Part 51 ❤️

936 91 2
                                    

• Noel (!)
Μιλουσαμε με την Daniela σχετικά με οσα συνέβησαν με εκεινη και τον Kevin ...
Ηταν πουστια και θα επρεπε να του σπασω τα μούτρα , ομως , η κοπελα που ηθελα ... Η κοπελα μου , ηταν η Elisabeth ... Άσχετα με οσα ειχαν συμβεί τους τελευταίους 2 μηνες ... Εκεινη ειναι που αγαπαω .. Εκεινη ειναι που θελω , μονο ! Κι ας μην το ξερει (!)
Οσο για την συζήτηση μου με την Daniela ... Θεέ μου , αυτη η εγκυμοσύνη την εκανε πιο ώριμη ..! Αν και η Daniela ποτε δεν ηταν αυτη η καριολα που για καποιο λογο ηθελε παντα να δείχνει .. Μου ειπε ποσο αγαπάει τον Kevin και είπαμε πως θα ψάχναμε μια λύση ..!
Ξαφνικα με πήρε τηλέφωνο η Rania .
- Ελα μικρη τι εγινε ;;
- NOEL ... Δεν ξερω μπορει να ειναι υπερβολικό και θα με πνίξει η Elisabeth γι αυτο αλλα εχω ενα αισχρό προαίσθημα και αυτος ο William δεν μου κάθεται καλα στο ματι ...!
- Οπα Οπα ! Ηρέμησε καταρχάς , παρε μια ανάσα ....! Τι εγινε ;;;
- Η Elisabeth μετα απο λιγο αφότου έφυγες της εστειλε μήνυμα με παρακάλια να βγουνε .. Εχουν φτασει και κάθονται σε ενα κλαμπ-μπαρ που δούλευε χορευτής ! Μπορεις να πας να δεις τι γινεται ...!;;; Απ την ωρα που μου ειπε οτι μπηκε στο αμαξι του δεν εχω ηρεμήσει , εχει περάσει εδω και μια ωρα απο οταν.......(την διέκοψα)
Θεέ μου ηταν τοσο αγχωμένη . Αυτες οι δυο ειχαν μια περίεργη σύνδεση και καταλάβαιναν αν κατι συμβαίνει στην μια ή στην αλλη ακομη κι αν ηταν μακρια ..
- Ενταξει , ξεκειναω ..!
Γρήγορα σηκώθηκα και ειπα στην Daniela να παει και να πει στον Kevin πως ξερω την αληθεια και πως θα βρούμε λύση . Έτρεξα στο αμαξι και εβαλα μπρος οσο πιο γρηγορα μπρουσα ..!!

• Elisabeth (!)

Ειχα αρχίσει να τρέμω ολόκληρη ..!! Τσίριζα , έκλαιγα , φώναζα για βοήθεια ομως εκεινος εξακολουθούσε να με φιλάει ...
Μου ειχε σηκώσει το φορεμα αλλα ευτυχώς το καλσόν τον εμπόδιζε απο την επαφή . Με ειχε ξεκουμπωσει απο πισω και πλεον ηταν σαν να μην φοράω μπλουζα μονο σουτιέν ..! Ηθελα να πεθάνω ..! Ηθελα να ξυπνησω και να συνειδητοποιήσω πως ηταν απλως ενας απαίσιος εφιάλτης ...! Ηθελα , ηθελα να τελειώσει εκει ολο αυτο ...! Δεν ειχα αλλη δυναμη να παλεύω ..! Ενα δεύτερο πριν κλείσουν τελειωτικά τα ματια μου άκουσα μια αντρική φωνη απ την πορτα να ουρλιάζει "Elisabeth" και να τρέχει προς τον William .

• Daniela (!)

Έτρεξα στο σπίτι του Kevin . Τον αγκάλιασα , τον φίλησα κι εκεινος ξαφνιασμένος με ρώτησε ξαφνιασμένος τι εγινε .
- Μωρο μου , ολα καλα , ολα θα πανε καλα !! ειπα και χαμογέλασα .
- Τι εγινε ;;; Τι εννοεις ..;;
- Το μωρο , ο Noel , μιλήσαμε ... Ξερει την αληθεια ..! εκει σοβαρέψαμε .
- Τι εννοεις την αληθεια ;;
- Εννοω οτι , απλως , εγω θελω να ειμαι μαζι σου ... Κι εκεινος με την Elisabeth ... Απλως πρεπει να βρούμε κατι για τον πατερα μου .
- Μωρο μου ειναι υπεροχο οτι οντως ολα θα πανε καλα αλλα .... Δεν τον εμπιστευομαι , την εχει πληγώσει τοσο πολυ !! Με τα παντα ..!!
- Εγω ειμαι η αιτία .. Και το ξερεις ...!
- Κι αν αυριο υπαρξει αλλη .;;;
- Kevin .......! Ξερω ειναι σαν μικρη σου αδελφη , εμενα ειναι ..ομως , σταματα να εισαι τοσο υπερπροστατευτικος ...!!
- Μαλλον εχεις δίκιο ...! ειπε αναστενάζοντας . Που ειναι τωρα ;;
- Εχει βγει με τον William αλλα η Rania εχει κακο προαίσθημα και εστειλε τον Noel σε ενα κλαμπ να τους βρει .
- DANIELA !!! ΠΑΣ ΚΑΛΑ ...;;; ΘΑ ΤΗΝ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕ ..!! ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΕΣΕΝΑ !!! ΤΙ ΜΠΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΟΚΑΙΝΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ;;;;
ΧΡΙΣΤΕ μου , ειχα μολις συνειδητοποιήσει σε τι κίνδυνο βρισκόταν η αδλεφη μου (!) αυτος ο τύπος ηταν ικανός να την βιάσει ..!

forbidden loveOnde histórias criam vida. Descubra agora