Part 17 ❤️

1.6K 134 0
                                    

Το βραδυ , μου ηταν αδύνατο να κοιμηθώ με οσα είχαν συμβεί . Στριφογυρνούσα στο κρεβάτι μου για το λιγότερο μεχρι τις 6 το πρωι ακούγοντας μουσικη . Δεν έκλαιγα δεν μου έβγαινε , απλως καθε ενα τέταρτο με έπιανε μια ταχυπαλμία σκεπτόμενη τι εγινε και οταν κατάφερνα να ηρεμησω ολο αρχιζε ξανα απ την αρχη . Αληθεια ήλπιζα ολο αυτο να τελειώσει ... Και αυτο το αισχρό συναίσθημα να φύγει απο μεσα μου !! Το πρωι με ξύπνησε η Rania με ενα τηλεφώνημα της .
- Ναι ...; λεω με την φωνη του νταλικερη.
- Ελα κουκλα , τι κανεις ; λεει ολη ζωντάνια .
- Καλα ..! ειπα με το ζόρι αφου ειχα μολις ξυπνήσει .
- Αχχχ μωρή γουρούνα πηγε 10 η ωρα ξυπνά !!
- Γιατι ;;;  ειναι νωρις το 10 ...
- Ετοιμάσου ερχόμαστε να σε πάρουμε !
- Εεεε ;; ανασηκωθηκα ολόκληρη .
- Θα παμε παραλια ! Δεν σε ρωταω στο ανακοινώνω !
- Οταν λες εμεις ;; ειπα ενω πήγαινα προς το μπανιο .
- Εγω , εσυ , η Vanessa , βασικα γενικά ολη η παρεα .
- Ααααα τοσο καλα !!! ειπα ειρωνικά και γέλασα . Μπορει να ερθει και η Cleo ;;
- Ναι καλε , αλλα αντε τελείωνε , σε μιση ωρα ειμαστε εκει ! και μολις το ειπα μου το κλείσε .
Πηγα στο μπανιο να πλύνω τα δόντια μου και εκανα ενα φοβερότερο ξύρισμα . Θεέ μου ειχα τοσο κόμπλεξ με το σωμα μου για να βαλω μαγιό , αλλα δεν θα καθόμουν σπίτι για ενα τοσο χαζό λογο . Φόρεσα το λευκο με λιλά μαγιό μου (τελος παντων) . Ετοιμάστηκα και κατέβηκα γρήγορα κατω αφου ειχε περάσει ενα 40λεπτο το λιγότερο απ την ωρα που με πηρε η Rania .
- ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ! ακούστηκε ομαδικά την στιγμη που άνοιξα την πορτα .
- Αααα για να σας πω κι εσείς τελευταια στιγμη οτι θυμάστε χαίρεστε !! ειπα χαμογελαστά προχωρώντας προς αυτους .
- Αντε κοριτσάρα μου παμε !! μου λεει η Vanessa ενω με τραβάει απ το χερι .
- Παιδια εχει όρεξη κανεις να κουβαλήσει μια επιπλέον τσάντα ;; ειπα νιώθοντας λιγο άβολα αλλα στο επόμενο δεύτερο καποιος μου την βούτηξε .
- Προχώρα ! μου ειπε ο Justin αφου τον κοίταξα έκπληκτη στα ματια .
Η Cleo ηταν είδη εξω και οσο με περίμενε γνωρίστηκε με ολους . Με ενα παιδι γνωρίστηκε τοσο καλα που σε ολη την διαδρομή περπατούσαν τα δυο τους και πείραζαν ο ενας τον αλλον .
Εγω , η Rania , η Vanessa και δυο κοπέλες που γνωρισα ( η Gabriella και η Hanna ) .
Ηταν λιγο ξινη η Gabriella λογο του οτι δεν με ηξερε ακομα αλλα την ειχα συμπαθήσει άπειρα οπως και την Hanna !
Μολις φτάσαμε στην παραλια βγάλαμε πετσέτες και καναμε διάφορες βλακιες . Για να ειμαι ειλικρινής ο Justin ηταν γλυκας αλλα και σπαστικός ταυτοχρονα .
- Ρε μη μιλας θα σε κολλήσω στον τοίχο με μια σφαλιάρα !! μου λεει ο Justin για πλακα .
- Ασε ρε αντρακλα ! λεω ολη ειρωνία .
- Αχ μην με προκαλείς !!
- Καν το ρε ! Καν το αν μπορεις ! κι εκεινος ενω ειχαμε κολλημένα μέτωπα άλλαζε κατεύθυνση απ τα ματια μου με το βλέμμα του .  Τι ειναι δεν τολμάς γλυκο μου ;;
- Ααα ειμαι και γλυκός ΣΟΥ ; μου λεει κι ενα πονηρό χαμογελο σχηματίζεται στα χείλη του .
- Αχ το πηρα πανω του !! και κανω να γυρίσω πλατη ομως με πιάνει απ το χερι και με φέρνει κοντα του σε απόσταση αναπνοής .
- Μονο σφαλιάρα μην μου ρίξεις ! μου ειπε ενω τα χείλη μας ηταν έτοιμα να ακουμπήσουν .
- Κανόνισε την πορεία σου , απο εσενα εξαρτάται αν θα την φας ή οχι ! και το βλέμμα μου πέφτει αυθόρμητα στο κατω χείλος του .
- Θελεις πολυ να το κανεις και το ξερεις ! το αλλο του χερι το τοποθέτησε στο μάγουλο μου κι ύστερα με αυτο που κρατούσε το μπράτσο μου , με αγκαλιάζει απ την μεση .
Τοσο μικρη απόσταση και οντως ενιωθα ωραια τοσο κοντα του . Ενα μικρο χαμογελο σχημάτισαν τα χείλη μου μολις ακούμπησαν οι μύτες μας .
Να τον φιλησω τωρα !;; Ειναι ωραίος !! Κουβάλησε την τσάντα μου !! Παρότι ειναι ψωνισμένος μ αρεσει !! Αχ θα τον φιλησω !!
Κι εκει που παω να κανω την κινηση , πέρασε απ το μυαλό μου μια σκεψη ... Αυτα τα λογια που πανάθεμά την ωρα και την στιγμη που ξεστόμισε ο Noel , πως με θελει και πως δεν ειμαι απλως καβάτζα ...... Οχι ! Δεν ημουν έτοιμη να χαρίσω τα χείλη μου σε καποιον αλλον ! Τοποθέτησα τον δείκτη μου στα χείλη του Justin .
- Οποίος βιαζεται σκοντάφτει ! του ψυθίρισα και τον φίλησα κατι ενδιάμεσα σε μάγουλο και χείλη ..!
>>Κατα τις 7 η ωρα ειπε η Μαμα να ειμαστε σπίτι ! μου φώναξε η Cleo ενω βρισκόταν στην αγκαλια του Oliver .
- Μπραβο η αδελφουλα σου !! ειπε για πλακα η Hanna και αρχισαμε να γελάμε . Απ ολα τα κοριτσια της παρέας η Cleo τα πηγε εξαίρετα με την Gabriella , μιλούσαν για πολυ ωρα μεχρι να ξαναρχίσουν τα νάζια με τον Oliver .
- ΑΩΩΩ ειναι γλυκουλια ! ειπα και τα κοριτσια γέλασαν .
Μα ηταν οντως γλυκας . Έκοβαν βολτες με την Cleo στο ακρογιάλι της θάλασσα . Σπρωχνοντουσαν , έριχναν νερά ο ενας στον αλλον , την έπαιρνε αγκαλια απο πισω , την γαργαλουσε , την πείραζε τοσο αξιαγάπητα και μετα απο λιγο αγκαλιάστηκαν . Εκεινος την ειχε αγκαλιάσει απ την μεση και την κοιτούσε στα ματια με τα κάστανα δικα του . Διέκρινα δυο χαμόγελα και η Cleo σαν να έλαμπε απο χαρά . Ο Oliver ειχε μια τρύπα στο φρύδι κατι το οποιο κρατούσε ακομη πιο ενθουσιασμένη την Cleo . Τα βλέμματά τους καρφωμένα κι αυτος να πλησιάζει το προσωπο του ολο ενα και περισσοτερο ... Αληθεια δεν ηξερα οτι η Cleo θα εκανε κατι με ενα παιδι που ηξερε μονάχα μια μερα , σκέφτηκα οταν αυτος ορμητικά και την φίλησε . Αλλα δεν με παίρνει να μιλαω ...
- ουυυυυυ ! και , Αααααα ! και , αωωωω ! και χειροκροτήματα .. τι μονο δεν ακούστηκε . Αυτο ομως το ωραιο παραμυθάκι τελειωσε οταν πηρε τηλέφωνο η Angela και ζητησε αν γινεται να βιαστούμε . Ηθελα να ερθει και εκεινη ομως κατι την ηθελε η Daniela .

***

Φτάσαμε σπίτι και σαν δεν πρόλαβα να μπω τους βλεπω ολους καλοντυμένους .
- Τι εγινε ρε παιδια ; ρωτάει η Cleo κλείνοντας την πορτα . Η Daniela με ενα χαμογελο ως τα αφτια να στέκεται στην σκάλα και ο Noel λιγο πριν την αρχη της φορώντας ενα μαύρο κουστούμι .
- Θελει να μας πει κανεις τι συμβαίνει ;; ειπα σχετικά θυμωμένη .
- Ο Noel μολις έταξε την Daniela σε γάμο ! ειπα η Angela ολη ενθουσιασμό .
Μα πως ... Οχι !! Δεν γινεται να συμβαίνει αυτο !! Δεν ...!! Ξυπνήστε με !!! Εφιάλτης ....! Έσφιξα μια γροθιά και κοίταξα τον Noel .
- Να προσεχεις την αδελφη μου Noel του ειπα και το δάκρυ ηταν έτοιμο να βγει ομως δεν το άφησα ! ....
σιγα σιγα ανέβηκα στο δωμάτιο και ολοι είχαν μείνει σαστισμένη απ την αντίδρασή μου ....
Αυτο ηταν .... Ηταν το τελος !

forbidden loveМесто, где живут истории. Откройте их для себя