Δεν ηταν ακριβως καχυποψία , απλως μου φανηκε περίεργο η Daniela να μιλησει ευγενικά , ποσο μαλλον αφου ειχε τσακωθει με τον Noel .
- Ξερεις ... ειπα πλησιάζοντας το μπανιο , Πιστευω οτι πρεπει να φέρουμε τον Noel σ αυτο το δωμάτιο ...!
- Ακου να δεις , ειπε και βγηκε η μιση απ την τουαλετα , τι ηταν αυτο ψυχραιμία ;;
Δεν πρόκειται να κρατήσω κανεναν εδω με το ζορι ! συνέχισε .
- Ο Noel μου ειπε τι εγινε ...!
- Τι εννοεις ....;;
- Εννοω οτι ξερω οτι εισαι έγκυος ... Οτι περιμένετε παιδι ..!
αναστέναξα .
- Ξερω πως δεν θα περίμενες ποτε να το ακουσεις αυτο απο εμενα ... Δεν ξερω καν γιατι στο λεω ... Ομως ... Ο Noel σ αγαπάει και είτε ειναι εκεινος ο πατέρας του παιδιού είτε οχι δεν θα τον κρατήσω με το ζορι , δεν εχω σκοπώ να καταστρέψω την ζωη του , δεν θα ειναι ευτυχισμένος μαζι μου , μαζι σου ομως θα ειναι !!! ειχα καταλαβει απ την φωνη της ποσο ηθελε να ξεσπάσει σε κλαματα .
- Το θεμα ειναι οτι ειναι ο πατερα του παιδιού αυτού ... Και ο μπαμπας δεν θα σε αφήσει να το κρατήσεις αν δεν παντρευτείτε ...!
- Αχ .. Και να ξέρες , να ξέρες ποσο φοβάμαι τον μπαμπα ...! δεν περίμενα ποτε να το πει αυτο η Daniela .
- Δεν θα μπω ανάμεσα σας ...!
- Δεν θα μπεις , εχεις ήδη μπει ... (εκανε μια παύση κοιτοντας με στα ματια και χαμογέλασε) Ομως δεν φταις εσυ , αν οντως αγαπούσαμε ο ενας τον αλλον δεν θα μπορουσε κανεις και τιποτα να το διαλύσει .... Άλλωστε ξερω πως ο Noel δεν με αγαπάει ... !
ειχε πιει ;; τι ελεγε ;;
- Daniela μην το λες αυτο..
- Δεν ειναι λογια του αέρα , ξερω τι λεω ....!
έμεινα αμίλητη , δεν ειχα τι να πω ... Βγηκα απ το δωμάτιο , πηγα στο δικο μου , πηρα τις πιτζάμες μου και κατέβηκα να κοιμηθω στον ξενώνα ...!________________________________
• Daniela (!)
[ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ]Ξερω , ηταν λαθος που δέχτηκα την πρόταση του Noel ομως δεν μπρουσα να κανω αλλιως , τουλαχιστον μεχρι να μαθω την αληθει ..(!) προφανώς και δεν θα τον ανάγκαζα να μείνει για παντα μαζι μου για ενα ξένο παιδι ... Αλλα και δικο του να ηταν , δεν ξερω κατα ποσο θα το άντεχα ολο αυτο ... Ποσο μαλλον αυτος .....!!
Καθε μερα που περνούσα καταλάβαινα ολο και περισσότερο ποσο πολυ μου έλειπε ο Kevin , τον έβλεπα και ενιωθα πως λιώνω σαν ενα ανώριμο 16χρονο κοριτσακι !!!
>> πέρασαν εβδομαδες απ την πρόταση του Noel αλλα θα ηταν ο πρωτος μας ρομαντικός δείπνος μετα απο μηνες , βασικα μετα απο την γνωριμία τους με την Elisabeth ...! Είπαμε λοιπόν να ερθει σπίτι και να κάτσουμε στις πισίνες , Ομως εκεινος κατάφερε να τα καταστρέψει ολα , ηρθα και ..και πριν καν καλα καλα προλάβω να κατσω σαν να με σκότωσε με τα λογια του : " Elisabeth εσυ εισαι ;;; Elisabeth σ αγαπαω !!! Δεν αγαπαω καμια αλλη μονο εσενα !! Μακάρι να μπορουσα να κανω αλλιως αλλα δεν ... Σαγαπαω Episbeth σ αγαπαω ....!!! " μουρμούριζε ο μεθυσμένος Noel ...! Και σαν επίτηδες εκεινη την στιγμη εκεινη εισέβαλε ολη θυμό στον χωρο με το παράπονο οτι ηταν η μερα που καθόμασταν οικογενειακός κοριτσοπαρεα..... Σηκώθηκα και έφυγα , δεν άντεχα αλλο !!!
Οταν ανέβηκα στο δωμάτιο μου ομως ...
- ΠΑΝΑΓΙΑ μου Kevin τι κανεις εδω ;;
- Ηθελα να σου μιλησω ....
- Kevin αν καταλάβουν οτι εισαι εδω ...!
- Δεν με νοιαζει .. Δεν με νοιαζει αν με κρεμάσουν , αν με αποκεφαλίσουν ή αν με σκοτώσουν ... Θα ξερω τουλαχιστον πως πριν πεθάνω θα σου ειχα πει για αλλη μια φορα , ετσι , απλως για να το θυμηθείς , οτι .. Οτι σ αγαπαω .......!!!!
βούρκωσα , τον πλησίασα και τον φίλησα ... Εκεινος μου απαντησε με ενα φιλι γεμάτο πάθος .. Με πηρε στην αγκαλια του και με οδήγησε στο μπανιο ..!!!
- Εισαι σίγουρη γι αυτο που πας να κανεις ;; με ρωτησε πριν μου βγαλει την μπλουζα .
- Αν εσυ εισαι σίγουρος για αυτο που ειπες ...! του απάντησα ... Εκεινος χαμογέλασε ..
- Δεν ημουν ποτε πιο σίγουρος για κανενα αλλο "σιγουρα" ! Του χαμογέλασα τρυφερά και τον φίλησα ... (!)
Η πράξη ξανάγινε , ομως μας διέκοψε η Elisabeth ..!! Ο Kevin Κρύφτηκε μες την μπανιέρα και για να μην τραβήξω καχυποψία την φώναξα να ερθει προς το μπανιο ...!
>>Το θεμα ειναι οτι ειναι ο πατερα του παιδιού αυτού ... Και ο μπαμπας δεν θα σε αφήσει να το κρατήσεις αν δεν παντρευτείτε ...! ειπε και ... αχ βρε Elisabeth , μακάρι να ημουν κι εγω τοσο σιγουρη για το ποιανού ειναι το παιδι ....! σκέφτηκα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
forbidden love
Ficção AdolescenteΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...