Part 19 ❤️

1.5K 129 0
                                    

Παρέμεινα στο δωμάτιο μου για αλλες δυο μερες ... Έπινα μονο νερο μεσα στην διάρκεια της ημέρας και κατέβαινα να φαω οταν ολοι κοιμόντουσαν το βραδυ . Υστερα πήγαινα στην πισίνα έβγαζα ολα τα ρουχα μου και βουτούσα μεσα κολυμπώντας για μια ωρα ...!
Την τεταρτη μερα που συνέβαινε ολο αυτο ειχα συνειδητοποιήσει ποσο ήσυχο ηταν το σπίτι ... Κανεις δεν φώναζε και δεν τσακωνόταν για τιποτα και ένιωσα πως εγω τα προκαλώ ολα .... Ουτε την Daniela άκουγα ως που ....
- ΑΥΤΗ ΦΤΑΙΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ;;;!!! ούρλιαζε  υστεριάζοντας .
- Daniela πάψε !! ακουω τον πατερα μου να της φωνάζει πισω .
- Ο NOEL ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΔΩ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΩ !! ΤΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ !! ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ !!! ελεγε τσιρίζοντας και κλαίγοντας .
- Daniela που κολλάει η Elisabeth μπορεις να μου εξηγήσεις ;;;;!! της ειπε στον ιδιο τονο . Αλλα η Daniela άρχιζε να κλαίει σαν μικρο παιδακι που του πηραν το παιχνίδι ....
Δηλαδή ο Noel δεν ερχόταν ολες αυτες τις μερες εξαιτίας μου ; Η Rania μου ειχε πει πως δεν εβγαινε απ το σπίτι αλλα δεν ηξερα πως ημουν υπεύθυνη ... Και παλι ομως δεν μίλησα , εκανα πως δεν άκουσα και μπηκα για μπανιο . Βγαίνοντας άκουσα την πορτα μου να χτυπάει .
- Ποιος ειναι ;; Ρωταω .
- Elisabeth άνοιξε μου !! ακουω την μητέρα μου να ψυθιριζει . Ανησύχησα και της άνοιξα . Μολις μπηκε εκλεισε γρηγορα την πορτα .
- Μαμα τι συμβαίνει ;; ειπα αναστατωμένη .
- Εσυ θα μου πεις !! ειπε πλησιάζοντας με .
- Τι εννοεις ;; ειπα απορημένη .
- Η Daniela υπερβάλει πολυ συχνά αλλα η βάση του θεματος απο καπου διέρχεται ...! Τι συμβαίνει Elisabeth ;;;
- Μαμα ........
εκανα μια μεγαλη παύση κοιτάζοντας την στα ματια . Έβγαλα ενα μεγάλο αναστεναγμό και διηγήθηκα οτι συνέβει , απο εκείνο το βράδυ εως και την τελευταια φορα που τον ειδα ! Της εξήγησα μεχρι και το πως νιωθω ! Το ποσο υποφέρω ! Τα παντα ...!
Οταν της τα έλεγα αν και δεν έκλαιγα ειχα βουρκώσει και ενιωθα εναν κόμπο στον λεμο μου ..!
>> Μαμα πες κατι σε παρακαλω !
- Μου ειναι δύσκολο να ανταπεξέλθω ... ! Αληθεια προσπαθω ! Αλλα δεν σε κατηγορώ με καμια δύναμη !
- Μαμα αυτο δεν με βοηθάει ....!
- Παιδι μου ! πιάνει το χερι μου ενω η ιδια πλεον εχει βουρκώσει . Ποσο ποναει η καρδουλα σου ;;
- Πολυ μαμα , παρα πολυ !! ηταν η πρωτη φορα που ειπα αυτην την φραση ετσι εύκολα .

***
Η μητέρα μου με έπεισε να βγω απ το δωμάτιο και προφανώς το πρωτο που εκανα ειναι να φύγω απ το σπίτι . Με ειχε παρηγορήσει τοσο πολυ ! Βγαίνοντας απ το σπίτι προχώρησα προς το αμαξι ομως ο Kevin δεν ηταν εκει και ετσι πηγα στο σπίτι του και τον βρήκε ακριβως απ εξω .
- Kevin ;;! τον φωνάζω .
- Τι ειναι ;; που ειπε καπως απότομα .
- Εχεις κατι ;; του λεω πλησιάζοντας τον .
- Οχι , τι θες ; μου ειπε ακομα πιο απότομα .
- Ναι , θελεις να μου πεις τι εχεις ;; του ειπα με νευρα .
- Αχχ Elisabeth τι ειναι ;;
- Αχχχ τιποτα !! τον ειρηνευτικά και έφυγα ..!!
Το πήρα με τα ποδια και έφτασα μετα απο ενα εικοσάλεπτο στο μαγαζί της Raina's . Ο Justin καθόταν ακριβως απ εξω με τον Louis .
Μου σφυρίζουν .
- Αααμαν μου κανετε καμάκι καλε ;; ειπα και χασκογελασα .
- Αχνε ! λεει ο Justin και εγω παιρνω αγκαλια τον Louis .
- Να σε χαιρετήσω ;; λεω στον Justin .
- Να σε χαιρετήσω εγω ;; μου απαντάει .
- Εμμ δεν ξερω ποια η διαφορά !
- Ενα ναι ή οχι θελω .!! ειπε απαιτητικά .
- Αχ αντε , ναι ! ειπα και μολις τελειωσα την φραση μου ο Justin εβαλε τα χερια του στον αφιενα μου και με φίλησε .
Θεέ μου τι ηταν τωρα αυτο ;;; Αυτην την στιγμη φιλιομουν με τον Justin ;;!!! Το φιλι διήρκησε για ενα λεπτο ώσπου εισέβαλε ο Noel μεσα στο μυαλό μου . Εβαλα τα χερια μου στο στήθος του απομακρύνοντάς τον .
- Justin οχι !! ειπα και χαμήλωσα το βλέμμα ενω ακουω τον Louis να φωνάζει ...
- Εεεε Noel ελα εδω ρε , που χάθηκες ;!
οχι ! οχι ! οχι ! οχι ! οχι ! δεν μπορει να μου συμβαίνει αυτο !!!! Αργα αργα γύρισα το βλέμμα μου προς τον Noel ενω εκεινος σαστισμένος με κοιτούσε ..! Άρχιζε να πλησιάζει ενω το βλέμμα του εμενα πανω μου .
- Που 'σαι ρε !! λεει ο Justin χαιρετώντας . χαιρέτησε και τον Louis και μπηκε στο μαγαζί οπως συνέχιζε να με κοιτάει .
- Παιδια ερχομαι σε λιγο ! ειπα και τον ακολούθησα . Προχωρώντας άκουσα την Rania να του λεει .
- Πως και βγήκες απ το σπίτι εσυ ; και πριν προλάβει να απαντησει , ηRania με ειδε .
Οπ πως και βγήκες και εσυ απ σπίτι ;; μου ειπε και ηταν έτοιμη να γελάσει . Απ οτι καταλαβα ειναι η μερα που εγω κι ο Noel πήραμε την απόφαση να βγουμε απ το σπίτι .
- Τι κανεις αγαπη μου !! ειπα και την φίλησα σταυρωτά .
- Αγορι μου γιατι εισαι ετσι ;; ρωτάει η Rania αφου ο Noel ειχε μια έκφραση στο πρόσωπο του λες και ηταν έτοιμος να δείρει καποιον (που ηταν οντως έτοιμος να δείρει τον Justin) . Ο Noel γύρισε και με κοίταξε άγρια .
- Εμμ , οταν πηγα να χαιρετήσω τα παιδια ο Justin μου ειπε να του απαντησω με ενα ναι ή οχι αν μπορει να με χαιρετήσει ... Δεν ηξερε οτι θα με φιλήσει αν έλεγα ναι ...! Ο Justin ομως Noel (ειπα υψώνοντας τον τονο και γυρίζοντας να τον κοιταξω) δεν ειναι αδελφος σου !!! μολις τελειωσα αυτην μου την φραση μια πελατησα ζήτησε βοήθεια απ την Rania .
- Παιδια πηγαιντε σπίτι κι θα ερθω σε καμια ωρα !! ειπε η Rania και έφυγε να εξυπηρετήσει την Κυρια .
Κι εγω κι ο Noel μουτρωμενοι φύγαμε . Στον δρομο κοιτιομασταν μονάχα με κρυφές ματιές αλλα δεν μιλουσαμε καθολου .

***
***

Φτάσαμε σπίτι και το πρωτο που εκανα ειναι να κατσω στον καναπέ και να σταυρωσω τα χερια μου . Καθόμουν ετσι κοιτώντας την απεναντι κλειστή τηλεωραση . Ξαφνικα νιωθω μια ανατριχίλα πισω το αυτί μου !
- Σε θελω ! μου ψυθιριζει ο Noel φιλώντας με στον λεμο .
- Εσυ δεν ησουν θυμωμένος ; του ειπα ενω αυτος ηρθε και κάθησε δίπλα μου . 
- Και εγω καλός μαλακας ειμαι ! ειπε και εγω γέλασα .
- Αυτογνωσία βλεπω !! του ειπα και το βλέμμα μου έπεσαν στα χείλη του ....
ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ! Ειχα μολις δει το σκισμένο χείλος του και γουρλωσα αυθόρμητα τα ματια .
- Τι επαθες ;; μου λεει ενω ηξερε την απαντηση .
- Θεέ μου !! Ειπα και τον κοίταξα στα ματια .... Με κοιτάει , τον κοιτάω , σηκώνω το φρύδι μου και αυτος παίρνει ενα πονηρό χαμογελο ...!!
Σε δευτερα μου εχει ορμήσει φιλώντας με και ξαπλώνοντάς με στον καναπέ . Στο επομενο λεπτο τον ειχα καβαλήσει και του βγάλε την μπλούζα ! Δαγκώνοντας τα χείλη μου το φιλί του εξαπλώθηκε σε ολο τον λεμο μου , ενιωθα ήδη ερεθισμένη !!
- Noel μη δεν ειναι σωστό ! του ειπα και σηκώθηκα απότομα απο πανω του . Προχώρησα στο ψυγείο να πιω λιγο νερο επειδη οι ορμόνες μου με πέθαιναν .
- Λες να με νοιαζει πολυ πιο ειναι το σωστό και το λαθος ειπε και προχώρησα και αυτος στην ενωμένη με το σαλόνι κουζινα . Στριμώχνονται με στον πάγκο . Με κοίταξε στα ματια και εγω σαν να έλιωσα .
- Αν το λαθος εισαι εσυ , τοτε εχω αναγκη να ζω μεσα σ αυτο ! μου ειπε και με φίλησε .
Τα χερια του κατέβηκαν στους γοφούς μου και με μια γρήγορη κινηση με ειχε βαλει στον πάγκο ενω εκεινος βρέθηκε ανάμεσα στα ποδια μου . Τωρα ειχα μείνει με ξεκουμπωτο πουκάμισο και τα φιλια του κυριαρχούσαν και πιο κατω απο τον λεμο μου ενω με τα χερια του βγαζει το παντελόνι μου .
Στο φιλι μας υπήρξε μια μικρη παύση .
- Εισαι η καταστροφή και η σωτηρία μου Noel !!!

forbidden loveМесто, где живут истории. Откройте их для себя