Θεε μου ηταν τοσο όμορφος !! Και ηταν ο αδελφος της ! Ειχα την ευκαιρία να τον γνωρίσω ! Ντρεπόμουν να ανεβάσω το βλέμμα μου ομως ένιωσα τα καταγάλανα ματια του να με καρφώνουν ! Το σώμα μου σαν να κλαψουρίζει απ την δίψα να βρεθεί στην αγκαλια του !
- Λοιπόν Elisabeth απο εδω ο αδελφος μου ο Ν... παει να πει κι εκείνος την διακόπτει .
- HDS (ειτζ , ντι , σι ) με φωνάζουν συνήθως ! Και μου απλώνει το χέρι για να συσταθεί . Και καποια το έβαλε επίθετο στο Facebook ! ειπε ειρωνικά και κοίταξε την Rania .
- Elisabeth , χάρηκα ! και έδωσα το χέρι μου . δεν ήξερα που να κοιτάξω απ την αμηχανία μου . Η Rania έριξε μια ματια σε εκείνον μια ματια σε εμενα και ειπε ενα πονηρά σκεπτικό "μααααλιστα" . Μπαίνοντας στο μαγαζι πολυ εύκολα λογο του οτι απ οτι καταλαβα ειχαν γνωστούς εκει καθήσαμε στο τραπεζάκι που ο HDS ειχε κανει reserve . Δεν με τρελαίνει να τον φωνάζω ετσι , θα προτιμούσα ονομα .
Καθήσαμε σε κατι γωνιακους καναπέδες που δεν είχαν ουτε πολυ φως ουτε πολυ κοσμο , νομιζω ηταν το VIP . Η Rania κάθησε στην πολυθρόνα και εγω στον καναπέ ενω ο HDS ηρθε μετα απο λιγο αφου πηγε για 3 λεπτα στο μπαρ .
- Λοιπον κοριτσια πως σας φαινεται ;; ειπε και τον κοίταξα σαν να περίμενα την άφιξη του επι χρονια .
- Ωραια ειναι ζωο , καλα τα κατάφερες κι αυτην την φορα ! ειπε η Rania και γέλασε .
- Μικρο πολυ αέρα πηρες , πες ενα ευχαριστω νιανιαρο που κάθεσαι σε τέτοιες θέσεις ! Ειπε γελαστά και κάθησε δίπλα μου . Δεν ελπιζω να σε πειράζει να κατσω δίπλα σου εε ; Με ρωτησε .
- Οχι καλε !!! Ειπα και μονο αυτον δεν κοίταξα .
- Παρήγγειλα 2 βότκες νομιζω μας φτάνουν !! Ειπε και απλώθηκε λιγο .
- Κατσε καλα μεθύστακα που μας θες και βότκα ! Ειπε η Rania για πλακα .
- Rania μου να φερω γάλα ; Εσυ δεν πρεπει να πίνεις εισαι μικρη !! της απαντησε εκεινος με ενα τόνο παιχνιδιαρικης ειρωνίας .
Δεν πέρασε πολυ ωρα απο οταν μας έφεραν τις Belvedere .
- Παντως μπραβο , εχεις ωραιο γούστο ! του λεω κοιτώντας την ακριβή βότκα που μας έφεραν .
- Ξερεις εσυ βλεπω απ αυτα ! μου χαμογέλασε κι εγω κοκκινισα .
- Λοιπον να βλεπω τα σφηνάκια γεμάτα !! ειπε η Rania με ενα τονο απαίτησης .
Ο HDS μας εβαλε βότκα και τα πρωτα 4 σφηνάκια έφυγαν γρηγορα . Για να ομολογήσω μονάχα το πρωινό ειχα φαει ολη μερα κι η ωρα ειχε παει 1 . Τα σφηνάκια με έπιαναν εύκολα και στο ένατο άρχισα να ζαλίζομαι αρκετα πολυ .
- Εισαι νταξει ; με ρωτησε εκεινος .
- Ναι καλε , βαλε κι αλλο !!!! του ειπα σαν να ειχα αναγκη να πιω κι αλλο .
- Οπως μου ζητάτε μαντάμ ! μου ειπε κι εγω άρχισα να γελάω πίνοντας το . Το γέλιο μου άρχισε να γινεται ολο και πιο έντονο μετα το δεκατοπεμπτο σφηνάκι ενω στο δεκτοόγδοο ολα ηταν λιγο πιο χλωμά .
- Αχ μου χει φύγει το κραγιόν !!! Ειπα και σηκώνοντας ζαλιστικά και έπεσα πανω στα ποδια του . Τα προσωπα μας είχαν ερθει υπερβολικα κοντα κι εγω μην έχοντας καθαρή συνείδηση του τι λεω και κανω του ειπα : "Αωω εχεις πολυ ωραια χειλάκια ! Για φίλημα ειναι ! " και με το δάχτυλο μου επαιξα με το κατω χείλος του .
- Νομιζω δεν επρεπε να εχεις πιει τοσο πολυ ! μου ειπε και χαμογέλασε . Θα σε παω εγω στο μπανιο μην σε βιάσει κανεις !
- Καλα πρόσεχε μην την βιάσεις εσυ ο ίδιος ! του ειπε η Rania . Τα ματάκια σου αδελφούλη μου δεν με ξεγελάνε ! του ειπε και χασκογελασε .
Χωρις να θυμάμαι πως φτάσαμε στο μπανιο το οποιο ηταν άδειο , σκεφτόμουν μεσα μου να τον βουτηξω και να τον φιλήσω αλλα δεν ημουν αρκετα έμπειρη ! Βλέπετε ηταν ζήτημα να ειχα φιληθει κανονικα 2-3 φορες οποτε δεν ηξερα και ποσο γελοίο θα ηταν .. κι ας ημουν μεθυσμένη καποιες λεπτομέρειες τις σκεφτόμουν ακόμη . Έβγαλα το κραγιόν απ την τσάντα και μολις άνοιξα απότομα το καπάκι σήκωσα το βλέμμα μου και κοίταξα το καθρέφτη , με κοιτούσε .
- Σκεφτομαι τωρα να το βαλω το κραγιόν ή να μην το βαλω ;; Ξερω οτι οταν φιλιέται κανεις το κραγιόν δεν χρησιμεύει ! του ειπα και τον κοίταξα πονηρά .
- Γιατι ποιον εχεις σκοπό να φιλήσεις Elisabeth . με ρωτησε περιμένοντας με αγωνία την απάντηση . Γύρισα με φορα απ την πλευρά του και τον κοίταξα στα ματια .
- Γιατι εσενα δεν θα σ αρεσε να σε φιλήσω ;; Του ειπα και το βλέμμα μου ηταν ολο πρόκληση .
- Γιατι θελεις να με φιλήσεις ; μου ειπε πλησιάζοντας .
- Οχι !! Θελω ΕΣΥ να με φιλήσεις !! του ειπα και πλεον μας χώριζε μονο η αναπνοή .
- Θελεις ;; Μου ειπε και σαν να χάιδεψα το στήθος του κυλωντας τα χερια μου να δέσουν πισω απ τον αφιενα του .
- Φίλα με ! του ειπα με μια απαίτηση κι εκεινος σαν να μου όρμησε !! Τα χείλη μας μπλέχτηκαν και η γλώσσα του ειχε ήδη προλάβει να μπει μεσα στο στωμα μου . Σιγα σιγα ένιωθα να δαγκώνει τα χείλη μου και ειχα αρχίσει να ερεθίζομαι . Με πηρε και με εβαλε πανω στον πάγκο ανάμεσα απ τους δυο νεροχύτες και εκεινος ειχε βρεθεί ανάμεσα στα πόδια μου . Εμενα το μονο που με χώριζε απο εκεινον ηταν το εσώρουχο μου αφου το φορεμα μου ηταν αρκετα κοντο ενω εκεινος φορούσε ενα μαυριδερό τζιν . Με τα χερια μου χωρις να διακοπεί το φιλι άρχιζα να ξεκούμπωνω το λευκο πουκάμισο του και εκεινος με αργή κίνηση κύλισε το χέρι του μεσα απο το φορεμα μου στο μπούτι μου και ύστερα στο δεξί μέρος του οπίσθιού μου . Ξαφνικά με άρπαξε και με οδήγησε στην τουαλετα ενω εγω ειχα δέσει τα ποδια μου στην μεση του . Το φιλι μας διακόπηκε για τα δευτερα που κλείδωνε την πορτα . Το πουκάμισο του ηταν ξεκουμπωτο και αφου με άφησε κατω (δηλαδή να πατάω τα ποδια μου στο έδαφος) κοιτάζοντας τον στα ματια άρχισα να του βγάζω το πουκάμισο και εκεινος μου ξαναορμησε και πλεον τα φιλια του κατέβαιναν προς τον λεμο μου . Με ειχε κολλήσει ολόκληρη στον τοίχο και με τα χερια του άρχισε τα πλησιάζει το ευαίσθητο σημείο . Με το χέρι του να με χαϊδεύει άρχισα πλεον να νιωθω το ποσο υγρή γινόμουν . Με το στωμα του ένιωθα να μου κανει πιπιλια και βγάζοντας το χέρι του απ το σημείο άρχισε να μου βγαζει το φορεμα . Δεν θυμάμαι καθαρά ! Το επομενο που θυμάμαι ειναι εμενα κι εκεινον εντελώς γυμνούς χωρις να εχει απομείνει τιποτα πανω μου με εξαίρεση το μαύρο σουτιέν και τις γόβες που με βοηθούσαν εστω και λιγο στην διαφορα ύψους που ειχαμε ενω εκεινος να φοράει μονάχα ενα γκρι D&G εσώρουχο . Με άρπαξε και παραμένοντας κολλημένη στον τοιχο με σήκωσε και τα ποδια μου ξαναεδεσαν στην μεση του . Το χέρι του να ξανακατεβαινει ενω τα δικα μου ηταν στα μάγουλα του κρατώντας τον κοντα μου γιατι φοβόμουν πως θα φύγει . Ξαφνικα ένιωσα το δάχτυλο του να μπαίνει μεσα μου !! Με το χέρι του να εξερευνεί χαϊδεύοντάς με άρχισα να τρέμω και εκεινος αρχιζε να με φιλάει στο λεμο αφου δεν μου έφταναν οι ανάσες . Οι αναστεναγμοι μου τοσο έντονοι που έκαναν κι τις δικές του κινήσεις ακόμη πιο έντονες . Αφου σιγα σιγα ξαναένιωθα το δάχτυλο του να μπαινει μεσα μου απότομα σταμάτησε !
- Θεέ μου Elisabeth ! και με κοιτάει στα ματια έκπληκτος ! Εισαι παρθένα ;;
ESTÁS LEYENDO
forbidden love
Novela JuvenilΑν πάρουμε μια χρονομηχανή και γυρίσουμε τον χρονο πισω , απ τα πρωτα κι ολας χρονια οι άνθρωποι χωρίζονταν σε τάξεις ( πλουσίων και φτωχών ) . Λεγόταν οπως ακόμη και τωρα πως οι άνθρωποι των κατώτερων τάξεων υποφέρουν απο οικονομικά προβλήματα ή απ...