Part 55 ❤️

1.1K 104 12
                                    

Η μαμά ξέσπασε σε κλάματα ... Ο Kevin έτρεμε ολόκληρος και όλοι είχαμε μείνει άφωνοι .....!
Όχι , δεν μπορεί !! Γιατί να συμβεί αυτό !! Δεν το αξίζει !! Ξέρω πως η Damiela έχει ένα μεγάλο hateClub όμως δεν θα το άξιζε αυτό ..! Κανένας δεν ήξερε το αληθινό της πρόσωπο ως τώρα , τώρα που ήταν με εκείνον που πραγματικά αγαπούσε , που φανέρωνε τον καλύτερο εαυτό της ... Που φανέρωνε τον πιο αληθινό εαυτό της !!
>> Η Daniela είχε μόλις ξυπνήσει , ο γιατρός προσπάθησε να την ηρεμήσει και εμείς μπήκαμε στο δωμάτιο της να την καθησυχάσουμε και προφανώς να την συγχαρούμε για το αγγελάκι που έφερε σ αυτόν τον κόσμο !
- Εισαι καλά ;; ειπα ζεσταίνοντας το χέρι της με τις δυο μου παλάμες .
- Το μωρό μου είναι καλά , αυτό μετράει ..! η Daniela όντως είχε πάθει μετάλλαξη . Τους τελευταίους μήνες είχαμε έρθει τόσο κοντά ...
- Κοριτσάκι μου όλα θα πάνε καλε ! της είπε γλυκά η μαμά και την χάιδεψε στα μαλλιά .
- Δεν αμφιβάλω , στο κάτω κάτω τίποτα δεν είναι σίγουρο !
- Σε λίγο θα έρθει ο γιατρός να σε εξετάσει !! είπε όλος άγχος o Kevin .
- Ναι ο γιατρός είπε ότι ίσως να είναι και προσωρινή παράλυση !! είπε η Angela και παρα την στιγμή ξεσπασαμε όλοι σε γέλια .
Η Daniela την έφερε κοντά της για να κάτσει δίπλα της και την έκανε αγκαλιά .
- Μπράβο αγάπη μου ..!! της είπε , ήταν απ τα λίγα έξυπνα πράγματα που έλεγε η Angela , αλλά γι αυτό την λατρευαμε τόσο πολύ .
Με την σειρά του μπήκε και ο γιατρός .
- Λοιπόν παιδιά , θέλω να μείνει μείνει μόνο ο μπαμπάς του παιδιού και οι υπόλοιποι να βγουν έξω για να κάνουνε την εξέταση ! σαν να πρόσταξε και εμείς βγήκαμε .
>> δεν έκαναν πάνω από ένα μισάωρο , ο γιατρός πήγε να ελέγξει τα αποτελέσματα του αίματος και ο Kevin την έβαλε για ύπνο .
- Μωρό μου είσαι καλά ;; με ρώτησε ο Noel παίρνοντας με αγκαλιά και ύστερα φιλώντας με στο μέτωπο .
- Ναι μάτια μου ..!
- Σε βλέπω πολύ σκεπτική και αρχίζω να πιστεύω πως την ευθύνη δεν την έχει μόνο η κατάσταση της Daniela .
- Μωρό μου αλήθεια όλα καλά ...!
- Σε παρακαλώ πες μου .... Ξέρω ότι κατι έχεις ...!
- Απλώς .... ( εκανα μια παύση και αναστέναξα ) είναι όλοι εδώ ! Όλοι , εκτός .... (με διέκοψε)
- Εκτός απ τον πατέρα σου ...! συνέχισε και εγώ χαμήλωσα το κεφάλι μου .
- Δεν είναι ότι μου λείπει αλλά , πως τα το πω ...... Τόσα χρόνια ήταν προφανές ποσο μεγάλη αδυναμία είχε στην Daniela , πως μπόρεσε έτσι απλώς να βάλει ένα Χ σε εκείνη , στο παιδιά της , στα πάντα μόνο και μόνο επειδή έκανε κατι που δήθεν τον ντρόπιασε ;;!!
- Ο πατέρας σου είναι σκληρός άνθρωπος Elisabeth , αρνήθηκε απ τον κολλητό του , ενώ κάπου βαθιά μέσα του ήξερε πως δεν είναι υπεύθυνος για ότι είχε συμβεί ... Μου είπες πως η ίδια θυμάσαι την σκηνή εκείνη .... !
- Ξέρω ...
- Όμως ! Αυτό δεν πάει αν πει ότι έπαψε να τον αγαπάει , ότι έπαψε να αγαπάει την Daniela ... Απλώς έμαθε να ζει έτσι ... Δεν θα μπορέσει να το αλλάξει κανείς ...! γύρισα και κοίταξα την μητέρα μου .
- Noel , η μανούλα μου όμως , σε τι φταίει ... Αξίζει να ζει σε παραμύθι και όχι σε ισπανικό Δράμα ....! εκείνος χασκογελάνε .
- Αυτό είναι σίγουρο ... Αλλά ξέρεις ότι κάποια ισπανικά δράματα έχουν αίσιο τέλος ...!
- Και εσύ από που το ξέρεις ;;; τον κοίταξα παραξενεμένη έτοιμη να γελάσω .
- Μην αγχώνεσαι δεν βλέπω ισπανικά σίριαλ αλλα αν θυμάσαι έχω μια τρελή αδελφή όπως και μια τρελή κοπέλα ..!
- Ναι ναι , έτσι το λέμε τώρα !! είπα πειράζοντας τον και πριν προλάβει να με τσιμπήσει λες και είμαστε 14 βγήκε ο γιατρός .
- Γιατρέ τι είναι τελικά ;;; ρώτησε αγχωμένη η Cleo .
- Τα νέα που έχω είναι ότι ..... Η Daniela θα μπορέσει να ξαναπερπατήσει και να ξανακάνει παιδιά ..!! η χαρά ολονών ήταν ολοφάνερη αφού αρχίσαμε να "πανηγυρίσουμε"  από χαρά ,  να γελάμε και να αγκαλιάζουμε ο ένας τον άλλον .
Ο Kevin ήταν έτοιμος να κλάψει από συγκίνηση .... Ο γλυκός μου ... Πήγα και τον πήρα αγκαλιά ...
- Όλα θα πάνε καλά ! του ψυθίρισα και εκείνος με έσφιξε ακόμη πιο πολύ .

***************************************

Μετα από 5 μέρες πήραμε την Daniela σπίτι !
Είχε περάσει ένας ολόκληρος μήνας ! Είχαν μείνει στο πλησιέστερο ξενοδοχείο οι γονείς του Kevin ,  όπως και ο κύριος Stephan ..!
- Καλημέρα υπναρου ! είπα στην Daniela χαϊδεύοντας της τα μαλλιά ..! η Zoey κρατούσε τον Ian έτσι ώστε να τον δώσει στην Daniela για να τον θηλάσει !
Ξαφνικά κάποιος χτύπησε το κουδούνι .
- Η Rania θα είναι !! είπα και έτρεξα κάτω .
Ο Kevin ζούσε μέσα στο σπίτι και κοιμόταν με την Daniela , το ίδιο ισχύει και για τον Noel με εμένα ...! Και όχι ... Δεν είχε προκύψει ακόμη η πρώτη μου φορά , ο Noel ήταν πρόθυμος να περιμένει μέχρι να νιώσω έτοιμη ...! Πλησίαζαν τα 19 μου και είχε σκεφτεί να διοργανώσει ένα κατι σαν πάρτυ και ύστερα μια βραδιά για εμάς τους δυο , που πιθανός εκεί θα του δινομουν ....! Δεν ήταν ότι αφού έκλεινα τα 19 θα γινόταν , απλώς κλείναμε ένα χρόνο σχέσης και ένιωθα έτοιμη , τον αγαπάω τόσο πολύ !
Κατέβηκα κάτω και είδη απ τα σκαλιά συνειδητοποίησα πως δεν ήταν η Rania ήταν ο πατέρας μου !

forbidden loveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang