Ετσι οπως άγγιζε την καρδια μου ο Kevin δεν ειχε καταφέρει κανενας κι ουτε θα μπορέσει !
- Μικρη μου , πρεπει να φύγω ! τον άκουσα να μου ψυθιριζει , εγω ομως δεν ηθελα να τον αφησω μα φύγει .
- Δεν θελω να φύγεις ! του ειπα σφίγγοντάς τον ακόμη πιο πολυ ενω βρισκόμουν στην αγκαλια του .
- Λοιπον θελεις να ξαπλωσεις να κοιμηθείς ;
- Εχω να κανω και μπανιο ! και μολις τελειωνω αυτην μου τη φραση ακουω παλι βογκητά .
Δεν ξερω τι τρέχει με την ηχομόνωση σ αυτο το σπίτι ! του ειπα ολη θυμό .
- Τι ειναι αυτο που ακούγεται ;; με ρώτησε έτοιμος να σπασει τον τοιχο .
Δεν ειχα αλλη επιλογή παρα να του διηγηθώ και το περιστατικό με τον Noel .
- ΤΙ ΕΙΠΕ ΛΕΕΙ ;;;;; Ολος θυμό βγήκε απ το δωμάτιο και πήγε προς της Daniela's .
- Kevin μην κανεις βλακιες σε παρακαλω !! Θα εχεις προβληματα με τον μπαμπα μου εξαιτίας μου δεν το ξερεις ...;!! ομως εκεινος συνέχιζε να χτυπάει την πόρτα . Ο Noel αξιώθηκε να την ανοίξει , ομως πριν καλα καλα δει ποιος ειναι , ο Kevin τον άρπαξε απ την μπλουζα και τον κόλλησε στον τοιχο .
- Παλιοαρχιδι εχεις καθολου τσιπα πανω σου ;;; Εκτος απ τα λεφτά δεν έμεινε τιποτα μεσα σου ;;;; ελεγε ο Kevin φωνάζοντας και η Daniela να προσπαθεί να τον παρει πανω τον Noel κοπανώντας τον και τσιρίζοντας .
- Kevin σε παρακαλω άστον ! του ειπα ενω ειδα τον Noel να μην μπορει να αναπνεύσει . Kevin ! φώναξα .
O Noel βρήκε απο καπου δύναμη και έσπρωξε τον Kevin ρίχνοντας του επιπλέον μια μπουνιά στο πρόσωπο . Τσιριξα !
- ΧΡΙΣΤΕ μου μη !! φώναξε η Daniela ενω ηταν μονάχα με μια ρόμπα και τιποτα αλλο απο μεσα . Στην προσπάθεια να τους χωρισουμε ο Kevin έδειξε ενα μπουκέτο στον Noel λέγοντας "αυτο ειναι για τοτε" και ενω εγω με την Daniela προσπαθούσαμε να τους χωρισουμε ο Kevin του έριξε αλλο ενα λέγοντας "κι αυτο ειναι για τωρα". Γρηγορα στο δωμάτιο μπήκαν ο μπαμπας και τα κοριστσια με την Μαμα προσπαθώντας να τους χωρίσουν . Έτρεχε αίμα απ τα χείλη του Kevin και έτρεξε αίμα απ την μύτη οπως κι απ τα χείλη του Noel . Βγηκα απ το δωμάτιο με τον Kevin .
Οσο κι αν ηθελε ο πατέρας μου εκείνες τις μερες να μου κανει την ζωη κόλαση παρέμενε αντικειμενικός . Ηξερε τον Kevin και πως παρα την δυναμη του παντα προσπαθούσε να αποφύγει τους τσακωμούς . Τον οδήγησε στην κουζινα να του ρίξει νερο .
- Kevin τι συμβαίνει ;;; ο Kevin ομως δεν μιλούσε . Παιδι μου σε παρακαλω μιλα μου ! Σε εμπιστεύομαι τι μαλακια εκανε γιατι του όρμησες ;; ο Kevin σήκωσε το βλέμμα του προς τον πατερα μου κι ύστερα κοίταξε εμενα ... Δεν ξερω πως κατάφερε και δεν έριξε μπουκέτο και στον πατερα μου ...!
- Κύριε Marynson δουλεύω ως οδηγός σας εδω και 6 χρονια ! Τοσο κοντα οσο εχω ερθει με την οικογένεια σας , δεν θα ερθει κανεις ! Και οσο σας σέβομαι εγω , δεν θα σας σεβαστεί κανεις ! Αλλα με ολο αυτον τον σεβασμό που σας εχω σας προειδοποιώ οτι αν ξαναδώ τα ματια της Elisabeth εξίσου πληγωμένα , δεν με νοιαζει τι θα κανετε αλλα θα γινει της πουτανας ! Οποίος και να ευθύνεται !
ο πατέρας μου σάστισα , δεν του ειχε μιλησει ποτε κανεις ετσι , ειδικά ο Kevin που απο σεβασμό και μονο δεν έλεγε λέξη ουτε πισω απ την πλατη του ...
- Kevin παιδι προτείνω να πας στο σπίτι σου να ηρεμήσεις .
- ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΠΙΤΙ ;; ειπα εγω ολη ταραχή , τι εννοούσε ; τον απέλυσε ;;
- Εννοω εδω !! Απαντησε ο πατέρας μου με αδιάφορο ύφος .***
Συνόδευσε ο πατέρας μου τον Kevin μην αφήνοντας κι εμενα να ερθω . Αλλα χριστε μου γιατι ;; Γιατι ηθελα απεγνωσμένα τουλαχιστον να κρυφακούσω πως ειναι καλα !!; Ο Noel τον Kevin δόξα 'συ ο θεός δεν μπόρεσε να τον βαρέσει πολυ αφου δεν του έφτανε οξυγόνο ! Ομως ο Kevin του έριξε 3α γεμάτα μπουνιδια ... Πως να ταν ;;
- Elisabeth ! μου λεει η Brianna .
- Συγγνωμη απλως εχω αγχωθεί ...!
- Γιατι τι έγινε ;;; με ρωτάει η Cleo . Αφου ολα ειναι καλα με τον Kevin , πες μου οτι σε νοιαζει και κι ο αλλος της άλλης ;
- Την άλλην , αλλη ! Τι λες μωρή κι εσυ τωρα ;;; λεει η Brianna .
- Αχ κοριτσια απλως , πείτε μου αν ειναι καλα !!
- Μωρε καλα ειναι μεχρι τον γάμο τους θα ....
- ΜΗΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥΣ !! ειπα ολη θυμό .
- Γιατι καλε , γιατι τόση δυσαρέσκεια για τον γάμο τους ;;; ρωτάει η Brianna ενω η Cleo εχει αρχίσει ήδη να με στραβοκοιτάει .
- Τίποτα !!! ειπα κι εκανα να αλλαξω θεμα κι μ αυτην την αφορμή ρωτησα που ειναι η Angela ( η οποια προφανώς θα ηταν με την Daniela ) . Δεν με ενδιέφερε αυτο ομως εκεινη την στιγμη . Βγαίνοντας απ την κουζινα για να ανέβω στο δωμάτιο ειδα τον Noel να φεύγει .
Δεν ειχε μίσος το βλέμμα του .
- Noel ! ψυθίρισα τοσο που μονο εγω θα μπορουσα να το ακούσω , ομως διαβασε στα χείλη μου το ονομα του .
Άνοιξε την πορτα και με ξανακοίταξε στα ματια .
- Οσο και να θελω να το πιστέψω κι εγω ο ίδιος , δεν θα εισαι ποτε μια απλή γκομενα για μενα Elisabeth , αυτο που ένιωσα μαζι σου εστω κι σ αυτο το λιγο δεν το εχω νιώσει ουτε με την αδελφη σου , ουτε με καμια , ποτε .... Και σου το ορκίζομαι προσπαθω να καταλάβω το γιατι !! και έφυγε κλείνοντας σχετικά δυνατά την πορτα .
Δεν ξερω αν ηθελα να κλάψω ή κατι αλλο , αλλα το συναισθημα αυτο ηταν απλως απερίγραπτο ! Χαμήλωσα το βλέμμα μου και Θεέ μου ... Ηταν η πρωτη φορα που συνειδητοποίησα οσο επιπόλαιο κι αν ακούγετε οτι ειχα ερωτευτεί αυτον τον άνθρωπο !
Δεν ηταν απλα μια νεα εμπορεία , κατι καινούριο , δεν ηταν μονο αυτο ! Δεν ξερω πως νιωθω , αν θελω να κλαψω ή να τσιριξω ή να θυμωσω , δεν ξερω !! Ξερω καλα , ποσο τον θελω ! Τι νιωθω με ενα μονάχα άγγιγμα του , με ενα μονο βλέμμα του ...! Η αναπνοή μου με την άφιξη του επιταχύνεται λογο του οτι η καρδια μου χτυπάει σαν τρελή ! Ενω οταν με πλησιάζει , οταν με κοιτάει , οταν .... Οταν με φιλάει και γινεται δικος μου για αυτο το τοσο λιγο , για αυτο το μικρής διαρκείας ονειρο ... Απλως νιωθω οτι πεθαινω και ανασταίνομαι ! Εκει η ανάσα μου απλως κόβεται και δεν μπορω να αναπνεύσω ....! Ομως αυτος , αυτος και το φιλι του μου χαρίζουν πισω το οξυγόνο ! Το καλυτερο οξυγόνο !!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
forbidden love
Подростковая литератураΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...