Το επομενο πρωι μου ζητησε η Rania να παω απ το σπίτι της για να γνωρίσω την μητέρα της .
Μολις έφτασα χτύπησα κουδούνι και χωρις καμια αμφιβολία ... Μου άνοιξε ο Noel .
- Δεν ηξερα πως θα εισαι κι εσυ εδω ...!! εκεινος έμεινε αμίλητος , άραγε θυμόταν τα χθεσινά ...! μου εκανε μεγαλη εντύπωση για το πως κατάφερε να ερθει πρωτυστερα απο εμενα μετα απο τέτοιο μεθύσι ...
- Elisabeth !! φώναξε σαν 4χρονο η Rania και έτρεξε να με βουτήξει στην αγκαλια της , ναι οκ ηταν μονο δυο μερες που ειχα να την δω ομως μου ειχε λείψει !!
- Τι κανεις αγαπη μου ;;
- Καλα ειμαι εσυ ;; εκει δεν της απάντησα , απλως της χαμογέλασα .
Ο Noel πηγε προς τη την κουζινα αφου ένιωθε άβολα , ομως ύστερα απο λιγο χτύπησε το τηλέφωνο .
- Παρακλω ;;! απανταει η Rania .
- Ελα Rania , η Daniela ειμαι .. Μπορεις σε παρακαλω να μου δώσεις τον Noel ..;;;
- Ναι.... Μισο λεπτο ..! ειπε σαστισμένη η Rania ..
Noel , η Daniela , νομιζω .!
ο Noel ηρθε να Παρει το τηλέφωνο και ξαναμπήκε συην κουζινα .
- Τι επαθες καλε ;;;
- Δεν μου εχει ξαναμιλήσει πιο ευγενικά η Daniela , μα το θεο , ΠΟΤΕ !!
- Αρα δεν ειμαι η μονη που εχω παρατηρήσει οτι ειναι γλυκουλα ...!!
- Οχι δεν εισαι ...!!
- Κοιτα μπορει να φταιει η εγκυμοσύνη της..!
- Η ΠΟΙΑ ;; ούρλιαξε ολη φρίκη η Rania .
- Ναι , ναι , θα γινεις θεία , ο Noel μπαμπας και εγω η μαμά rosa ..!
- Μισο αυτη δεν ηταν μοναχή ..;;
- Ναι .. ειπα και χαμογέλασα σαν βλαμενο .
- Ααα τοσο καλα ...!!! ειπε και μετα απο μια παύση και βούτηξε στην αγκαλια της .... Πως εισαι ψυχούλα μου .;;
- Καλα ειμαι ..!!
- Αχ ... Και μονο απο αυτην την φραση καταλαβαίνω το ποσο χαλια εισαι ...!• Daniela !
[ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ]Το πρωι που ξυπνησα δεν ηταν σπίτι ουτε ο Noel ουτε η Elisabeth .. Ηξερα πως πήγαν στης Raina's .. Ομως δεν ζήλευα .. Καταρχάς ηξερα πως η Elisabeth δεν θα κανει κίνηση . Αν εκανε καποιος , αυτος θα ηταν ο Noel ... Επρεπε να συνηθίσω την ιδεα οτι την αγαπάει ... Οτι θα θελει να ειμαι με εκεινη ....!
Ομως ... Οσο περνούσε ο καιρός , εγω κι ο Kevin ερχόμασταν ολο και πιο κοντα ...!
Επρεπε να παρω τηλέφωνο τον Noel ... Επρεπε να του πω την αληθεια , τον βασάνιζα και με βασάνιζα άδικα ... Οποίου κι αν ηταν το παιδι , θα επρεπε ο καθένας μας να ειναι εκει που θελει κι οχι εκει που πρεπει ..!!
" Σε κανα δίωρο μπορεις να ερθεις στο δάσος ;; "
εκει κανονίσαμε , δεν ηθελα να ειμαστε μπροστα σε κοσμο ... Το δάσος ηταν 10 λεπτα απ το σπίτι μου , ειχα αρχίσει και κουραζόμουν εύκολα ..!_______________________________
--> Elisabeth (!)Η μητέρα της Ranies δεν άργησε να ερθει , Γνωριστήκαμε μεσο της Ranias ομως υπήρξε μια τεράστια αμήχανη στιγμη οταν ρωτησε πως και ειμαστε τοσο απόμακροι ενω θα επρεπε να ειμαστε σαν αδελφια λογο της Daniela's με τον Noel ...!
Ύστερα απο αυτο υπήρξαν κι αλλες παρόμοιες στιγμες και Noel αποχώρησε γρηγορα . Λογικα θα πηγαινε στην Daniela ...
Την στιγμη που εκλεισε την πορτα , με πήρε τηλέφωνο ο William .. ειχε κανει πολλες προσπάθειες παντως , μου ειχε στείλει και λουλούδια , ειχε κανει διαφορα τέτοιο ..
- Elisabeth , παραδίνομαι , σε ικετεύω απλως βγες μαζι μου σημερα ... Ενταξει το παραδεχομαι δεν υποκύπτεις εύκολα , αλλα σε παρακλω βγες σημερα το βραδυ μαζι μου !!!
Ηξερα πως ηταν θεμα καπριτσγιου ομως δεν αρνήθηκα ... Είτε το ηθελα είτε οχι επρεπε να ξεπεράσω τον Noel , επρεπε !!____________________________
• Daniela !
[ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ]Οταν έφτασα , ο Noel ηταν ήδη εκει , καθόταν στο σύνηθες παγκάκι , εκει είχαμε περάσει πολλες στιγμες , ηταν πιο φιλικές απο ερωτικες .. Ακομη κι τοτε το ηξερα ... Ηξερα πως ο Noel ηταν μαζι μου απο υποχρέωση , μ αγαπουσε , ομως φιλικα ...!
- Άργησα ;; τον ρωτάω πλησιάζοντας .
- Οχι εγω ηρθα νωρίτερα ..! ηταν τοσο πεσμένος .
- Δεν θα πολυλογήσω... Ηρθα εδω με σκοπό να σου πω την αληθεια ..! Νομιζω αξίζεις να την ξερεις ...!
YOU ARE READING
forbidden love
Teen FictionΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...