Κεφάλαιο 27

6.1K 472 20
                                    

Στ:Κατάλαβε ότι σκαλιζεις την υπόθεση του Νίκου και θα προσφέρθηκε στον Στέλιο να σε σκοτώσει.

Ελ: Τι σχέση έχει ο Νίκος?

Στ: Ο Τάσος σκότωσε εκείνη την κοπέλα Έλενα.

Τα μάτια της καρφώθηκαν πάνω του. Ήξερε. Τόσο καιρό ήξερε και την άφηνε να ψάχνει τον αληθινό δολοφόνο. Ο Νίκος σαπίζει σε ένα κελί ενώ θα μπορούσε να τον σώσει και ο Στέφανος δεν της έλεγε τίποτα.

Ελ: Πώς μπόρεσες?

Στ: Πώς μπόρεσα τι?

Ελ: Πώς μπόρεσες να κοιμηθείς το βράδυ ενώ ήξερες ότι μπορούσες να βοηθήσεις έναν αθώο και δεν το έκανες? Πως μπορείς να κοιμάσαι κάθε βράδυ μετά από όσα έχεις κάνει?

Στ: Έχω κάνει πολύ χειρότερα πράγματα Έλενα. Και πλέον δεν με νοιάζει. Συνήθισα.

Ελ: Τύψεις δεν έχεις? Καρδιά?

Στ: Τύψεις όχι. Καρδιά? Καρδιά δεν ξέρω. Μέχρι πρόσφατα δεν είχα.

Ελ: Τι πάει να πει αυτό?

Στ: Ξεκουρασου.

Ελ: Πρέπει να συνδέσουμε αυτόν τον άνδρα με τον θάνατο της κοπέλας. Ο Νίκος τώρα έχει ελπίδες.

Στ: Πρώτα πρέπει να παραμείνεις ζωντανή Έλενα. Έχεις σημαντικοτερα πράγματα για τα οποία πρέπει να ανησυχείς.

Αλλά εκείνη δεν έβγαζε από το μυαλό της ότι όντως πρέπει να κάνει κάτι. Είχε δίκιο. Ο Ζήσης δεν την πίστεψε αλλά είχε δίκιο. Ο Νίκος ήταν αθώος και μόλις απαλλαγεί από όλους αυτούς τους δολοφόνους θα ανοίξει ξανά την υπόθεση του και αυτή τη φορά ο κόσμος να χαλάσει θα τον υπερασπιστεί. Δεν ένιωθε τίποτα για αυτόν. Όχι πλέον. Αλλά το αίσθημα της αδικίας φούντωνε μέσα της. Μια ζωή μάθαινε να είναι σωστή δικηγόρος και έφτασε τόσο ψηλά με την αξία της. Σε στιγμές σαν αυτές πρέπει να αποδειχθεί η αξία της.

Στ: Σταμάτα.

Ελ: Τι?
Ρώτησε χωρίς να ξέρει τι πραγματικά τον ενοχλούσε.

Στ: Σταμάτα να σκέφτεσαι. Πρέπει να ξεκουραστείς. Ή τουλάχιστον σταμάτα να δείχνεις ότι σκέφτεσαι.

Ελ: Πώς...

Στ: Κάθε φορά. Όταν προκύπτει κάτι σοβαρό σουφρωνεις τα χείλη σου και συννεφιαζει το πρόσωπο σου. Τότε σκέφτεσαι. Έτσι δεν είναι?

Δεν μπορεί να ξέρει πράγματα που ούτε η ίδια είχε παρατηρήσει. Η Μαρίζα κάποια στιγμή της είχε πει ότι κάνει γκριμάτσες όταν σκέφτεται αλλά δεν την είχε πάρει στα σοβαρά.

Ο δολοφόνος ή ο έρωτας σουOnde histórias criam vida. Descubra agora