Η ωρα 2:20 μ.μ. και η σχολική ωρα μολις τελειωσε . Ο Kevin και ο Noel πανε να παρουν ενα καφέ και ύστερα να χωριστούν για να πανε σπίτια τους .
- Μαλακα μου λείπει ! Δεν ξερω τι με εχει πιάσει !!
Ο Kevin ειχε μολις αρχίσει να καταλαβαινει ποσο σημαντική ηταν για εκεινον η Daniela .
- Θα βγουμε αυριο μαζι της ! λεει ο Noel .
- Σε παρακαλάω βοήθησε με ! Μιλα της , ρωτα την !!! Ο Kevin ηταν οντως πληγωμένος αφου οσο και αν εξακολουθούσε να τον θελει η Daniela ο εγωισμός της δεν την αφηνε να γυρίσει σ αυτον ..!!
- Εννοειται ρε δεν χρειαζόταν καν να μου το ζητήσεις !!!
Ο Noel ηταν οντως πρόθυμος να κανει τα παντα για τον κολλητο του !! Ηθελε να τους τα βρει και ηταν προτεραιότητα για εκεινον η ευτυχία του Kevin !
Ο πατερα του Kevin του στέλνει μήνυμα : γρηγορα σπίτι !
- Πρεπει να φύγω , με πρήζει ο πατέρας μου !!
Χαιρετήθηκαν και έφυγαν .***
• Kevin !
- Μαμα δεν μπορείτε να καταλάβαιτεοτι νιωθω καταπίεση !! Ειμαι 18 χρόνων και θελετε να μου δώσετε ευθύνες των 28 !!
- Kevin ειναι ανάγκη !! Μακάρι να μην χρειαζόταν καν ολο αυτο !! Μακάρι να μπορουσες να σπουδάσεις αυτο που θελει η καρδια σου αλλα δεν μπορουμε να κανουμε αλλιως ....! Σημερα πηραν τον πατερα σου τηλέφωνο και του πρόσθεσαν 3 ωρες παραπανω και μείωση μισθού κατα 20% ! Λες να μην θελω το παιδι μου να ακολουθήσει το ονειρο του ;;;
Την κοίταξα στα ματια ... Ένιωθε τόσες ενοχές , τοσο ασχημα για το γεγονός οτι μου στερεί την επιλογή για αλλα μερικά χρονια μάθησης .... Την αγκάλιασα και την έσφιξα στην αγκαλια μου . Ηταν μικροσκοπική μπροστα μου αφου την περνούσα για 1,5 κεφαλι το λιγότερο .
- Μανούλα μου μην στενοχωριέσαι !! της λεω χαϊδεύοντας το κεφαλάκι της .
- Συγγνωμη ! Νιωθω άθλια μητέρα !! ειπε κλαίγοντας . Γρηγορα της σκούπισα τα δάκρυα .
- Μαμα μην το ξανα ακούσω ...!! Δεν υπαρχει καλυτερη απο εσενα ..!
Ο πατέρας μου μπαινει στο δωμάτιο μου .
- Kevin ...! μου λεει με ενα τονο λύπης και κόλλησε τον ώμο του στην πορτα ....
Εγω τον κοίταξα και αναστέναξα .
- Μπαμπα δεν πειράζει ....! του ειπε και εκεινος άρχισε να πλησιάζει .
- Εισαι παιδι ακομα ... Δεν εχεις καλα καλα προλάβει να παρεις δίπλωμα ...! λεει ο πατέρας μου στενάχωρος .
- Τι σχεση εχει το δίπλωμα ;;; τον ρωταω όλος αγωνία .
- Μια πολυ πλούσια οικογένεια θέλησε να σε παρει ως οδηγό ! Με παραξενεύει το γεγονός οτι ειναι σύμφωνοι με το να εχουν για οδηγό ενα παιδι που δεν εχει παρει ακομη δίπλωμα αλλα απ οτι φαινεται η τύχη μας χαμογέλασε εστω και με ηρεμία ...! ειπε ο πατέρας μου και εβαλε το χερι του στον ώμο του .
- Μπαμπα ξερω οδήγηση απ τα δεκατέσσερά μου , μην ανησυχείς ... Στο κατω κατω δεν ειναι και καμια πολυ κουραστηκη δουλειά ...!! πλεον ειχα αγκάλιασει και τους δυο τους ... Ειμαι περήφανων για το γεγονός οτι μπορω να σας βοηθησω !!
Η Μαμα σήκωσε το βλέμμα της σε εμενα .
- Οχι γιε μου , εμεις ειμαστε περήφανοι για το οτι εισαι το παιδι μας ..!!!
Μου έμεναν μονάχα τέσσερις μηνες ...
ESTÁS LEYENDO
forbidden love
Novela JuvenilΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...