Ευχαριστω ❤️❤️

1.3K 79 28
                                    

Γεια σας παιδιά 🙈
Λοιπόν όπως καταλάβατε αυτό ήταν το τελευταίο part της ιστορίας μου !!
Την στιγμή λοιπόν που πήγα μα πατήσω "completed" σκέφτηκα ότι θα ήθελα να σας γράψω ενα τελευταίο μήνυμα στο οποίο να σας λέω ποσο σας ευχαριστω 💜💜
Το Wattpad δεν ήξερα καν ότι υπάρχει μέχρι να αρχίσει να γράφει μια ιστορία η κολλητή μου το << just friends >> αν το έχετε διαβάσει . Όταν έγραφε την ιστορία της λοιπόν με ειχε βάλει πολυ μεσα στο κλίμα αυτό το οποίο μ άρεσε και έτσι πήρα την απόφαση να αρχίσω να γράφω και εγω μια δίκη μου ιστορία ..!!
Ακόμη κι αν δεν ειναι ιδιαίτερα γνωστή η ιστορία μου ήταν αυτα τα κορίτσια που κι ας μην ήταν πολλά κάθε φορά που μου λέγατε "next" ή μου κάνατε διαφορά σχόλια περί της ιστορίας χαιρόμουν μια παρέα μόνη μου 😭😭
Εκτός του ότι θέλω να σας πω ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστω για αυτην την υποστήριξη , για αυτην την χαρα που μου δώσατε όταν διαβάζατε την ιστορία μου ... Θέλω να σας ζητήσω (μιας και ειναι του θέματος) να μην αφήνετε ποτε κανέναν να σας ρίχνει ψυχολογικά ! Είστε όλες υπέροχες και η κάθε μια εχει κατι δικό της !! Μην ακολουθείτε την μάζα και αυτα που απλώς μας επιβάλλονται απ την κοινωνία μας !! Η "Elisabeth" θα έπρεπε να ειναι μια κακομαθημένη σκυλα ομως επέλεξε να ανοίξει την καρδιά και τα μάτια της σε όλους τους κόσμους και κατάφερε να βρει άτομα τα οποία της χάρισαν την ευτυχία !! Στον δρόμο μας υπάρχουν άπειρες δυσκολίες και στην πορεία μπορούμε να κάνουμε λάθη για τα οποία ντρεπόμαστε αλλα ποτε δεν πρέπει να μετανιώνουμε γι αυτα !! Κάθε τι που συμβαίνει ειναι μια προετοιμασία για κατι αλλο !!
Θέλω παντα να μου είστε χαμογελάστε και να ξέρετε στις καρδούλες σας ποσο ξεχωριστές είστε !! Και αν έχουμε κατι διαφορετικό πάνω μας ειναι αυτό για το οποίο πρέπει να περηφανευόμαστε , γιατί η διαφορά χτίζει την προσωπικότητα !!

Σας λατρεύω ! Και πάλι σας ευχαριστω για όλα ❤️❤️❤️

forbidden loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang