Pert 34 ❤️

1.4K 116 11
                                    

Νομιζω ηταν η καλυτερη βραδια της ζωης μου ..! Κοιμήθηκα στην αγκαλιά του .!! Αυτο ηταν το υπεροχο , κοιμήθηκα στην αγκαλια του και εκεινος ουτε που προσπάθησε να με αγγίξει με καποιο χυδαίο τροπο ..! Στην κυριολεξία απλως με πηρε στην αγκαλια του , δώσαμε ενα φιλάκι για καληνυχτα και κοιμηθήκαμε ...!
Μπορει για καποιον να ειναι τοσο βαρετό , αλλα για εμενα ηταν υπεροχο ! Ειχε ολο το βραδυ για να κανει κινηση ομως δεν το εκανε ! Με σεβάστηκε και αυτο σήμαινε πολλα για μενα ...!
>> Μωρο μου ξυπνά ..! μου ψυθιριζει στο αφτι χαϊδεύοντας τα μαλλιά μου .
- Δυο λεπτάκια ακομα ! λεω με το ζόρι αγκαλιάζοντας ακομη πιο πολυ το μαξιλάρι . Ειχε ξαπλώσει απ την εξω πλευρά ενω εγω ειχα στραφεί προς τον τοίχο .
- Ελα αγαπη μου , σήκω σε παρακαλω ! λεει και με παίρνει αγκαλια γυρνώντας και στρέφοντάς με προς αυτον .
- Που ειναι η βούρτσα για τα δόντια ;; λεω ακομη με κλειστά ματια και η φωνη μου ηταν βαριά σαν νταλικιερισας .
- Νομιζω στην τσάντα σου μωρο μου ...! λεει χασκογελωντας . εγω μουγκρίσα και εκανα να σηκωθώ . ανασηκωθηκα και έτριψα τα ματια μου .
- Παω να πλύνω τα δόντια μου ..! λεω προσπαθώντας να περασω πανω απο τον Noel , οταν αυτος με βουτάει και με ξαπλώνει απο κατω του .
- Ποσο ομορφη εισαι οταν ξυπνάς !! κανει να με φιλήσει και εγω τον σπρώχνω .
- ΠΑΣ ΚΑΛΑ ;; φωνάζω .
- Τι επαθες ;; με ρωτάει σαστισμένος .
- Εε δεν εχω πλύνει τα δόντια μου ακομη !! λέω με φυσιολογικα και παω προς το μπανιο σαν να μην συνέβει τιποτα .

***

Κατέβηκα στον κατω όροφο και προχώρησα στην κουζινα . Σαν τραπεζαρία σχολειου ηταν . Ειχαν κατσει ολοι και έτρωγαν σαν λυσσασμένα ! Οσο περισσοτερο πλησίαζα τοσο πιο αστεία ηταν αυτη η εικόνα .
- Καλημερα !!! αναφωνεί η Rania με μπουκωμένο στωμα .
- Καλημερα !! λεω χασκογελωντας .
- Ελα να φας !! με φωνάζει ο Louis δείχνοντας μου την θέση δίπλα του .
ποσο τον λάτρευα ;!! Τον ειχα αγαπήσει τοσο πολυ ! Ειμασταν κατι σαν κολλητοι αλλα θέλαμε λιγο ακομα για να ονομαστουμε ετσι .
- Πως κοιμηθήκατε εχθες ; με ρωτάει ολη νοημα η Hanna και επικράτησε μια απόλυτη ησυχία για μερικά δευτερα πριν ολοι σκάσουν στα γελια .
- Τωρα που το λέτε ο Noel που πηγε ;; λεω βάζοντας μαρμελαδιτσα σε μια φέτα ψωμί .
- Βγηκε να καθαρίσει το αμαξι . λεει η Gabriella κόβοντας ενα κομματακι λεμόνι . λατρευε τα λεμόνια και λέγαμε οτι μαλλον για αυτο ηταν τοσο ξινή .Με αυτην την κοπελα ειχαμε γινει οντως κολλητές ! Μας έφερε πολυ κοντα το γεγονός οτι ξέραμε και οι δυο ρωσικα .
Βλέπετε η Gabriella ειχε καταγωγή μιση Ισπανίδα μιση Ρωσίδα άσχετα που ζούσε στην Αμερική . Εγω ηξερα ρωσικα αφου η γιαγιά μου ειχε μεγαλώσει στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας και απο μικρη μου μάθαινε ρωσικα .
>> Η Angela με την Cleo φύγανε το βραδυ ; λεω έτοιμη να κανω την πρωτη δαγκωνιά .
- Ναι μολις πήγατε για υπνο έφυγαν ! απαντάει με την σειρα της η Vanessa .
>> Justin τι εχεις ;;! βλεπω την Rania να τον σκουνταει διακριτικά ενω καθόταν δίπλα της .
- Τιποτα ! λεει αδιάφορος καπως ψυθιριστα .
- Μαλιστα ... ! λεει η Rania και αυτο έδειξε ποσο σιγουρη ηταν πως ο Justin λεει ψέματα . πολυ σύντομα ο Louis εκανε νόημα στην Rania δήθεν να τον αφήσει .
- Εμμ ..! Αναφωνω προσπαθώντας να κανω την στιγμη λιγότερο αμήχανη ομως ολοι στράφηκαν πανω μου .
Τι ;;!! λεω απότομα ανασηκώνοντας τους ώμους μου και ολοι άρχισαν ξανα να γελάνε .
*
Λιγο αργότερα ηρθε να φαει μαζι μας και ο Noel . Μολις τελειώσαμε το πρωινό μας , βοηθήσαμε την Rania να καθαρίσει το τραπέζι (κατι που σπάνια κανω γενικα) και ξεκεινησαμε με τον Noel για το σπίτι .

forbidden loveDove le storie prendono vita. Scoprilo ora