Εκείνο το βράδυ ο πατέρας μου έφυγε από το σπίτι .. Και για πρώτη φορά στην ζωή μου δεν τον κατηγόρησα γι αυτό ! Κατανοούσα το γεγονός ότι μεγάλωσε με κάποιες αρχές .. Ξέρω ότι χάθηκε στην πορεία της ζωής του , όμως ήταν χοντρό αυτό που έγινε ... Και από πλευράς μας ... Αλλά και από αντίδραση του ...!
Εδώ και 1 μήνα κανείς δεν μιλάει μέσα στο σπίτι ... Εγώ προσπαθώ να είμαι όσο μπορώ περισσότερο με την μητέρα μου ... Η Daniela τρέχει σε γιατρούς με τον Kevin , ο Noel επέστρεψε για λίγο σπίτι στον πατέρα του , η Cleo η Brianna και η Angela έχουν μείνει όσο γίνεται έξω από αυτό ... Μου λείπει όμως η Rania , έχω να την δω βδομάδες και αλήθεια έχω ανάγκη να της πω τι σκατα συμβαίνει ... Αν και υποθέτω της τα έχει πει ο Noel ...! Απλώς όσο και αν μου λείπει ήθελα να μείνω λίγο με την μητέρα μου ...!!
Ξαφνικά κάποιος χτύπησε κουδούνι .
- Μισό λεπτό !! αναφώνησα και μόλις άνοιξα την πόρτα αντίκρισα τον πατέρα μου . Ήταν διαλυμένος ....
- Μπορώ να περάσω ;;; είπε και η φωνή του ήταν σαν να σπάει . Έκανα μερικά βήματα πίσω και εκείνος πέρασε μέσα . Κατευθύνθηκε στην κουζίνα που ήταν η μαμά .
>> Ύστερα από 1 ώρα ο πατέρας μου έφυγε και η μητέρα μου σπάραξε σε κλάματα .
- Μαμά ...!! έτρεξα να την πάρω αγκαλιά .
- Όλα καλά ... μου είπε και σκούπισε τα δάκρυα της . Προτιμώ να πεθάνω παρά να κλαίει η μητέρα μου .
- Τι έγινε ;; Τι σου είπε ;;!!
- Είπε... Ότι μ αγαπάει αλλά πρέπει να φύγει για 7 μήνες στην Ρωσία για δουλειά και ότι αυτό θα είναι και ένα καλό διάλειμμα για σας και για μένα από εκείνον και την καταπίεση του .
Βούρκωσα .
- Μανούλα έρχομαι σε λίγο ...! την φίλησα στο μέτωπο .
Έτρεξα και βγήκα έξω απ το σπίτι . Εκείνος καθόταν σε έναν από τους καναπέδες . Κάθησα στο ίδιο τραπεζάκι απέναντι του .
Το βλέμμα του ήταν χαμένο .
- Όντως θα φύγεις ...;
- Ναι ...! πήρε μια βαθιά ανάσα .
- Ειναι γέλιο ότι τρέχεις απ τα προβλήματα σου ..! του απάντησα απότομα , τι περίμενε να στεναχωρηθώ ; εκείνος γύρισε να με κοιτάξει.
- Πρόσεχε πως μιλάς ..!
- Αλλιώς τι θα με δείρεις ;;;!!! ήταν όντως έτοιμος να σηκωθεί .
- Μην με προκαλείς Elisabeth ! Κλείσε το στόμα σου !
- ΟΧΙ ! Δεν το βουλώνω ! Τι ;! Και καλά μας το παίζεις θύμα ;;; Τόσα χρόνια νιώθω ότι μέσα στο σπίτι μου ζω το τυραννικό πολίτευμα και περιμένεις να αρχίσω να κλαίω λέγοντας μπαμπάκα μείνε ;;;!!! Θέλω αν φύγεις !! Θέλω να φεύγεις όχι για 7 μήνες ! Θέλω να φύγεις για καμία πενταριά χρόνια !! Και όταν γυρίσεις και το παιδί σου απ το οποίο αρνήθηκες επειδή σου λέρωσε το δήθεν ονοματάκι , θα έχει ένα 5χρονο παιδί , θέλω να δω ποσό ντροπή θα νιώσεις για τον εαυτούλη σου !!! Εύχομαι να χτίσουμε όλες μια προς μια αγαπημένες οικογένεια και να σαι σίγουρος πως η μαμά θα είναι μέσα σ αυτές παρούσα ! Όταν γυρίσεις και δεις όπως έδιωξες από κοντά σου τα παιδιά σου ...... Πως έδιωχνες από την πρώτη μέρα της γέννησης μου εμένα ... Να καταλάβεις ποσό απαίσιος πατέρας είσαι (!) δάκρυα κυλούσαν στα μάγουλα μου όσο έλεγα αυτά τα λόγια .. Και σε λίγο εμφανίστηκαν και στα δικά του .
- Σ αγαπάω Elisabeth ..! Μακάρι .. Μακάρι να χτίσετε όλες σας υπέροχες οικογένειες , να μπορείτε να δώσετε στα παιδιά σας την αγάπη που μάλλον εγώ δεν κατάφερα να σας δώσω .....! Συγγνώμη όμως δεν θα ζητήσω ποτέ .
Ο πατέρας μου σηκώθηκε απ την πολυθρόνα , κατευθύνθηκε στο αμάξι του , μπήκε μέσα σ αυτό , έβαλε μπρος και έφυγε ....!6 μήνες μετά
- Daniela κρατήσου ! φώναξα . Τα νερά έσπασαν και εγώ με την Daniela δεν είχαμε φτάσει ακόμη στο νοσοκομείο .
- Αααααααα!!!!! φώναζε και ούρλιαζε απ τον πόνο που ο γιος της , της προκαλούσε ..
- Λίγο και φτάσαμε ! Αυτό που ανσθετησαν σε νέα οδηγό την τρελή έγκυο ........! μουρμούρισα***
Στο νοσοκομείο ήταν ήδη ο Kevin , o Noel με την Rania , η Μαμά και τα κορίτσια .
Ο νεογέννητος Ian είχε βγει απ την κοιλιά της Daniela εδώ και περίπου μια ώρα . Είχαν προλάβει να έρθουν οι γονείς του Kevin , όπως και οι γονείς του Noel με της Rania ... Όλοι ήταν εκεί εκτός ... Εκτός του μπαμπά .
- Ο Noel είχε φροντίσει να με συστήσει με τον κύριο Stephan , ο οποίος είχε ακούσει πολλά για μένα όσο ο Noel ήταν απών , στο σπίτι του .
>> Ο Γιατρός πλησίασε και φώναξε το πατέρα του παιδιού , τον Kevin .
Χωρίς να συγκρατγθουμε όλοι πλησιάσαμε .
- Με το παιδί όλα καλά ..! τα χαμόγελα εμφανίστηκαν στα πρόσωπα μας . Η μητέρα του παιδιού όμως σε κρίσιμη κατάσταση ..! συνέχισε .
- Τι εννοείται σε κρίσιμη κατάσταση !!! Ο Kevin ήταν έτοιμος να παίξει ξύλο με τον γιατρό .
- Ηρεμήστε σας παρακλω !! Θα κάνουμε τα δυνατά μας για την μητέρα του παιδιού ..!
- Τι εννοείται γιατρέ ;;;; η μητέρα μου έτρεμε ολόκληρη .
- Κίνδυνος θανάτου δεν υπάρχει , όμως η κοπέλα μπορεί να μείνει παράλυτη απ την μέση και κάτω !
KAMU SEDANG MEMBACA
forbidden love
Fiksi RemajaΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...