part 46 ❤️

1K 101 18
                                    

- Noel τι ειναι αυτα που λες ;; ειχα μείνει άφωνη , τι εννοούσε θα γίνει μπαμπάς ;.
- Elisabeth , σ'αγαπάω , σε αγαπάω οσο τίποτε όμως δε ξέρω τι να κάνω .
- Μα πώς ;;
- Δεν ξέρω (!) Σου ορκίζομαι πως δεν ξέρω ! Ημασταν τοσο προσεκτικοί... Παντα (!)
- Και τότε πώς ;;
- Σου τ' ορκίζομαι δεν έχω ιδέα !!! κουνούσε το κεφάλι του , τα δάκρυα είχαν κυλίσει στα μάγουλα του , ομως εγώ δεν ήξερα πως να αντιδράσω .
- Πρέπει να σε πάω στο δωμάτιο της Daniela's , Στο δωμάτιό ΣΑΣ ...!
- Όχι , οχι , εκλιπαρώ ! Πάρε με στο δικό σου ! Δεν ήξερα πως να αντιδράσω , Πλέον δεν ήταν μονο ο παράνομος έρωτας μας , πλέον ήταν και το μωρό που έχει στην κοιλιά της η Daniela ..
- Noel είσαι μεθυσμένος και δεν ξέρεις τι κάνεις ! Αλλά και να ξέρεις ειναι λαθος , πλέον είναι πιο λάθος από πριν , είναι πιο λάθος από ποτέ (!)
- Σε ικετεύω Elisabeth σε παρακαλώ πάρε με στο δωμάτιο ! όσο σωστή κι αν ηθελα να σταθώ δεν , απλως δεν μπορουσα ... αναστέναξα .
- Βοηθάμε να σε σηκώσω ... Παμε στο δωμάτιο μου !

***

Τον πήγα στο δωμάτιο μου και κατέβηκα στην κουζίνα για να του φτιάξω καφέ , δεν ήταν σε κατάσταση ώστε να μιλήσει ουτε να πράξει , πόσο μάλλον για να ζητήσει συγγνώμη ! Δεν είναι ότι είχα ανάγκη τις απολογίες του εγώ ήμουν η λαθος σε όλο αυτό μπροστά στην αδελφή μου , ομως εκείνος με έκανε κομμάτια , με διέλυσε ετσι απλούστατα !!
>> Ξαφνικά μου ρθε μήνυμα στο κινητό :
William 💜
-Μου λείπεις ήδη νεράιδα μου-

- Αχ την κατάλληλη στιγμη βρηκες κι εσυ ..! μουρμούρισα , οσο γλυκο κι αν ηταν και ναι το παραδέχομαι μ αρεσε , δεν ηταν την σωστή στιγμη .
Ετοίμασα τον καφε και τον ανέβασα πανω . Μπαίνοντας στο δωμάτιο μου άκουσα μουρμουρητά απ της Daniela's .
- Σσσσς (!) Πιο σιγα ! την άκουσα να λεει . Με ειχε φαει η περιέργεια ομως μαλλον κανα κουτσομπολιό τους με την Angela θα έλεγαν .
>> Σου εφερα τον καφε σου ! ειπα μπαίνοντας στο δωμάτιο . Ομως συνειδητοποίησα πως ο Noel ειχε αποκοιμηθεί .... Ενιωσα τοσο μεγαλη ανακούφιση !
Οχι , πρεπει να τον παρει η Daniela ...! ξαναμουρμούρισα και βγηκα απ το δωμάτιο . Πλησιάζοντας το δωμάτιο της ειδα την Angela να ανέβαινε τα σκαλιά .
- Elisabeth ...; αναφωνεί παραξενεμενη . Δεν ηταν και πολυ σύνηθες να μπαινω στο δωμάτιο της Daniela's ...
- Angela ;;; απάντησα με την σειρά μου με ενα ύφος ενοχής .
- Τι επαθες καλε ;; Γιατι πας στην Daniela ...;;;
- Τιποτα απλως ηθελα κατι να την ρωτησω ...!
- Ααα ενταξει παω στο δωμάτιο ειμαι πτώμα ..!
- Οπα , γιατι που ησουν ;;;
- Ειχα παει για τρέξιμο , το χω παρει απόφαση να αδυνατίσω ..! μα , επρεπε να ειναι μεσα , με ποιον αλλον θα κουτσομπολευε και θα ελεγε μυστικά η Daniela ;;
- Ααα , οκέι ;!
- Ολα καλα ;; με ξαναρωτάει .
- Ναι αγαπη μου , ολα καλα !!
- Ενταξει τοτε παω ! Ειπε χαμογελώντας και κατευθύνθηκε στο δικο της δωμάτιο .
Ξαφνικα απ το δωμάτιο της Daniela's δεν Ακουγόταν τιποτα .
- Daniela ;; αναφώνησα και μην περιμένοντας απαντηση μπηκα στο δωμάτιο .
- Στο μπανιο ειμαι ...! την άκουσα να λεει και κατευθύνθηκα προς τα εκει ..
Ο τρόπος που μιλησε ηταν ευγενικός , γλυκός , δεν ξερω ... Κατι δεν πηγαινε καλα εδω περα (!)

forbidden loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin