Part 26 ❤️ ( Noel + Kevin story 2 )

1.3K 114 2
                                    

Η χρονια κυλούσε !! Ο Kevin σε σχεση με την Daniela και ο Noel να καλοπερνάει την ζωη του με ξεπέτες ... Προφανώς ο Kevin προσπαθούσε οσο μπορούσε να ειναι σωστός προς την Daniela ομως με ολες τις εξόδους με τον Noel και το πολυ ποτό μπορει να ειχε κανει το αμάρτημά του 2-3 φορες .
Ο μήνας ειχε παει τέλη Μαρτίου και οι τσακωμοί του ζευγαριού περί απάτης , αδιαφορίας , ζήλιας και ψέματος είχαν γίνει καθημερινοί .
*
- Μπορεις να μην κανεις σαν υστερικιά ;; η φραση που ακουγόταν συνέχεια απ τον Kevin προς την Daniela . Προφανώς μετα απο καθε τσακωμό πηγαινε και κλαιγόταν στον Noel ... O Kevin ανεχόταν ολη αυτην την καταπίεση επι μηνες ομως οταν το κερασάκι μπηκε στην τούρτα και η σχεση τους με την Daniela έσπασε ....!
*
*
- Τι εννοεις θελεις να χωρισουμε !;;;; η Daniela θεωρούνταν απ τις πιο ωραιες του σχολειου και ετσι κανεις δεν την ειχε ουτε χωρίσει ουτε τολμήσει να αποκαλέσει άσχημη ή οτιδήποτε παρόμοιο .
Προφανώς το "εγω" της που προείχε σε ολα την εκανε να μισήσει τον Kevin ψάχνοντας αφορμή σε οποιοδήποτε τομέα να τον μειώσει .

• Kevin !

Ειχε οντως αρχίσει να με κουράζει αυτη η κατάσταση !! Δεν μου έφτανε ο πατέρας μου ειχα και μια Daniela να μπλέκεται συνέχεια στα ποδια μου ...! Την αγάπησα πραγματικά και θα έδινα τα παντα για εκεινη .. Αλλα απο καποια στιγμη και μετα κουράστηκα!! Δεν ξερω απο που προερχόταν ολη αυτη η βαβούρα  ... Απο που ηταν σιγουρη για τα παντα ..!
*
Ειχε χτυπήσει κουδούνι για μεσα κι ηταν η ωρα της γυμναστικής για εμενα , τον Noel , τον Peter και τον Sam .
- Ρε που ειναι ο Noel ;; ρωτησε ο Peter .
- Πηγε με την Xenia τουαλέτες .! λεει ο Sam όλος νοημα .
- Ααα καταλαβα ! ειπε ο Peter με αστείο τροπο και γελάσαμε .
Ξαφνικά είδα την Tonia (την κολλητη της Daniela's ) να πλησιάζει αναστατωμένη .
- ΠΑΙΔΙΑ!!!!! φώναξε .
- Tonia τι εγινε ;;;; Τι επαθες ;;; την ρωτησε ο Sam .
- Η Daniela !! προσπαθεί να παρει ανάσες .
- ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ DANIELA !!! φώναξα εγω όλος φόβο μην επαθε κατι .
- O William !! ειπε προσπαθώντας παλι να παρει ανάσες και εγω χωρις δευτερη σκεψη έτρεξα στο πίσω μέρος του σχολειου απο όπου δηλαδή ηρθε η Tonia .
Η Tonia με την Daniela είχαν μαθημα και για να έμειναν κατω , ποσο μαλλον με τον William ηταν σοβαρο ..!! Ο William δεν ηταν καν απ το σχολειο μας , ηταν στο σχολειο καλών τεχνών . Τα ειχε καταφέρει πολυ καλα ως χορευτής αλλα και ως ο καλύτερος μαλακας .
- Εεεε !! φώναξα πλησιάζοντας αφου ο William ειχε βουτήξει την Daniela απ το μπράτσο και σαν να την απειλούσε .
- Βρε , βρε , βρε ...!! ειπε ο William με πονηρό ύφος αφήνοντας απότομα την Daniela .
- Τι θες απ την Daniela ;;; Ξεφτίλα ! Επρεπε να φερεις και τα φιλαράκια σου ( 2 άλλους τύπους που ειχε μαζι του ) .
- Οπα ρε μεγάλες , βγάζεις και γλώσσα ;; ειπε ειρωνικά .
- William η πλακα τελειωσε ! Τι θες απ την Daniela ;;; ειπα όλος θυμό .
- Αχου το καλε φοβάται για την γκομενοτσα του !! Να της πεις να μαθεις τρόπους .!!!! δεν ειχα δει ποτε την Daniela πιο φοβισμένη . Δεν με ενοιαζε πλησίασα και την βούτηξα απο το χερι παίρνοντας την αγκαλια , δεν με εμπόδισε και κανεις .
- Μην σε ξαναδώ κοντα της , πέθανες !!
Ξαφνικά εισβάλουν ο Peter , o Noel και ο Sam .
- Οπα τι εγινε ;;; λεει ο Noel , ειχε προετοιμαστεί για ξύλο .
- Κρίμα ο πατέρας σου Henderson !!
Ο William δεν ειπε τιποτα αλλο , εκανε σήμα στους φίλους του και φύγανε .

***

• Noel !
- Τι εννοούσε κρίμα τον πατερα σου ;; ρωτησε ο Kevin ενω ειχαμε καθησει οι δυο μας στις κερκίδες . H Daniela με την Tonia είχαν παει στο γραφείο να εξηγήσουν τι εγινε ενω τα παιδια έπαιζαν μπάσκετ .
- Kevin σε παρακαλω αστο καλυτερα , δεν ξερω που , τι και πως σκατα εμαθε ... Αλλα δεν θελω να το συζητήσω ..! δεν ηθελα να μαθει ... δεν θα καταλάβαινε ... δεν ηξερα τι να κανω .
- Ρε μαλακα αφου ξερεις πως ειμαι μπρατ σου και μπορεις να λες τα παντα !!!
- Το ξερω απλως ... Δεν θελω ! Εχει σχεση με τον πατερα μου και δεν γουστάρω , συγγνωμη !
>> Η τελευταια αυτη ωρα πέρασε και εγω πηγα σπίτι μονος μου .
- Μπαμπα εισαι σπίτι ;;; αναφωνω μολις μπηκα μεσα .
- Noel !! αναστατωμένος βγαίνει απ το σαλόνι . Πρεπει αν μιλήσουμε πολυ σοβαρα !!! και προχώρησε παλι προς εκει .
>> - Μπαμπα ειναι αδύνατον αυτο που μου ζητάς !! Ο Marynson δεν υποτιθεται πως ειναι φίλος σου ;;
- Ηταν γιε μου !! Αλλα τελικα εκει που υπαρχουν λεφτά δεν υπαρχουν φιλίες ..!! Πρεπει να τα πας καλα με τους Marynson σε παρακαλω !!
Το κινητό μου χτύπησε .
- Ελα Daniela τι ειναι ;;;
- Noel δεν ξερω τι να κανω αληθεια ..!!
- Τι εννοεις , για ποιο πράγμα ;;
- Με τον Kevin !! [...] Ειχα βαλει ατομα να τον παρακολουθούν !! εκει άρχισε να κλαίει με λίγμους .
- Daniela σε παρακαλω ηρέμησε !!!
Η κλήση εκλεισε απότομα .
- Ποια Daniela ηταν αυτη Noel ;;; ειπε ενθουσιασμένος ο πατέρας μου .
- Marynson ! ειπα ασυνείδητα προσπαθώντας να καταλάβω τι επαθε το κινητό .
- Noel !!! Αν ειστε κολλητοι μαζι της θα μπορει να βαλει λογια στον πατερα της ;;
- ΜΠΑΜΠΑ ! φώναξα ... Φέρεσαι παρανοϊκά !!
- Noel ο Marynson μπορει να με βαλει φυλακή μονο και μονο επειδη εκανα ενα λογισμικό λαθος !!! ειπε ψύχραιμα .
- Μπαμπα κατανοώ την άθλια κατάσταση που βρίσκεσαι ... Αλλα μην αφήσεις τα λεφτά να σε αλλάξουν !!!
- Αν η Daniela ηταν κοπελα σου ... (Διακόπτω)
- Αυτο δεν θα γινει μπαμπα !! Ειναι η κοπελα του κολλητού μου !!

______________________________

Συνεχίζεται ....

forbidden loveWhere stories live. Discover now