Η μνήμη μου με ξεγελά ομως δεν θυμάμαι τιποτα παραπανω στην τουαλέτα . Αν δεν κανω λαθος με βοήθησε να ντυθώ και με οδήγησε προς τα εξω εκει που ξαφνικα εμφανίστηκε ο Kevin;;;
- Elisabeth !! Φώναξε ενω ο HDS μαζι με την Rania με οδηγούσαν εξω .
- Γεια σουυυυυ !! του ειπα ενω φαινόταν απο χιλιόμετρα ποσο πιωμένη ημουν .
- Δώστε την σε μενα ! ειπε ο Kevin ολο θυμό .
- Γιατι ποιος εισαι εσυ που θα στην δώσουμε ;; λεει ο HDS και άρχιζα να νιωθω ενα περίεργο συναίσθημα φόβου .
- Αν παρω και κολλήσω την μάπα σου στον τοιχο θα μαθεις γρηγορα ποιος ειμαι !
- Εε , εε ! Κόψτε και οι δυο ! Κοιτάξτε την λιγο , ειναι χαλια !! ειπε η Rania στην προσπάθεια να με συγκρατήσει στα ποδια μου .
Ο Kevin με κοίταξε με ενα βλέμμα λύπησης .
- Σε παρακαλω δως' την μου ! ειπε κοιτάζοντας την Rania .
- Keviiiin !! Αναφώνησα εγω σαν να έβγαλα απλως ενα περίεργο επιφώνημα .
- Στην δινω επειδη απ οτι καταλαβα σε ξερει ! Σε εμπιστευομαι ! Σε παρακαλω προσεχε την ! του ειπε κι εκεινος με πηρε στην αγκαλια του σηκώνοντας με .
- Άγγελε μου ! Μακάρι να μην εκανες πράγματα που θα μετανιώσεις ! μου ψυθίρισε στο αφτι και με φίλησε στον μέτωπο .
Με αργές κινήσεις με εβαλε στο αμαξι και μαλλον εκει με πηρε ο ύπνος ... Δεν θυμάμαι τιποτα παραπανω ...!***
- ΞΥΠΝΑ !!! ΞΥΠΝΑ ΕΙΠΑ !!! ακουω την μητέρα μου θυμωμένα να προσπαθεί να με ξυπνήσει .
- Ασε με ρε Μαμα ! ενιωθα το κεφαλι μου σαν καζάνι .
- Θα μιλήσουμε αλλη στιγμη για τα χθεσινά ρεζιλίκια σου !!! μου ειπε και έβγαλε ενα φορεμα απ την ντουλάπα μου , μαλλον ηταν εκείνο που μου έκαναν δωρο στα γενέθλια μου .
- Μαμα ασε με να κοιμηθω !! Σε ικετεύω !!
- Elisabeth , σοβαρέψου !! Κατω ειναι ο ανθρωπος !! Μου ειπε με ήρεμο τονο εξηγώντας μου .
- Ποιος ;; την ρωτησα και σήκωσα το κεφαλι μου .
- Το αγορι της αδελφής σου ! Ο Noel !!
- Αχ ναιι !! ειπε απογοητευμένη και έχωσα το κεφαλι μου στο μαξιλάρι .
- Elisabeth !!
- Σε 45 λεπτα θα ειμαι κατω ! της ειπα κι βγήκε απ το δωμάτιο .
Έτρεξα στην μπανιέρα . Λούστηκα στα γρηγορα και οσο ξεβαφομουν αφου ειχα παραλειφθεί έπλενα τα δόντια μου . Τα μαλλιά μου στέγνωσαν μόνα τους οσο βαφόμουν και επειδη δεν ειχα χρονο να αςχοληθω πολυ εκανα μπούκλες τις δυο μπροστινές τούφες ενώ ολο το υπόλοιπο μαλλί το μάζεψα με ενα ωραιο τροπο πανω . Εβαλα το φορεμα , τα κομψά γοβάκια μου , το αγαπημένο μου άρωμα και έτρεψα προς την σκάλα . Για μερικά δευτερα σκέφτηκα τα χθεσινά αλλα ... <<Elisabeth οχι ! Δεν ειναι η κατάλληλη στιγμη !!! >> Κατεβαίνοντας άκουσα την κλασική φασαρία με γελια και συζήτηση . Άκουσα τον Noel ή οπως κι αν τον λενε να διηγείται μια ιστορια και η φωνη του μου φάνηκε ΤΟΣΟ γνώριμη !!
- Να τη και η δεσποινίδα μας ! Η μικρη της οικογένειας , με την κλασική μικρη καθυστέρηση . Ειπε ο πατέρας μου και ο Noel σηκώθηκε . Ηταν γυρισμένος πλακα και οταν εκανε να γυρίσει...... ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ !!! ΟΧΙ !!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ !!!!!!! γουρλωσα τα ματια μου έτοιμη να χάσω τις αισθήσεις μου ! Αν και δεν φορούσα το κατακκονικο χθεσινό κραγιόν νομιζω πως μπορούσε να με αναγνωρίσει !! ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ !! Ο HDS ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ !!! Ο NOEL HENDERSON !!
Η Daniela ειχε σηκώσει το φρύδι της !
- Λοιπον καλε μου !!! ειπε με οσο πιο σπαστικια φωνη μπορούσε . Αυτη ειναι η μικρη αδελφη που σου έλεγα ! εκεινος με κοιτούσε προσπαθώντας να καταλαβει τι του θυμίζω . Αυτη ειναι η Elisabeth ! και με το άκουσμα του ονόματος μου γουρλωσα τα ματια του .
Προχώρησα για να μην κινήσουμε αλλες υποψίες να συστηθώ ...
- Χάρηκα ! του ειπα κοιτάζοντας τον στα ματια ... τρεμαμε και οι δυο .
- Εεε κι εγω ..! ειπε και στραβοκατάπιε τοσο που σχεδόν ακούστηκε .
- Λοιπον ας σπάσουμε αυτην την αμήχανη στιγμη ... Elisabeth κάθησε . μου ειπε η Μαμα .
Καθόταν ακριβως απεναντι και ρίχναμε κρυφές και παράλληλα φοβισμένες ματιές ...! Αν ο πατέρας μου μάθαινε τα χθεσινά κατορθώματα μου ή σε κρεμάλα θα με πήγαιναν ή για αποκεφαλισμό ή απλως θα με πέταγε εξω απ το σπίτι αλλάζοντας μου ονομα ! Τι ρεζιλίκι , τι απογοήτευση !!! Δεν έφτανε που ήπια , ενας θεός ξερει τι επακολούθησε !! Κι αυτος ο ανίδεος ! Το κάθαρμα ! Πέντε χρονια σχέσης με την αδελφη μου !! Και την απαταει το καθίκι !! Οσο ανυπόφορη και αν ειναι τον αγαπάει πραγματικά ! Νιωθω τοσο βρόμικη ! Τοσο λαθος ! Αν ο μπαμπας μαθει πως απαταει την Daniela ... Ποσο μαλλον οτι εχει καποια αλλη ερωτική σχεση μαζι μου , εστω και για μια τυφλή βραδιά θα τον σκοτώσει ! Ο Noel ειναι απο μια πάμπλουτη οικογένεια απ οσο ξερω , ομως δεν θα παρει πολυ στον πατερα μου να καταστρέψει το μελλον του !! Τι ανήθικος ! Μου προκαλεί αηδία !!
- Elisabeth ! σου μιλαω !! Ακουω τον πατερα μου να μου λεει με ανέβασμενο τονο .
- Συγγνωμη μπαμπα χάθηκα στις σκέψεις μου , πες μου τι εγινε ;
- Μπορεις να ξεναγήσεις τον Noel στο σπίτι και κυριος προς την πισίνα για να καθίσουμε εκει , ειναι ωραια βραδια για να μείνουμε μεσα ! ειπε κι απο εκει που ειχε σοβαρο τονο μαλάκωσε .
- Ναι μπαμπα εννοείται ! Κι ετσι οπως εκανα να σηκωθώ ένιωσα να με καρφώνει με το βλέμμα του .
Σηκωθήκαμε και κατευθύνθηκε προς την πισίνα , ηταν σχετικά απόμερα απ το υπόλοιπο σπίτι , δεν μας έβλεπε και δεν μας άκουγε κανενας.
- Elisabeth ...! Μου ειπε και ένιωσα την φωνη του τα σπάει , ομως δεν αντεξα ... Γύρισα και του έριξα ενα γερό χαστούκι ! Δεν ειπα λέξη ομως . Στεκόμουν και τον κοίταζα . Γύρισε και με κοίταξε στα ματια .
- Μην το ξανακανεις αυτο ! ειπε με ήρεμο τονο ομως τα ματια του έβγαζαν φωτιά . Σήκωσα το φρύδι μου και του έριξα αλλο ενα χαστούκι απ την αλλη . Σιγα σιγα γύρισε το βλέμμα του πανω μου .
- Θελω να σε φτύσω ομως οι αρχές μου δεν μου το επιτρέπουν ! του ειπα κοιτάζοντας τον μεσα στα ματια του .
- Το να σου βάζει δάχτυλο στις τουαλέτες το αγορι της αδελφής σου συμπεριλαμβάνεται στις αρχές σου ;; μου ειπε όλος ειρωνία και μην αντέχοντας κύλισε ενα δάκρυ στο μάγουλο μου ... Κανω να του ρίξω αλλο ενα χαστούκι ομως πιάνει το χέρι μου και ενώνει τα μέτωπα μας φέρνοντας με τοσο κοντα λες και θα με φιλήσει ...!
Με κοιτάει .... Ακομα τον θελω ... Αλλα οχι ! Δεν πρεπει δεν μπορω .....
Οι αναπνοές μου οσο πανε γίνονται ολο και πιο έντονες και τα δάκρυα ολο και πιο πολλα . Βάζοντας τα χερια του στα μάγουλα μου , μου σκουπίζει τα δάκρυα ...
- Μη σε παρακαλω ! και η φωνη του ηταν τοσο απαλή . Αυθόρμητα έκλεισα τα ματια μου και ένιωσα τα χείλη μας να ενώνονται , με φίλησε ! Ειμαι μαλακας ! Το ξερω ! Αλλα σε θελω !
KAMU SEDANG MEMBACA
forbidden love
Fiksi RemajaΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...