• Daniela !
- Daniela τι ειναι ;;;; ειπε όλος άγχος . Εγω χαμήλωσα το κεφαλι μου έτοιμη να κλαψω ομως επρεπε να φανώ δυνατη , δεν ηθελα να ειναι λες και κλαψομουνιαζω ζητώντας συγγνωμη ... Δεν ηθελα λύπηση ...
Daniela σε ικετεύω πες μου τι εγινε εχω αρχίσει και ανησυχω ! Σε παρακαλω πες μου !! έτρεμε , ηταν προφανές πως δεν ειχα ευχάριστα νεα .
- Δεν ξερω απο που να αρχίσω , δεν ξερω ....
- Ξεκεινα απο καπου , δεν ξερω απ την αρχή ..
- Θα μας παρει πολυ να το παρω απ την αρχη , μαλλον πρεπει να το παρω απο το τελος ....!
- Daniela τι εννοεις ;;;
- Εννοω οτι πρεπει να χωρισουμε ...!!
- Τι εννοεις ;; Daniela εισαι με τα καλα σου ...;;;
- Θα εχεις την ίδια γνωμη ...!
- Μεσα σου ειναι ο γιος ή η κορη μου , πως μπορω να εχω τετοια γνωμη ... DANIELA ΤΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΡΕΛΑΙΝΕΙΣ ;;!!
η φωνη του υψώθηκε ομως η δικη μου τον διέκοψε .
- Αυτο ειναι το θεμα Noel , πρώτον δεν γουστάρω να εισαι μαζι μου μονο και μονο επειδη ειναι κοινό μας το μωρο ..
- Μα δεν ... (τον διέκοψα ξανα)
- Και δεν ξερω καν αν το μωρο ειναι δικο μας ....(με κοίταξε περίεργα).. χαμήλωσα το βλεμμα μου. Θελω να πω οτι αν ειναι μας , εμενα και εσενα .... (υπήρξε μια παύση αλλα ο Noel δεν καταλάβαινε) ... Ή εμενα και του Kevin ....(!)• Elisabeth (!)
Έτρεξα σπίτι , ναι οντως , δεν ηθελα να περιμένω ουτε λεπτο παραπανω ...!! Πηρα ταξί και σε 10 λεπτα το πολυ ειχα ήδη φτάσει . Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και άρχισα να διαλέγω σαν μανιακή ρουχα και ύστερα μπηκα στο μπανιο . Αργότερα οσο στέγνωναν τα μαλλιά μου εκανα το make up ..!
( Πούδρα , λιγο ρουζ , σκιά για cheekbones , λιγο χρυσό-καφε σκιά , αιλαινερ , μολύβι , μάσκαρα και κατακόκκινο κραγιόν ) το βάψιμο έτοιμο ! Τα μαλλιά μου στο φυσικό σπαστά .! Εβαλα ενα σχετικά κοντο λευκό φοράμε , μαύρα μποτακια και ενα καλσόν με βούλες , ενω απο πανω ενα κόκκινο παλτό ...!
Ετοιμάστηκα σχετικά γρηγορα (2,5 ωρες μαζι με το μπανιο) .
You have one new text from William :
"Σε πόση ωρα να ερθω να σε παρω νεράιδα ;;"
Του ειπα να μην αργήσει αφου ημουν έτοιμη .. Φώναξα την μητέρα μου και εκεινη οπως παντα άρχισε με τα κοπλιμέντα τα οποια ανέβασαν το ηθικό και την αυτοπεποίθηση μου ..!
Οταν ο William έφτασε πέρασε για λιγο μεσα στο σπίτι , χαιρέτησε την μητέρα μου και προειδοποίησε τον πατερα μου για την ωρα που θα γυρισουμε ..!
- Να προσεχεις αγαπη μου ..! μου ειπε η μητέρα μου παίρνοντας με αγκαλιά .• Daniela (!)
Ο Noel ειχε σοκαριστεί ..
- Ξερω , εχεις το απόλυτο δικαίωμα να με βρίσεις , να με μισήσεις , να με προσβάλεις ... (με διέκοψε)
- Τον αγαπας ;;; με ρωτησε και εκει σάστισα .
- Με ρωτας απο συμφέρον οτι θα σας αδειάσω την γωνία με της Elisabeth ;;;
- Οχι !! Ο Kevin αν θυμασαι ηταν αδελφος μου!! Τα αδελφια δεν αλλάζουν , προφανώς και τον νοιάζομαι ...! Και προφανώς νοιάζομαι κι εσενα , μπορει οντως , ναι , οχι τοσο ερωτικά ομως ... Σ αγαπαω και σε νοιάζομαι!!
- Συγγνωμη αυτην την στιγνη σου λεω οτι το μωρο μπορει να μην ειναι δικο σου ....!
- Και σε ρωταω τον αγαπας ...;;
- Μα ... (με ξαναδιακόπτει επαναλαμβάνοντας την ερώτηση του)
- Τον αγαπας ;!! με ρωτησε ακομη μια φορα .
- Ναι (!) ειπα απότομα σαν να απελευθερώθηκα, Τον αγαπαω απίστευτα ..!
- Βρες τον , Πες του το !!
- Το ξερει ! του απάντησα .
- Και ;;;; με ρωτησε όλος αγωνία .
- Κι εκεινος μ αγαπάει ...! απάντησα .
Ο Noel χαμογέλασε , τοσο γλυκα , τοσο τρυφερά ... Μακάρι να ηξερε ο Kevin ποσο ο Noel τον αγαπάει ακομη !!
VOUS LISEZ
forbidden love
Roman pour AdolescentsΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...