- Μη μου το κανεις αυτο ! χαμηλώνω το βλέμμα μου και κανω ενα βήμα πισω . Ειναι τοσο λαθος ! Και πλέον απείχαμε τουλαχιστον 2 βήματα . Ακούσαμε τα γελια του πατερα μου με της Daniela's να πλησιάζουν . Το βλέμμα του ομως παρέμεινε πανω μου .
- Καλε μου !! φωνάζει η Daniela .
- Παιδια , θα μας συγχωρήσετε αλλα εγω με την μητέρα σας θα παμε για μια έκτακτη δουλειά και θα επιστρέψουμε αργα κατα τις 5 ! Εγω έγνεψα καταφατικά κοιτώντας κατω ενω έπαιζα με το βραχιόλι μου .
- Αντίο σας ! ειπε ο Noel απλώνοντας του το χέρι να τον χαιρετήσει .
Μολις γυρισε ο μπαμπας την πλατη και μπηκε μεσα η Daniela βούτηξε τον Noel και άρχισε να τον φιλάει . Αουτς ! Αυτο πόνεσε αρκετα ... Τους κοίταξα για μερικά δευτερα και πριν βαλω τα κλαματα προχώρησα προς την πορτα για να μπω μεσα . Ξαναγύρισα να κοιταξω . Εκεινος ειχε ανοιχτά ματια και κοιτούσε εμενα ενω εκεινη απολάμβανε το φιλι αφοσιωμένη στον "καλο της" που μονο καλός δεν ειναι . Κατέβασα το βλέμμα μου και γύρισα απότομα μη θέλοντας να ξαναδεί τα δάκρυα μου . Ενιωθα ντροπή που τα ειχε δει πριν λιγο ...!***
Καθόμασταν με την Cleo και την Angela και τρώγαμε ξηρούς καρπούς .
- Ο μπαμπας θα μου παρει διάδρομο ! λεει ολη ενθουσιασμό η Cleo .
- Τι εννοεις ;; λεει ολη απόρροια η Angela .
- Γυμναστικής !! λεει η Cleo σαν να ειναι κατι εντελώς αυτονόητο .
- Ααα και πως λέγεται η οδός ; λεει η Angela .
- Τι εννοεις ;; την ρωτησα .
- Εεε ο διάδρομος - δρόμος ή οτι κι αν εννοεις δεν εχει οδό ;
- Angela πας καλα !;; λεω ενω αρχίζω να γελάω τοσο δυνατά που νιωθω την κοιλιά μου να ποναει ενω η Cleo εχει πέσει ήδη στα πατώματα απ τα γελια . Η Angela δεν φημίζεται για την εξυπνάδα της . Ξαφνικά μπαινει η Anna στην κουζίνα με ενα μαγιό μπικίνι .
- Παμε να κανουμε μπανιο ! Ολόκληρη πισίνα και δεν την εκμεταλλευόμαστε ;!! ειπε και τρέξαμε ολες να φορέσουμε μαγιό .
Βάλαμε τα μαγιό μας και τρέξαμε στην πισίνα που "αχ τι κρίμα" καναμε χαλάστρα στο ζευγαράκι . Δεν ειχα ποτε το τελειο σωμα , το χαρακτηριστικό μου ομως ειναι η λεπτή μεση και οι εκφραστικές καμπύλες μου . Το μαλλί μου ανέμελο και το βλέμμα του Noel πανω μου .
- Παιδια θελετε να κανουμε μπανιο ; ειπα και η Daniela ηταν έτοιμη να βγαλει φωτιές αφου τα ματια του Noel με κάρφωναν .
- Που την βρίσκεις την όρεξη ; ειπε με τοσο μπιτσι υφάκι η Daniela ομως η τσιρίδα της Angela's και η βουτιά στης (βόμβα) παρεα με της Anna's την έβρεξαν ολόκληρη ... Δεν μπορουσα παρα να αρχίσω να γελάω οπως κι ο Noel .
- Που ειναι η Cleo ; δεν προλαβα να τελειωσω και ακουω ενα : ..
- ΕΔΩ !! και με βουτάει να με πετάξει μεσα . Άρχισα να τσιρίζω και μια παρεα μόνες μας πέσαμε μεσα στην πισίνα .
Η Daniela ολη θυμό ανέβηκε πανω να στεγνώσει τα μαλλιά της και να διορθώσει το μακιγιάζ που ειχε γινει χαλια απ το νερο .
Εγω βγηκα απ το νερο και προχώρησα να παρω την πετσέτα , γύρισα απότομα και τον κοίταξα στα ματια που ηταν κατεβασμένα και σκαναραν τον πισινό μου .
- Την βρίσκεις ; του λεω ειρωνικά και αρχίζω να γελάω .
- Εεε με τετοια θέα λογικο το βρισκω ! Μου λεει και χαμογελάει πονηρά .
- Ρε αα στον κόρακα ! του ειπα για πλακα και με πλησίασε .
- Σκασε μικρη !
- Κανε με !! του ειπα σηκώνοντας το φρύδι . Με την συμπεριφορά της Daniela's οι τύψεις ολο και λιγόστεναν .
- Αχ εχε χαρη που ειναι εδω οι υπόλοιπες αλλιως ....
τον κόβω .
- Αλλιως ΤΙ ;; του λεω και εχουμε παλι πλησιάσει σε επικίνδυνες αποστάσεις .
- Μην χαιρεσαι , δεν θα παραμένει για πολυ ακομα γεμάτη η πισίνα ! κι δεν ειχε άδικο αφου τα κοριτσια έμειναν στην πισίνα για το πολυ ακόμη δεκαπέντε λεπτα . Το πισω μέρος του σπιτιού άδειασε ομως εγω δεν ειχα χορτάσει τις βουτιές . Ειχε φύγει καπου κι εκεινος μεχρι που ....
- Τι λεγαμε πριν ;; Ψυθίρισε , με τραβάει απ την μεση στα ρηχά της πισίνα και με φέρνει κοντα του ενώ στεκόταν πισω μου .
- Με προκαλεις ! του ειπα και γύρισα ετσι ώστε να ενωθούν τα βλέμματα μας .
- Δεν πέρασαν ουτε 5 δευτερα που με βούτηξε και άρχισε να με φιλάει .
Ηταν έμπειρος και αυτο φαινόταν απ το ποσο ωραια μπορούσε να διαπεράσει την γλώσσα του μεσα στο στωμα μου με μια άγρια αλλα ταυτοχρονα τρυφερή κίνηση ! Τα χερια του στην μεση μου ομως κατέβαιναν ολο και πιο κατω φέρνοντας να σημεία μας ολο και πιο κοντα . Τα χερια του γλιστρούσαν και οταν έφτασαν στον πισινό μου με βούτηξε και με σήκωσε κάνοντας με παλι να δέσω μα ποδια μου πισω απ την πλατη του . Προχώρησε μπροστα και πλεον βρισκόμασταν σχεδόν ολόκληρη κατω απο την επιφάνεια του νερού . Το χέρι του κατέβαινε και σιγα σιγα το εβαλε μεσα απο το κατω μέρος του μαγιό μου . Αν και τον άγγιγμα κατω απο το νερο δεν ειναι τοσο αισθητό , ένιωσα χαριστικά το πρωτο δάχτυλο να μπαινει ορμητικά μεσα μου . Το ενιωθα να μπαινει και να βγαίνει και η απόλαυση ηταν απλως ανεξήγητη . Το ποσο ερεθισμένη ημουν μπορούσε να το καταλάβει αφου οι κινήσεις των χεριων μου που είχαν μπλακει μεσα απ να μαλλιά του γινόντουσαν ολο και πιο άγριες . Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και εγω να αναστενάζω απο ευχαρίστηση .
Το φιλι σταμάτησε απότομα οταν ακούσαμε την φωνη της Daniela's !
- Καλε μου που εισαι ;;; φώναξε και ανατινάχτηκα ολόκληρη προσπαθώντας να πιάσω το κατω μαγιό μου που επέπλεε στην αλλη ακρη της πισίνας . Ο Noel βγηκε γρηγορα εξω απ την πισίνα βρίσκοντας την και ίσα που άκουγα τις ερωτησεις της του γιατι ηταν βρεγμένος .
Βγαίνοντας απ την πισίνα έτρεξα στο δωμάτιο να κανω μπανιο . Αφου τελειωσα εβαλα το πιστολάκι για να στεγνωσω γρηγορότερα . Μολις το έκλεισα και το βουητό σταμάτησε , καποια αλλα επιφωνήματα μου τράβηξαν το ενδιαφέρον . Βγηκα απ το δωμάτιο και ολες οι πόρτες ηταν ανοιχτές εκτος της Daniela's . Μπορουσα να ακούσω τα γελια των κοριτσιών απ τον κατω όροφο , οπως επίσης δεν ημουν τοσο χαζη για να καταλάβω πως η φωνη που ακουγόταν ηταν της Daniela's . Άκουγα αναστεναγμούς και βογκητά και τοτε συνειδητοποίησα που οφείλονταν !!
- Θεέ μου ! ψιθύρισα στον εαυτο μου πριν ξεσπασω σε κλάμα . Δεν μπορουσα να το πιστέψω . Πριν σαράντα λεπτα μοιράστηκε μια ερωτική στιγμη μαζι μου και τωρα το εκανε με την αδελφη μου ;; Μες τις σκέψεις μου παω να κατέβω τα σκαλιά και μια ησυχία επικράτησε στον δωμάτιο της Daniela's . Κατι μουρμούρισαν και εγω κοιτάζοντας την πορτα ειδα τον Noel να βγαίνει .
- Elisabeth ! Κανει να με πιάσει και εγω τον σπρώχνω .
- Μην με ξαναακουμπήσεις ! Εισαι το αγορι της αδελφής μου και εκτος αυτού ο μεγαλύτερος μαλακας που ξερω !
Γυρνάω και ενω κανω να φύγω ...
- Την αδελφη σου μολις την γαμησα !νιωθω την φωνη του να σπάει . Εσενα σε ακουμπάω , σε φιλάω και νιωθω οτι βρίσκομαι στον παράδεισο ! Με γυρναει και με κοιτα στα ματια ενω βρισκόμαστε στην σκάλα .
- Δεν αναιρεί το γεγονός οτι εισαι μαλακας ! Ή οτι ανήκεις σε εκεινη !
- Μα Elisabeth ! τον σπρώχνω .
- Μην με ξαναακουμπήσεις Noel ! Τελος ! και κατεβαίνω γρηγορα τις σκάλες .
Ένιωσα σαν απλως να πέθανε κατι μεσα μου ... Τον θελω ... Αλλα δεν μπορεσει να γινει ποτε δικο μου !
VOCÊ ESTÁ LENDO
forbidden love
Ficção AdolescenteΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...