Άφηνε μικρά υγρά φιλιά στη βάση του λαιμού της και τα χέρια του εξερευνουσαν το σώμα της. Οι αναστεναγμοι της τον παρότρυναν να συνεχίσει. Τράβηξε τη μπλούζα της πάνω από το κεφάλι της και επιτέθηκε βίαια στο στόμα της. Τα χέρια της είχαν τυλιχτει γύρω του τραβώντας τον κοντά της επιθυμώντας την επαφή. Λίγο πριν κατεβάσει την φόρμα του το κλάμα τους έβγαλε από την ονειρική κατάσταση. Πάλι πεινουσε η μικρή. Η Έλενα τραβήχτηκε απρόθυμα από την αγκαλιά του και πλησίασε στην κούνια, έσκυψε και πήρε την μικρή στην αγκαλιά της στοργικα. Εκείνος ανασηκωθηκε και έμεινε να τις χαζευει. Όσο η Έλενα θηλαζε την μικρή, δεν πήρε τα μάτια του από πάνω τους. Ασυναίσθητα ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στα χείλη του. Έμοιαζε ικανοποιημενος και ευχαρίστηση τον πλημμύρισε.
Οι δύο γυναίκες της ζωής του.
Δεν θα φανταζόταν ποτέ ότι θα έβλεπε ένα τόσο μαγευτικό θέαμα. Ακόμα και την στιγμή στο νοσοκομείο δεν ήταν σίγουρος για την επιλογή του. Όλα ήταν μέχρι να κρατήσει τη μικρή στα χέρια του, ένα σοκ που δεν θα ξεπερνούσε ποτέ. Εύθραυστη ζητώντας προστασία. Θυμήθηκε την δική του ιστορία,τότε που η γυναίκα που ονομάζεται μητέρα του τον παράτησε. Ήξερε ακριβώς τι θα απέφευγε. Έδωσε μια υπόσχεση εκείνη την μέρα. Θα τις προστάτευε με κάθε κόστος.
Σηκώθηκε αθόρυβα και την αγκάλιασε από πίσω αφήνοντας ένα φιλί στο κεφάλι της.
Στ: Από εσένα πήρε. Πεινάει συνέχεια. Ψιθύρισε στο αυτί της.
Γέλασε και χάϊδεψε το κεφαλάκι του μωρού.
Ελ: Ναι αλλά έχει τα μάτια σου. Κοίτα την...δεν μπορώ να τη χορτασω.
Στ:Έχεις όσο χρόνο θες.
Τη φίλησε μια ακόμη φορά και απομακρυνθηκε. Όσο κι αν ήθελε να μείνει δεν μπορούσε. Εδώ και λίγους μήνες έγινε και επίσημα συνέταιρος του Δημήτρη και είχε την ίδια ευθύνη με αυτόν. Είχε πάρει τον ρόλο του σοβαρά, η τελευταία φορά που έβλαψε κάποιον ήταν εκείνη την νύχτα, σε αντίποινα για τον θάνατο του Αλέξανδρου. Έκανε ότι περνούσε από το χέρι του για να περνάει απαρατήρητος και μέχρι στιγμής το κατάφερνε.
Ελ: Θα φύγεις;
Ρώτησε βλέποντας τον να απομακρυνεται.
Στ: Με περιμένει ο Δημήτρης. Υπόσχομαι να γυρίσω πριν κοιμηθεί η μικρή.
Χαμογέλασε ευχαριστημενη. Τον κοιτούσε καθώς ντυνόταν.Αυτός ο απίστευτα σεξι και αρρενωπος άνδρας ήταν ο έρωτας της ζωής της και πατέρας του παιδιού της. Είχε ότι ακριβώς χρειαζόταν για να είναι ολοκληρωμένη. Τον ήθελε όπως και την πρώτη φορά που τον είδε, τον ήθελε ίσως ακόμη περισσότερο. Μόνο να τον κοιτάξει και φούντωνε η σπίθα μέσα της, επέστρεφαν οι ανεπιθύμητες φαντασιώσεις.
ESTÁS LEYENDO
Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σου
RomanceH Έλενα έχει χάσει τον πατέρα της απο πολύ μικρή.Έβλεπε συνεχώς την μητέρα της να παλεύει για να την μεγαλώσει κι όμως ποτέ δεν κατέρρευσε ήταν πάντα εκεί για εκείνη.Ο πατέρας της δολοφονήθηκε απο τον υπόκοσμο ή τουλάχιστον αυτό ξέρει για αυτόν,είχε...