Part 53❤️

1K 102 14
                                    

[6 χρόνια πριν ]

- Μαμά ...! αναφώνησε κατευθύνοντας στην κουζίνα η δωδεκάχρονη Elisabeth .
- Elisabeth μην φωνάζεις !! Ο πατέρας σου έχει μια πολύ σοβαρή συνάντηση με τον κύριος Stephan .
- Από ποτέ κι ως ποτέ ο κύριος Stephan θεωρείται σοβαρή συνάντηση ;; είπε και χαμογέλασε παραξενεμενη .
- Αγάπη μου ...! είπε η Isabella και έσκυψε στο ύψος της . Ο μπαμπάς και ο Stephan έχουν κάποιες διαφωνίες αυτό το καιρό .
- Τι εννοείς ;;
- Ξέρεις πως ο πατέρας σου δεν αφήνει κανέναν να εμπλέκεται στις υποθέσεις του !
- Τι πρόβλημα μπορεί να έχει με τον κολλητό του ;
- Elisabeth μην ξεχνάς πως είναι και συνάδελφοι στην δουλειά ..!
- Και τι πάει να πει αυτό ;; Από τότε που με θυμάμαι ο μπαμπάς μας μάθανε πως ο κύριος Stephan είναι σαν θείος μας .
- Ουφ ..(αναστέναξε) έχω την ίδια γνώμη με εσένα μικρή μου , όμως ...
την διέκοψε ο ήχος ενός γυαλικου που έσπασε μέσα απ το γραφείο του Mister Frederic .
Η Elisabeth και η Isabella κοιτάχτηκαν και η μικρή έτρεξε να ανοίξει την πόρτα .
Φωνές ακούστηκαν από μέσα ώσπου η Elisabeth άνοιξε ορμητικά την πόρτα .
- Μπαμπά τι κανείς ;;
- Elisabeth , κλείσε το στόμα σου και βγες από εδώ μέσα !! είπε νευρικά σε σιγανό τόνο .
- Τι τρέχει μαζί σου ;; απάντησε ξανά με νεύρα .
- Elisabeth ...! είπε η μητέρα της και προσπάθησε να την απομακρύνει .
- Isabella φύγετε τώρα !! είπε όλος θυμό ο Feberic .
- Μπορείς να σταματήσεις το μόνο που σκέφτεσαι να είναι το μπίζνες !
- Elisabeth ... είπε χαμηλόφωνα ο Stephan και κατέβηκε στο ύψος της μικρής που άρχισαν δάκρυα να κυκουν στα μάγουλα της . Είχε απογοητευτει τόσο πολύ γι το ποσό εύκολα ο πατέρας της θα γινόταν αναίσθητος , σκληρός ...
Εκείνη αγκάλιασε τον κύριο Stephan και εκείνος της σκούπισε τα δάκρυα ...
Ένευσε κα βγήκε απ το δωμάτιο .
Η πόρτα ξαναεκλεισε , ο Federic πήρε μια ανάσα και σκούπισε τον ιδρώτα του .
- Federic ξέρεις ότι δεν θα σε πρόδιδα ποτέ έτσι ..!!
- Staphan με εξεθεσες με τον χειρότερο τροπο ..!
- Μα δεν το έκανα εγώ ! Όλα όσα συμβαίνουν είναι χαρη του Rick !
- Να μην έκανες μαλακιες !
- Εκείνος έμπλεξε την δουλειά με τα προσωπικά !
- Stephan γαμησες την γυναίκα του ! Ναι , η Katherine δεν είναι η πιο αξιοπρεπή γυναίκα όμως έχεις οικογένεια , έχεις δυο παιδιά όπως κι εκείνος ..!! Το κοριτσάκι η Mia τι φταίει να ακούει όλους τους τσακωμούς ..;;;
- Από ποτέ σκέφτηκες εσύ για το πως νιώθουν τα παιδιά ;;!!! Μεγαλώνεις την Elisabeth με την ιδέα ότι δεν σημαίνει τίποτε για σένα ενώ δεν είναι έτσι ... Έχεις 5 κόρες όμως είναι σαν να την ξεχωρίζεις ,βάζοντας ένα τοίχος αναμασά σας ..!!!
- Εγώ είμαι τέτοιος άνθρωπος ! Ο Rick δεν είναι ..!!
- Το καταλαβαίνεις ότι εξαιτίας του Rick αυτήν την στυγνή με κατηγορείς ότι σε πρόδωσα ..;; ( οι τόνοι υψώθηκαν )
- Stephan μάθε να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου .!
- Marynson άδειασε το κεφάλι σου από αέρα και γέμισε το με λίγη λογική !!!!
- Stephan Henderson είναι η τελευταία φορά που στο λέω μάθε να αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου ..!!!
Ο τσακωμός συνεχιζόταν για αρκετή ώρα ακόμη ... Τελείωσε όμως δυσάρεστα ! Ο Marynson προειδοποίησε τον πρώην κολλητό του ότι μια αφορμή ..και θα καταστρέψει τα πάντα γύρο του !!!

[[ Τώρα ]]

- Είναι τελευταία φορά που κάνω αυτην την ερώτηση και αν δεν μου απαντήσει κανείς σας θα τα σπάσω όλα εδώ μέσα ......!!!! είπε όλο θυμό ο Federic Marynson.
- Μπαμπά να σου εξηγήσω ....!! έτρεμε από φόβο η Daniela την στιγμή που έλεγε αυτήν την φράση ..
Ο μπαμπάς την κοίταξε στα μάτια , ύστερα κοίταξε τον Noel , που βρισκόταν στο κρεβάτι αγκαλιά μαζί μου .
- Θέλεις να πεθάνεις ρε ;; είπε ο μπαμπά έτοιμος να ορμήσει στον Noel .
- Μπαμπά όχι !! τσιριξα εγώ και η Daniela . με την σειρά της στο δωμάτιο μπήκε η μαμά με την Cleo και τελευταίες η Brianna με την Angela . Στην προσπάθεια να αποτρέψουν τον μπαμπά απ το να δείρει τον Noel ο Kevin μας έσπρωξε όλους και βούτηξε τον πατέρα μου απ την μπλούζα .
- Εγώ είμαι υπεύθυνος κύριε Marynson ! Εγώ λέρωσε το όνομα της κόρης σας όχι εκείνος ! είπε ο Kevin και όλοι έμειναν να τον κοιτάνε . Ο Μπαμπάς είχα σαστίσει , έκανε 5 βήματα πίσω ώσπου τον σταμάτησε το τραπεζάκι που ήταν δίπλα στο τοίχο .
- Όχι , δεν μπορεί ! είπε και κοιτούσε μια εκείνον μια την Daniela . Εγώ πλησίασα τον Kevin και τον οδήγησα στην έξοδο .
Βγαίνοντας απ το δωμάτιο κοίταξα τον Noel που δεν ήξερε τι να κάνει , είχε χαθεί μέσα στο χάος που είχε στο μυαλό του .
- Elisabeth ! Φώναξε λίγο αφού βγήκα απ το δωμάτιο και εγώ επέστρεψα μαζί με τον Kevin .
Αν είναι να μιλάμε ευθέως σήμερα , ας το κάνουμε .....! συνέχισε .
- Noel .. ψυθίρισα και γουρλωσαν τα κορίτσια τα μάτια τους αφού ήξεραν τι θα ακολουθήσει .
- Πριν χρόνια εσείς και ο πατέρας μου διαλύσατε μια τεράστια φιλία ! Περιμένατε αφορμή και εκμεταλλευτήκατε τα αισθήματα της κόρης σας έτσι ώστε να βασανίζετε τους Henderson ! Σας ήρθε την κατάλληλη στιγμή ότι η κόρη σας χώρισε και ερωτεύτηκε εμένα ! Όμως δεν σκεφτήκατε σαν πατέρας ! Δεν της εξηγήσατε πως αυτός που αγαπάει πραγματικά δεν είμαι εγώ ! Σας συνέφερε να μπορείτε να ελέγχετε τον γιο του ανθρώπου που κάποτε ονομάζατε κολλητό σας ! Σήμερα ... Στεκόμενος μπροστά σας , σας λέω ευθέως .... Είμαι ερωτευμένος ... Και αγαπάω τρέλα την κόρη σας , όμως , την λάθος κόρη !
- Noel , μην ... ψυθίρισα κλαίγοντας ... Δεν με ένοιαζε για μένα , αλλά , ο πατέρας του ;;; Ανασηκωσα το βλέμμα μου απότομα όταν συνειδητοποίησα πως ο πατέρας του Noel ήταν ο κύριος Stephan , ο δεύτερος μπαμπάς μου ... Όμως δεν μπορούσα να αντιδράσω , είχα παγώσει γιατί φοβόμουν για πρώτη φορά ! Τι θα έκανε με τον Kevin ; Με την Daniela ..; Με τον Noel ..;;!!!
- Τι στο διάολο μου λέτε ;;; Θέλετε να με τρελαίνετε !!! ο πατέρας μου αν και σε χαμηλούς τόνους μιλούσε με το ύφος του ψυχοπαθή ... Σαν να ήταν έτοιμος να διαπράξει φόνο ...!
Isabella , τι λένε ..;; την κοίταξε και η μητέρα μου έβαλε το χέρι της κρίνοντας το στόμα της , ενώ εγώ την πήρα στην αγκαλιά μου .
- Μπαμπά ........ είπε ο Daniela έτοιμη να σπάσει .
- Μην με ξαναπείς έτσι !!! ο πατέρας μου έριξε μπουνιά στον Noel και όταν πήγα να τον σταματήσω μου έριξε σφαλιάρα , βγαίνοντας απ το δωμάτιο κοίταξε την Daniela στα μάτια και λίγο πριν φύγει την χαστούκισε .

forbidden loveWhere stories live. Discover now