Το άγγιγμά του ηταν τοσο απαλό ! Τα φιλια του σαν κύματα στον λεμο μου ..! Λιγο στριμωχτα στο πίσω κάθισμα του αμαξιού του αλλα δεν μας ένοιαζε . Ξαπλωμένοι οπως ηταν δυνατόν τα φιλια μας δεν ειχαν σταματημό ! Ξαφνικα ο Noel με πήρε και με εβαλε πανω του ενω εκεινος ανάμεσα στα ποδια μου . Ειχε προλάβει να μου βγάλει το τζιν και το T-shirt , ενω εκεινος ειχε μείνει χωρις μπλούζα . Ημουν με τα εσώρουχα και την ζακετα του ..Κατα την διάρκεια του φιλιού το λεπτο του παντελόνι με άφηνε να τον νιώσω εστω και λιγο .... Ειχα ερεθίστηκα ολόκληρη ...!
- Μωρο μου ....! λεει βαριά-ανασαίνοντας .
- Τι ειναι αγαπη μου ...;; τον ρωταω με λιγη αγωνία , τα χερια μου ηταν στα μάγουλα του ενω τα δικα του στους γοφούς μου .
- Ειμαι μαρτύριο ομως αυτο ..! λεει κάνοντας να με βγαλει απο πανω του .
Σάστισα .
- Τι εννοεις ;; Εκανα κατι λαθος ;; Τι εκανα ;; στην φωνη μου φαινόταν ποσο ειχα αγχωθει ... Εκεινος με κοίταξε χαμογελαστά και με έφερε παλι κοντα του .
- Μωρακι μου ... Οταν μου τον κανεις πύραυλο ... (λεει με ενα πονηρό χαμογελο και εγω κοκκινισμενη εχω γουρλωσει τα ματια μου κοιτώντας αυτον στα δικα του , ομως με το πισω μερος του ματιού το βλέμμα μου επεφτε αλλου)
Βλέποντας την αντίδρασή μου άρχισε να γελάει . Με φίλησε πεταχτά και εκανε να βγει απ το αμαξι . Εβαλε την μπλουζα του και πλεον περίμενε να ντυθώ εγω .***
- Που ήσασταν τόση ωρα ;;; λεει ο Kevin ενω φαινόταν το ποσο θυμωμένος ηταν .
- Τιποτα καναμε βολτα ! ειπα ολη νάζι .
- Βολτα ;; Στην κλινική ;; Επι μιάμιση ωρα ;; Λιγο δύσκολο !! ειπε γεμάτος ειρωνία .
- Kevin σταματα να συμπεριφέρεσαι ετσι ... Σε παρακαλω !! Ξερω οτι με φροντίζεις και μ αγαπας σαν αδελφη σου αλλα δεν ειναι μαλακας ο Noel επειδη ενας θεός ξερει το τι εγινε πριν τόσα χρονια !!! ειπα με παράπονο .
- Elisabeth ...! πιάνει το χερι μου και αναστενάζει .
Δεν εχω ιδεα πως ειναι ο Noel τωρα ... Αλλα σκεψου ... Ποσο καλο παιδι ειναι για να τα εχει με την Daniela ενω δεν νιώθει πράγματα για εκεινη !!;;
- Kevin αυτο που κανεις ειναι πολυ άσχημο !! τραβιέμαι .
- Τι κανω ας πουμε ;; Σου λεω την αληθεια !!
- Αυτην την στιγμη μου βαζεις λογια ενω ξερεις παρα πολυ καλα ποσο σοβαρός ειναι ο λογο που ο Noel δέχτηκε να τα φτιάξει με την Daniela !! Ακομα κι αν εχετε ξεκόψει οταν αυτο ξεκεινησε ησασταν ακομη κολλητοι απ οσο ξερω , δεν θα επρεπε να το χρησιμοποιείς εναντίον του γιατι ξερεις πως εχουν τα πράγματα !! του ειπα ξανα με παράπονο ενω εκεινος ειχε σαστίσει .
- Elisabeth απο ποτε θεωρείς εσυ λογο το μπίζνες ;;;
- Οταν κινδυνεύει εξαιτίας αυτού ο πατέρας σου , ειναι λογος !!!
- Τι εννοεις ;;; ειπε απορημένος .
- Ξερεις πολυ καλα τι εννοω !! ειπα πλεον θυμωμένα .
- Οχι δεν ξερω ....! ειπε νευρικα και τον διέκοψε ο πατέρας του .
- Ο γιατρός , μας ειπε οτι μπορουμε απο αυριο να πάρουμε την μητέρα σου σπίτι ! ειπε ο Msr Herman και ενα τεράστιο χαμογελο σχηματίστηκε στα χείλη του Noel και του Kevin .
- Τι εννοεις ;;; Ολα ειναι καλα ;; ειπε όλος αγωνία .
- Ναι αφου εγινε η αφαίρεση μπορουμε να παμε σπίτι ! ο Kevin απο χαρά ανασηκωθηκε και αγκάλιασε τον πατερα του . Εγω κοίταξα χαρούμενη τον Noel που στεκόταν με σταυρωμένα τα χερια ομως το χαμογελο δεν έφευγε απ τα χείλη του ...!
Η ωρα πέρασε και σιγα σιγα μας έπαιρνε ο ύπνος ... Ειχα βαλει ακουστηκά και ειχα ακουμπήσει το κεφαλι μου στον ώμο του Kevin . Ενιωθα τα ματια μου να κλείνουν και ετσι αποκοιμήθηκα .
>> Ακου να δεις ... Ξεγελάσει την Daniela και δεν μενει πολυ για να την κανεις κομμάτια ! Αν πληγωθεί η Elisabeth εξαιτίας σου θα πεθάνεις αληθεια στο λεω ..!
- Ακου να δεις εσυ τωρα ... Την Elisabeth την αγαπαω και δεν περιμένω απο κανενα κολλητο ή τι σκατα της εισαι να ερθει και να μου σκάσει απειλές ..! Οσο για την Daniela κοιτα λιγο την πάρτη σου και ασε με εμενα να ξερω τι κανω στην ζωη μου καλυτερα ..!
ακουω μουρμουρητά . Ειχε ξημερώσει και εγω με ορθάνοιχτα ματια μπορουσα να δω τον Noel και τον Kevin έτοιμους να πιαστούν .
- Εισαι πολυ μεγάλο αρχιδι τελικα !! λεει ο Kevin .
- Εγω ειμαι αρχιδι εε ;; Ρε φίλε για μαλακα με περνας ;; Λεγοσουν κολλητος μου και δεν μου ειπες καν ... "Εε μαλακα εχω γαμησει την κοπελα σου πριν τα φτιάξετε οπωτε οταν στο παιζει παρθένα και τελικα ειναι να ολοκληρώσετε μην μείνεις μαλακας που δεν ειναι παρθένα" ! εκει ειναι που γουρλωσα τα ματια μου .
- Η Daniela δεν ηθελε να το μαθει κανεις και εγω το σεβάστηκα !!! λεει ο Kevin και ανασηκωθηκα ολοκλυρη .
- Τι εγινε λεει ;;;!!!! ειπα ενω ειχα φρικάρει .. Προφανώς και εκείνοι μαζι μου .
Kevin πες μου οτι καταλαβα λαθος !!! ειπα και σηκώθηκα απ την καρέκλα . Εκεινος αμίλητος χαμήλωσε το βλέμμα του και εγω ολη θυμό άρχισα να φευγω .
Με πηραν και οι δυο απο πισω προσπαθώντας να με σταματήσουν (υπό αλλες συνθήκες θα ειχα ξεκαρδιστει απο τα γέλια)
Εγω ολη πείσμα να προχωράω γρηγορα μπροστα και οι αλλοι δυο να προσπαθούν να με προφτάσουν ηρεμωντας με .
- Elisabeth μην τρέχεις !! αναφωνεί ο Kevin .
- Βρε μωρο μου νομίζαμε οτι κοιμάσαι !! αναφωνεί ο Noel και εγω σταματάω απότομα κοιτοντας με ενα θανατηφόρο βλέμμα.
- Αααα μαλιστα , δηλαδή δεν θα το μάθαινα ΚΑΝ ! ειπα ουρλιάζοντας ολη ειρωνία και ολη η κλινική πλεον μας κοιτούσε .
ΤΙ ;;;!!! ειπα σε εναν γεροντάκο που με κοιτούσε περίεργα και συνέχισα να τρέχω .
>> Χιλια συγνωμη !! ειπε χαμηλόφωνα στο γεροντάκο αυτο ο Kevin . Εχει σύνδρομο ψυχολογικής διαταραχής και δεν μπορει να ελένξει τα νευρα της !! του ψυθίρισε .
- ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ !! ειπε ουρλιάζοντας αλλα συνέχιζα να περπατάω γρηγορα .
- Elisabeth ! ..... Elisabeth .....! ανέβηκε λιγο ο τόνος της φωνής του Noel . ELISABETH !! ούρλιαξε ...
- ΤΙ ;;;;!!!! ΓΙΑ ΠΕΣ ΤΙ ;;;; σταμάτησα ουρλιάζοντας και με γουρλωμένα ματια (απ τα νευρα) κοιτούσα μια τον εναν , μια τον αλλον .
- Ασε με να σου εξηγήσω ..! ειπε ο Kevin .
- Τι να μου εξηγήσεις Εεε ;; Οτι ελεγες παπάρα τον Noel ενω γαμησες την αδελφη μου και μετα τη χωρισες ;; συνέχισα φωνάζοντας .
- Μην φωνάζεις !!! ειπε ψύχραιμα .
πηρα μια βαθια ανάσα .
- Ακουω ....!
- Η αδελφη σου .... Πως να το πω .... Elisabeth δεν ... Δεν την γαμησα .... Δεν καναμε σεξ .......! παιρνω ενα ειρωνικό ύφος ομως αυτος συνεχίζει .
Elisabeth καναμε έρωτα με την αδελφη σου !! τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου χαλάρωσαν και το ιδιο και του Noel .
- Νομιζω πρεπει να δουμε πως ειναι η μητέρα σου ... ! ειπα χαμηλόφωνα και ανέβηκα τα σκαλιά προσπερνώντας τον . Ο Noel ειχα φρικάρει ... Δεν ειχε κανει ποτε έρωτα με την Daniela , μονο σεξ .***
***- Μπορω να σου μιλήσω ;; με πλησιάζει ο Noel .
- Ναι κάθησε ! ειπα σκεπτική .
- Αν ειναι νευρικός και τσαντισμένος ... Μην τον κρίνεις ...! τον κοιτάω απορημένη .
Ο Kevin αγάπησε πραγματικά την Daniela με ολη του την καρδια ... Ηταν οντως ερωτευμένος και εγω ημουν τυφλός για να μην δω οτι ηταν ακομη ερωτευμένος ..! Ο Kevin νομίζει πως ειμαι με την Daniela για τα λεφτά ...! σάστισα . Οπωτε πιστεύει πως χρησιμοποιώ την πρωτη του αγαπη ! Αν χρησιμοποιήσω και την "αδελφη" του ..... με κοιτάει προσπαθώντας να μου δώσει να καταλάβω . Κατανοώ το σκεπτικό του ... Και δεν κατηγορώ που με μισεί ....!
- Noel ομως .... Γαιτι τοσο μίσος ;;; ειπα λυπημένη .
- Elisabeth .... Επρεπε να ειμαι ο πιο τυφλός μαλακας για να μην καταλάβω ποσο τρελα ερωτευμένος ειναι ακομη με την αδελφη σου την στιγμη που ειπε οτι έκαναν ερωτα ...! Την αγαπάει ... Να το θυμάσαι !
ειχα μείνεις άφωνη .... Δεν ειχα ιδεα τι να πω . Ο Noel με φίλησε στο μέτωπο και πηγε να βοηθήσει στο να βγάλουν την Ms Penelope απο το νοσοκομείο ...
ESTÁS LEYENDO
forbidden love
Novela JuvenilΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...