Το πρωί της Δευτέρας η Έλενα κατόρθωσε μια ακόμα νίκη, άφησε έναν πελάτη ευχαριστημένο. Η δουλειά που είχε κάνει και το σαββατοκύριακο που είχε θυσιάσει έπιασαν τόπο. Κατάφερε να εισπράξει αποζημίωση που αγγίζει τα 150.000€ για δυσφήμιση καθώς και απόσυρση των απόρρητων εγγράφων. Βγαίνοντας λοιπόν απο το δικαστήριο συζητούσε με τον πελάτη της.
Δι: Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος με τις τακτικές σας δεσποινίς Ιωάννου. Ομολογώ οτι αρχικά είχα τις αμφιβολίες μου σχετικά με το να αναλάβετε την υπόθεση μου αλλά τελικά ήσασταν άψογη.
Ελ: Σας ευχαριστώ κ.Διαμαντόπουλε και ελπίζω να μην σας ξανασυμβεί τίποτα παρόμοιο στο μέλλον.
Δι: Και εγώ το ελπίζω. Όπως και να 'χει, πρέπει επιστρέψω στη Βαρκελώνη. Σας ευχαριστώ και πάλι και σας εύχομαι περισσότερες επιτυχίες.
Ανταλλάσουν μια τυπική χειραψία αποχαιρετισμού και ο καθένας παίρνει τον δρόμο του. Μπήκε στο αυτοκίνητο της και ξεκίνησε για το γραφείο, υπάρχουν ακόμα κάποια πράγματα που πρέπει να κάνει. Στο κινητό της είχε τρεις αναπάντητες.Περίεργο.Δεν ήξερε τον αριθμό, αλλά τον κάλεσε.
Μα: Έλα Έλενα πως πήγε η δίκη;
Ελ:Καλύτερα δεν γίνεται. Απο που με παίρνεις;
Μα: Δκός μου είναι ο αριθμός, σου είπα οτι έχασα το κινητό μου.
Ελ: Ναι ναι το ξέχασα.
Μα:Να σου πω...Επειδή και το αυτοκίνητο μου είναι ακόμα στο συνεργείο, πέρνα απο το περιοδικό να με πάρεις.
Ελ: Σήμερα δεν έχω πολλά οπότε σε μια ώρα θα είμαι εκεί.
Μα:Καλά θα περιμένω. Τα λεμε.
Η Μαρίζα δουλεύει σε ένα απο τα πιο γνωστά περιοδικά της Ελλάδας, το EYELID. Αγαπάει την δουλειά της ωστόσο θα ήθελε να παίζει και έναν πιο σημαντικό ρόλο σε αυτήν. Δεν την ενδιαφέρουν τόσο τα κουτσομπολίστικα θέματα που τις αναθέτουν για τις προσωπικές ζωές των διασήμων, θα ήθελε να ασχοληθεί με κάτι πιο σοβαρό όπως οι φυσικές καταστροφές, η πείνα στον τρίτο κόσμο. Πρόσωπα με περισσότερη εξουσία απο αυτήν δεν της το επιτρέπουν έτσι ακόμα προσπαθεί να ανέβει.
Η Έλενα έφτασε στο γραφείο και αφού ενημέρωσε τον δικηγόρο του αντιπάλου για τον λογαριασμό τραπέζης ,στον οποίο πρέπει να γίνει η κατάθεση ,καθώς και για την προθεσμία δεν είχε τίποτα παραπάνω να κάνει εκτός απο το να δώσει αναφορά στο αφεντικό. Σηκώθηκε απο την άνετη δερμάτινη πολυθρόνα , πήρε την τσάντα της και βγήκε απο το γραφείο.
YOU ARE READING
Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σου
RomanceH Έλενα έχει χάσει τον πατέρα της απο πολύ μικρή.Έβλεπε συνεχώς την μητέρα της να παλεύει για να την μεγαλώσει κι όμως ποτέ δεν κατέρρευσε ήταν πάντα εκεί για εκείνη.Ο πατέρας της δολοφονήθηκε απο τον υπόκοσμο ή τουλάχιστον αυτό ξέρει για αυτόν,είχε...