Εκείνο το απόγευμα όταν η συζήτηση μας τελείωσε ο πατέρας μου έφυγε χωρις να λαβει καμία απάντηση από εμένα .
Κάποιοι θα με ελεγαν άκαρδη , άλλοι τέρας , άλλοι ότι άλλαξε ..... Ομως εγω δεν μπόρεσα να τον συγχωρεσω ... Ποτε δεν θα μπορέσω .... Είναι πολύ αργά για συγχώρεση .. !
Οι πληγές που άνοιξαν στην καρδια μου και στα χέρια μου θα μείνουν μόνιμες για πάντα ! Η αίσθηση του να κυλάει το αίμα απ τα χέρια μου , ποσο ντροπιαστικό , όμως το εκανα .. Θα υπάρχει πάντα στην μνήμη μου . Τα δάκρυα ;; Τα ουρλιαχτά ;; Τα κλάμματα ;; Πόσες φορές ευχήθηκα να μπει ενα τέλος στην ζωή μου ... Εξαιτίας του ...!
Δεν ξέρω αν μ αγαπάει , δεν ξέρω πως αγαπάει ... Ξέρω πως αγαπάω εγω ..και όταν αγαπάω δεν αφήνω τον πόνο να κατρακυλάει στην καρδιά αυτού του ανθρώπου ...! Και ναι ... Τον αγαπάω , αλλα τον μισώ ταυτόχρονα ...!! Γιατί όσο πόνο , όσο μίσος , όση δυστυχία , αδυναμία , απογοήτευση ..ψυχολογικά μου προκάλεσε εκείνος δεν κατάφερε και ούτε πρόκειται να καταφέρει να μου προκαλέσει κανείς άλλος (!) Ημουν πάντα ενα κορίτσι διχασμένο για το τι πάει να πει πατέρας ... Τι πάει να πει να σου δίνει αγάπη , ή μάλλον αληθινή αγάπη ο "μπαμπακας" σου ... ! Χωρις να μάθω ποτε τι είναι να τον κοιτάς και να λες "αυτός είναι ο βασιλιάς μου" .... ΠΟΤΕ ... Και ποτε δεν θα μάθω ..(!)***
2 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ .- Μαμα σταματα να κανείς λες και είμαι μωρό !! Όλα θα πάμε καλά !! είπα αγκαλιάζοντας την . Ο Noel κι εγω θα πηγαίναμε στην Αγγλία για 6 μήνες . Η σχολή μου , μου έδωσε την δυνατότητα να φτιάξω δικό μου δύσκο και εκεί με περίμενε ένας αρίστος συνθέτης για να αρχίσουμε δουλειά .
- Προφανώς και φοβάμαι !! Η Αγγλία δεν εχει καμία σχέση με τις ΗΠΑ !! είπε έτοιμη να κλάψει .
- Μανούλα μου ηρέμησε !! είπε χαμογελώντας ενώ πήρα το προσωπάκι της στα χέρια μου .
- Μrs Isabella όλα θα πάνε καλά ! Θα την προσέχω εγω ! είπε ο Noel και η μητέρα μου γύρισε να τον κοιτάξει .
Τα κορίτσια με φώναξαν να τις πάρω μια τελευταία αγκαλιά πριν φύγω ενώ ο Kevin ειχε ήδη αρχίσει να κορνάρει ..! Έσφιξα ακόμη μια φορά την μανούλα μου και μπήκα στο αμάξι , δεν την ειχα αποχωριστεί ποτε για τόσο καιρό .
Ο πατέρας μου στέκονταν στην πόρτα του σπιτιού . Ευτυχώς θα φεύγαμε και απαλλάχτηκα απο την διαδικασία του να τον βλεπω κάθε μέρα .
- Άντε αγάπη μου ! είπα στον Noel ενώ κατι ψυθιριζαν με την μητερα μου !
- Την αγαπάω , να το ξέρετε αυτό !! άκουσα τον Noel να λέει χαμηλόφωνα στην μητερα μου και ύστερα μπήκε στο αμάξι .
>> Τι λέγατε με την μαμά μου ;;; Τον ρώτησα . Καθόμασταν πίσω όποτε ο Kevin δεν θα μας άκουγε .
- Απλώς της υποσχέθηκα κατι ...!
- Τι ήταν αυτό ;;;
- Δεν θα σου πω (!)
- Έλα πες μου !!!!!!!
Ο Noel με βούτηξε και με φίλησε .
- Σ αγαπάω μικρή μου ..!
BINABASA MO ANG
forbidden love
Teen FictionΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...