέπετε η μονη κοπελα που μ αρεσει ειναι η Lisa η οποια μοιάζει άπειρα με αγορι . Ειχαμε αρχίσει ως κολλητές ομως φτάσαμε σε ζευγαράκι .
- Τι να πω ;! λεει αναστενάζοντας .
>> Τι λέτε εδω ;;; λεει χαζουλικα η Angela και έρχεται να κατσει δίπλα μας .
- Εδω συζητάμε ...! λεει βαριεστημένα η Cleo . η Vanessa οντως την αντιπαθούσε χωρις λογο .
- Πηρε o Louis την Elisabeth τηλέφωνο και του ειπα πως ειναι ήδη στο αμαξι με τον Noel .
- Οντως ;; Ρωταω χαρούμενα .
- Ναιι !! απαντάει εξίσου και η Angela.
>> Κοριτσια ελάτε να κάτσουμε απο εκει !! έρχεται η Rania να μας φωνάξει .• Rania !
Μου ειχαν λείψει τοσο πολυ τα βλαμμένα !!
Μια βδομάδα δεν ειναι και λιγο ...
Ύστερα απο κανα 10λεπτο χτύπησε το κουδούνι και εγω όρμησα πανω στα παιδια ! Μετα απο εμενα τους χαιρέτησαν και οι υπόλοιποι και καθήσαμε στο σαλόνι κρατώντας απο μια μπίρα ο καθένας .
- Ο Kevin που ειναι ;; ρωτάει η Cleo . ειχαμε καθησει ενα πραγμα σαν σε κύκλο .
- Έμεινε με τους γονεις του , θα γυρίσει λογικα σε κανα 3ήμερο !! απαντάει η Elisabeth .
- Πως περασατε ;;; ρωτάει η Angela .
- Πως λες να περάσανε μωρή στο νοσοκομείο με μια γυναικα με καρκίνο ;; πετάγεται η Hanna και αρχισαμε να γελάμε .
Η Angela γενικα ηταν σαν η ψυχη της παρέας , ηταν παντα εκεινη που θα πετάξει αυθόρμητα την πιο ανόητη ατάκα και θα κανει ακομα και εναν καταθλιπτικό να σκάσει απ τα γελια !
- Φαίνεστε πολυ κουρασμένοι παντως ! λεω κι εγω με την σειρά μου .
- Ηταν με το αμαξι καμια ωρα ! λεει ο Noel προσπαθώντας να βολευτεί .***
Η ωρα ειχε περάσει και κόντευε 01:30 p.m
Η Elisabeth και ο Noel ηταν πολυ κουρασμένοι και ετσι τους στείλαμε να κοιμηθούν στο δωμάτιο του Noel , ο πατέρας της νόμιζε πως θα επέστρεφαν αυριο το πρωι .
Δεν αργήσαμε να παμε κι εμεις για υπνο . Βάλαμε στρώματα σε ολο το σαλόνι και κοιμηθήκαμε .Γεια παιδια :3
Λοιπον αυτο ηταν νομιζω το μικρότερο κεφάλαιο που εχω γράψει και το σταμάτησα εδω επειδη το πρωι που μας ξημερώνει ειναι κατι εντελώς διαφορετικό απο αυτα τα δυο τελευταια parts .
Ηθελα λοιπον να αναφερθώ και λιγο στους υπόλοιπους χαρακτήρες της ιστορίας . Δεν μίλησαν ολοι αλλα σιγουρα πήρατε μια γεύση απ το σκεπτικό της Daniela's , της Angela's , της Cleo , της Gabriella και της Ranias . Δεν ξερω αν σας αρεσε το "στο μεταξυ" και θα ηθελα πααααρα πολυ να μου πείτε την γνωμη σας στα σχόλια ^_^
Φιλακια πολλα ❤️
ESTÁS LEYENDO
forbidden love
Novela JuvenilΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...