Ηταν η μερα της οντισιόν ... Έτρεμα ολοκλυρη απ το άγχος και οι καταστάσεις δεν με βοηθούσαν .. Καθε φορα οταν προσπαθούσα να συγκεντρωθώ περνούσε απ το μυαλό μου ο Noel .... O Noel και η Daniela ... Μα , ποτε αλλαξα ολα ετσι ;; Ποτε ο Noel άλλαξε ετσι ;;!!
Η προετοιμασία του γάμου τους προχωρούσε γρήγορα .... Κι αυτο το βαρος .... Αυτο το συναισθημα σαν κατι να με πνιγεί ολη την ωρα ! Καθε μερα ! Καθε λεπτο ή δευτερόλεπτο .... Αυτη η έλλειψη οξυγόνου ... Αυτη η συνεχές ταχυπαλμία ... Αυτος ο μόνιμος κόμπος κόμπος στο λεμο μου ...!
>> Στεκόμουν και περίμενα στην σειρα , ημουν η επομενη ..!
- Elisabeth Marynson (!) επιφώνησε ενας τύπος .
- Παναγία μου Παναγιά μου Παναγιά μου (!) Χριστέ και Παναγίτσα μου .... Αχ Θεέ μου ...!!! Μουρμουρουσα μεχρι αν ανέβω στην σκηνη ...
- Γεια σου ! ειπε μια απο τους 3 κριτές .
- Γεια σας ! η φωνη μου έτρεμε .
- Πες μας πως σε λενε , ποσο χρόνων εισαι ...!
- Εμμ , ειμαι η Elisabeth Marynson και ειμαι 18 χρόνων !!
- Πολυ ωραια ... Και τι ηρθες να κανεις σημερα εδω ;;; συνέχισε η κοπελα.
- Ηρθα να σας τραγουδησω !
- Καλε ναι , αλλα , τι σκοπό εχεις , γιατι ηρθες ;;!!
- Εμμ , βασικα η μουσικη ειναι η ζωη μου ! Ασχολούμαι απο παρα πολυ μικρη ηλικία και .. Ακομη και τοτε οταν δεν ημουν στα καλυτερα μου , πήγαινα σε μια γωνίτσα και επινοούσα μονη μου τραγουδια και αυτη ηταν η συντροφιά μου ...
- Για να σε ακούσουμε λοιπον τι θα μας τραγουδήσεις .;;;
- Το 'oh mother' της 'Christina Aguilera'
- Πολυ ωραια επιλογή , εχει καποια συναισθηματική αξία ;;
- Εε ναι το αφιερώνω στην μητέρα μου ..!
- Ωραια ξεκεινα ....!>> Τα δάκρυα ειχαν πλημμυρίσει στα μάγουλα μου ... Αλλα τα θετικά σχόλια των Κρίτων με επανέφεραν γρηγορα σε ενα τεράστιο χαμογελο !!
Ύστερα απο λιγη ωρα ηρθε ο Kevin να με παρει .
- Πως πηγε ;; με ρωτησε όλος αγωνία .
- Πολυ καλα (!) Θεέ μου , αν τους έβλεπες , έτρεμα ... Αλλα μου εκαναν τοσο ευχάριστα υπεροχα σχόλια !! Και αυτος ο πως τον λέγαν ;; Ο ... Ο Salvator , τι υπεροχο τυπακι ;! Μου ελεγε οτι εχω πολυ μεγάλο μελλον μπροστα μου και ... Αχ αωω (!)
- Χαχα ποιος ειναι ο Salvator ;;
- Ελα μωρε , αυτος μας πηρε και για να ανακινήσει οτι με δέχτηκαν για οντισιόν !
- Αα ναι ...!
- Ναι ...!
μετα απο αυτο μια ησυχία επικράτησε .
- Elisabeth ...!
- Ελα μου ......
- Πως εισαι ....;;; ηταν λες και φοβόταν την απαντηση .
- Μια χαρά ... ! ειπα και εκανα να βγω απ το αμαξι .
- Elisabeth ...;; ειπε κατεβάζοντας το παράθυρο .
- Ελα μου ....;
- Ξερω πως δεν εισαι ......!
εγω ομως δεν απάντησα , γύρισα πλατη και προχώρησα στο σπίτι .
Ηθελα τοσο πολυ απλως να κλειδωθω στο δωμάτιο μου .. Να μην βλεπω κανεναν τους ! Ο Noel ηταν λες και ειχε κατασκηνώσει σπίτι μας ! Αν ειναι δυνατόν , δηλαδή καθολου σεβασμός ;!
Ημουν που ημουν χαλια , τον έβλεπα και αυτον ολη μερα ! Αρχιζε να νυχτώνει και λογο του οτι ηταν σαββατο τα κοριτσια θα με έπρηζαν για να κάτσουμε κατω ... Αλλα , ενα τσαγακι δεν θα με χάλαγε με τις αδελφές μου ... Μονο η Rania έλειπε , ειχε παει σπίτι επειδη ηθελε να καθαρίσει πριν την άφιξη της μητέρας της .
Κατέβηκα κατω , εε οχι , οχι ! Αυτο δεν το δέχομαι (!)
- Σημερα δεν υποτιθεται πως καθόμαστε οικογενειακός εξω ;;; ειπα πλησιάζοντας το "ρομαντικό" τραπεζάκι της Daniela's και του Noel ..
- Εγω δεν εχω όρεξη , ευχαριστω ! ειπε η Daniela σηκώνοντας απ το τραπεζάκι ολη νευρα .
- Τι στο .... ! πηγα να πω και ο Noel παραλίγο να πέσει απ την καρέκλα ομως προλαβα να τον κρατήσω ..
- Μμμμμμμμμμ ! εβγαλε εναν περίεργο ήχο ..
- Χριστε μου , ποσο ήπιες ;;; ειπα στην προσπάθεια να τον σηκώσω .
- Elisabeth ...!? ειπε και η φωνη του σαν να ταν έτοιμος να κλάψει .
- Ναι εγω ειμαι , γεια σουυυυ .!! προσπαθούσα να βαλω το χερι του στον ώμο μου αλλα μολις σηκωθήκαμε σε δευτερα πέσαμε και οι δυο στα πατώματα .
Ο Noel εβαλε τα χερια του στο χαμηλωμένο κεφάλι του και άρχισε τα κλαιει .
- Elisabeth !! ειπε σχεδόν φωνάζοντας .
- Noel τι συμβαίνει μαζι σου ..;;; εβαλα τα χερια μου στο σαγόνι του και σηκώνοντας το προσωπο του ενώθηκαν τα βλέμματα μας .
- Elisabeth ...! ειπε παλι κλαίγοντας .
- Πες μου ...(!) ειπα ψυθιριστα βουρκωμένη .
- Σ αγαπαω (!) .....
- Noel σταματα ... ! με δάκρυα εκανα να σηκωθώ ομως εκεινος με έφερε ξανα στο ύψος του .
- Elisabeth , σ αγαπαω ..! με κοίταξε στα ματια .
Αλλα δεν μπορω , δεν μπορω να κανω αλλιως ...
- Να κανεις αλλιως για πιο πραγμα Noel ...;
- Elisabeth .... Θα γινω μπαμπας (!)
YOU ARE READING
forbidden love
Teen FictionΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...