Part 39 ❤️

1.1K 103 4
                                    

Δεν αργήσαμε πολυ να φτάσουμε στην βίλα του φίλου του πατερα μου . Εκει θα γινόταν μια δεξίωση ή αλλιως απ οτι καταλαβα γιόρταζε τα εγκαίνια ενός ακομη ξενοδοχείου του .
- Elisabeth περίμενε !!! ο Kevin με άρπαξε απ το χερι ενω ολοι ειχαν προχωρησει πολυ μπροστα .
- Τι ειναι ;; τον ρωταω ενω τα ματια μου τρέχουν δεξιά κι αριστερά .
- Μπορεις να μου πεις τι συμβαίνει ;;; Εχουμε χαθει τελειως , το βλεπω στα ματια σου πως δεν εισαι καλα και εσυ ουτε που σκοπεύεις να μου πεις ...!
- Δεν χρειάζεται ... ! ειπα κοιτοντας κατω .
- Τι εννοεις ; ειπε αναστατωμένος και απομακρύνθηκε .
- Αυτο που κατάλαβες ...! λεω και σηκώνω το βλέμμα μου να τον κοιτάξω .
Δεν χρειαζεται να μαθεις ...!
- Elisabeth τις μαλακιες που λες τις σκέφτεσαι ;;; Τι παει να πει δεν χρειαζεται να μαθω ;; ειχε αρχίσει και θύμωνε .
- Πρεπει να παω μεσα .. ! Ειπα και χαμήλωσα το βλέμμα μου .
- Δεν με νοιαζει .. Εισαι χαλια και εγω δεν ξερω καν τι τρέχει ! προσπαθούσε να πιάσει το βλέμμα μου .
- Απλως ... Ξεχνά το ... Ειμαι καλα ....! ρουθούνισα μια φορα και με κατεβασμένο το κεφαλι εκανα να του γυρίσω πλατη ώσπου με ξαναάρπαξε ορμητικά και με γύρισε .
- Τι εκανε ;;;;!!! ειπε σχεδόν φωνάζοντας .
- Πας καλα ;; λεω ξαφνιασμενη.
- Ειπα ΤΙ ΕΚΑΝΕ ;;;;;;;;!!;; ύψωσε τον τονο της φωνής του σε οριο που φώναζε .
Προσπαθούσα να αποφύγω τα ματια του αλλα με κοιτούσα συνεχώς προσπαθώντας να καταλαβει ...
- Πρεπει αληθεια να μπω μεσα .... ! και με μιας σκούπισα ενα μικρο δάκρυ και έτρεξα μεσα . Ολα τα βλέμματα ειχαν ήδη πέσει πανω μας .
Πριν μπω ομως πηρα μια βαθια ανάσα , κοίταξα γυρο μου ... Και ναι .... Προφανώς ... Το δωμάτιο ηταν γεμάτο ομως ταυτόχρονος άδειο ! Οι άνθρωποι αυτοι ειναι κούφιοι μεσα τους . Ολα αυτα τα προσωπα μου προκαλούσαν απλως αηδία ... Ειχα καιρο να τους δω και δεν μου ελειψε κανεις ... Αλλα πως θα μπορούσε να μου λείψει καποιος απο αυτους ;;
Κανεις δεν θα έβαζε το συμφέρον αυτού που αγαπάει πιο πανω ... Αλλα σάμπως ηξερε κανεις τους τι ειναι η αγαπη ;; Ταμπελωνουν ανθρωπους με βάση την οικονομική τους κατάσταση και κατακρίνουν την παραμικρή τους κίνηση . Κατατάσσουν ανθρωπους σε κατηγορίες εχοντας προτεραιότητα το μπιζνες .
- Νομιζω μολις ομόρφυνες την αίθουσα !! μου ψυθίρισε στο αφτι απο πισω μου και ένιωσα την ζεστασιά της αναπνοής του μεσα απ τα μαλλιά μου . Γύρισα γρηγορα για να δω ποιος ηταν .
- William ...?!! ειπα σχετικά ενθουσιασμένη , απλως δεν ειχα πολυ όρεξη .
- Εισαι πανεμορφη ..! μου λεει και το βλέμμα του με τυλίγει ολόκληρη .
- Ευχαριστω .. !! ειπα και χαμήλωσα το βλέμμα μου .
- Πως σου φαίνεται ;; με ρωτάει δείχνοντας μου το μερος με τα χερια του .
- Εμμ , πολυ ωραιο σπίτι ... ! ειπα διστακτικά .
- Δεν φαινεται να σου αρεσει ιδιαίτερα ...!
- Απλως ... Γενικα δεν ειμαι λάτρης της υπερβολής . Δεν μ αρεσουν τα υπερβολικα μεγάλα σπίτια ... Ουτε οπως καταλαβαίνεις η υπερβολική αυτοπεποίθηση ... ! λεω και κοιτάω την Mia απεναντι (την κορη του εορτάζων , ενός πάμπλουτου επιτυχημένου μπιζνεσμεν , που η κορη του μπορει να παρει βραβείο κακομαθημένου τέρατος!!)
- Βλεπω ουτε η Mia ειναι η συμπάθεια σου ..! ειπε σαρκαστικά και εγω γέλασα χαμηλώνοντας το βλέμμα μου .
- Θα ακουστω πολυ ξινη ... Αλλα σιχαίνομαι οι άνθρωποι να το παίρνουν πανω τους !! Η Mia ειναι ανεξέλεγκτη ... Μπορει να μειώσει ανθρωπους πληγώνοντας τους στο ετσι θελω !!
η Mia πλεον στεκόταν πισω μου και το βλέμμα του William ειχε σταθεί σε εκεινη .
- Εμμ ... Τωρα που ειπες μειώσει πληγώνοντας στο ετσι θελω , αυτη δεν ειναι η αδελφη του Noel ;;;
- Ποια ;; λεω και μηχανικά γυρνάω να κοιταξω πισω μου .
- Σαν πολυ καποια δεν την εχεις βρει εδω περα ;; λεει η Rania ολη θυμό στην Mia .
- Κοριτσακι μου ... ρίχνει ενα ειρωνικό γελακι ... Δεν εχεις ιδεα ποια ειμαι και πίστεψε με .... Δεν θελεις να τα βαλεις μαΖι μου (!)
Η Rania ηταν έτοιμη να όρμηξε να της βγαλει τα ματια , προφανώς και επρεπε να επέμβω .
- Και για πες μας , ποια εισαι ;;; λεω με την σειρα μου και εκεινη έκπληκτη γυρναει να με κοιτάξει .
- Well , well , well ... Για δείτε ποια ειναι εδω ... (!) Τι εγινε Elisabeth ;; Πως παει ο φιλοζωισμος σου ;; Τι κι αυτη ενα απ τα κατοικίδια σου ειναι ;;; λεει και κοιτάει με απέχθεια την Rania .
Σύντομα το μάγουλο της το συνάντησε το χερι μου και το δυνατό χαστούκι που της έριξα προκάλεσε ολα τα βλέμματα να πέσουν πανω μας .
Ψυθιριτα πλημμύρισαν την αίθουσα .
- Ετσι για να προσεχεις πως θα μιλας για την κολλητη μου !!! ειπα και με μιας βούτηξα την Rania και βγήκαμε εξω ..!

forbidden loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang